1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oudjes hebben meer een hekel aan buitenlanders dan jongeren bedoel je?
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Laagopgeleiden mensen hebben meer een hekel aan buitenlanders dan hoger opgeleiden?
    PVV stemmers zijn vaak laagopgeleid?
    Ouderen mensen zijn dom?

    TELL US!
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2017
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    "H¥pocriet"
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    vind je?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    "De Japanners zijn bang dat hun eigen cultuur wordt aangetast. "

    Als Trump een dergelijke uitspraak doet of een Nederlandse politicus dit roept over immigranten dan is het hek van de dam.

    Maar dit vind je niet hypocriet dus?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2017
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hypocrisie verwijten is een non-argument. Het is zeker een kwestie van selectieve verontwaardiging, daar heb je helemaal gelijk in, maar dat maakt iets nog niet OK. :)

    En opnieuw: Trump heeft geen vluchtelingenstop, maar een inreisverbod. Japan neemt weliswaar geen vluchtelingen op, maar weigert niet systematisch mensen die het land willen bezoeken.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    pls :') wat is dit voor mislukte frame? dyonko reageert op anubisnefer, niet op het citaat uit dat artikel wat jij nu plaatst.

    ik vraag me af of je dat nou bewust doet en denkt dat niemand ziet dat het nergens op slaat, of dat je oprecht denkt hiermee hypocrisie van mij aan te tonen. allebei even dom in ieder geval
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan de bron zo snel niet vinden, maar ik heb onlangs een stuk gelezen dat het sentiment voor wat betreft dit soort vraagstukken (asielbeleid, problematiek rondom integratie, moslimextremisme etc) helemaal niet zoveel verschilt tussen hoog- en laagopgeleiden. Echter dat het voor een hoogopgeleide in zijn/haar kringen meer 'not done' is om conservatieve rechtse meningen te uiten en het een negatieve uitwerking kan hebben op carrière en status. Een aantal jaren geleden bleek ook al dat de hoogopgeleiden die wel PVV stemden dat minder vaak toegaven dan lager opgeleiden.

    Voor wat betreft Japan: noem mij een nationalist, maar ik kan mij best vinden in hun instelling :)

    Gisteren heb ik met de nodige verontwaardiging dit stuk gelezen, dat deze wet er waarschijnlijk door komt vind ik echt ongelooflijk. Helemaal dat ongefilterd doorsturen naar het buitenland heb ik geen goed woord voor over:

    https://tweakers.net/nieuws/121039/...v=0&order=desc&orderBy=rating&page=1#reacties
     
    Zumpelvelder, L.A. en Kimi NL vinden dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Frame? Get to earth man!
    Laat ik het dan zo zeggen wat vind je niet hypocriet aan de stelling die Anubisnefer aankaart? Want blijkbaar heb je daar een andere visie op anders zou je die opmerking richting Dyonko niet plaatsen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

    Het staat ook gewoon in de quote van Kimi zelf hé :p
     
    Kevf, Matrix en Kimi NL vinden dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    dit is niet "het zo zeggen", je zegt nu iets totaal anders. doe niet alsof je dat niet snapt :') ik hoop tenminste dat je doet alsof

    verder heb ik niet gezegd dat ik het niet hypocriet vind, ik snapte alleen niet waarom dyonko (of iemand) het wel hypocriet zou vinden.

    ik vind het zelf niet per se hypocriet. omdat met die financiële steun er lokale opvang en hulp mogelijk is, waarvoor unhcr zich inzet. is dan een financiële donatie die hieraan bijdraagt minder waard dan het beschikbaar stellen van opvang in eigen land? ik zou niet weten waarom. ik zie in lokale opvang zelfs meer heil dan in opvang in verre landen en culturen.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    waarom is het hypocriet?
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    :')

    Verder ontopic:
    Mijn punt is dat als Japan een dergelijk beleid voert het wel oké is.
    Al denk ik ook dat als een vooraanstaande Nederlandse politicus zou zeggen; "Vanaf vandaag gaan we 99,7% van alle asielaanvragen afkeuren, want die mensen zijn gevaar voor onze cultuur, maar we gaan wel meer geld geven aan UNHCR'', dat er een shitload aan kritiek komt vanuit alle mogelijke hoeken/media/landen/andere culturen etc.

    Laat ik wel eindigen met de mededeling dat ik het helemaal eens ben met je laatste zin @fredfenster
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    nog niet duidelijk hoe japan hierdoor hypocriet is, mjah
     

Deel Deze Pagina