1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee... wtf. Morgen middag even gaan kijken dit thnx voor het delen.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    filler filler filler, kut serie is het tegenwoordig.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik moet het nog oppakken vanaf 326 waar de filler met die ene chick begint. Echt ongelooflijk dat ze zelfs de finale zo kapot hebben geknipt.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Nu al weer week of 3 fillers.... word je echt moe van.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Terwijl ik aan het wachten ben op nieuwe afleveringen van Naruto, ben helemaal bij, ben ik begonnen aan Kabaneri of The Iron Fortress. Eerste twee afleveringen gezien en tot nu toe al veelbelovend. Soundtrack doet ook veel.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Doe nou maar gewoon! Thank me later.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Einde is in zicht. I'm happy maar toch ook weer niet..... :+
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nog maar 1 episode en Shippuden komt tot een eind....
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ow echt? Ik kon laatst met geen mogelijkheid vinden waar ik ongeveer ben. Zat in die filler dat al die Jinchuriki's zo klein zijn.
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dan heb je er nog een paar. Na de laatste episode zal waarschijnlijk iets later de Boruto show beginnen.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    enig idee waar ik moet beginnen met zoeken? :+
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Whaha nee niet echt. ken de episodes niet uit mijn hoofd, gewoon lekker door kijken, komt er vanzelf :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Shippuden is dus afgelopen nu? Want ik zie wel episodes erbij komen maar volgens iemand die ik sprak was het verhaal nu echt afgelopen. Dat zou nice zijn, want lately ben ik echt flink aan het kijken. Ook iets van twee weken geleden wat meegemaakt in een winkel...een of andere dwarrel vond het nodig iets te spoilen over Naruto Shippuden.

    Ik samen met wat vrienden gingen even zo'n fantasy shop binnen, ik was gewoon benieuwd. Toen bleek dat ze ook manga verkochten, zeker wel cool. Komt de vekoper (die stage loopt) naar ons toe en ik vroeg hoe duur hun manga waren...durfde hij niet te zeggen omdat hij er stage liep. Dat schiet lekker op. Maar hij merkte dat wij anime kijkers waren en hij begon over Naruto Shippuden, waarop een van mijn vrienden hem erop wees dat wij nog niet heel ver waren en beter er niet teveel over konden praten. Begon meneer gvd fijn te verkondigen dat er een
    Boruto is. Oftewel Naruto's zoon. En hij wilde nog even doorgaan erover. Ik had echt geen idee dat hij een zoon zou krijgen, maar toch leuk als een eikel dat even spoilt voor je.
    een van mijn vrienden die helemaal up to date is zegt dat het geen grote spoiler is, maar ik vind het toch knap kut dat ik het nu weet.

    Hoe dan ook, ik zit nu bij episode 32. Eigenlijk nog nergens maar het is een begin. Ik merk wel dat de aanpak anders is dan bij Naruto. Er is humor maar het lijkt minder te zijn dan bij Naruto en de muziek is bij lange na niet zo epic helaas. Maar het boeit absoluut verder.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als je nu pas bij Episode 32 bent van de 500 ga je overal nog veel spoilers zien man dit is helaas niet anders. Verder zijn er al films met Boruto die je zo kan kijken dus echt spoilen vind ik wel mee vallen.

    Iemand verder nog die dit kijkt? Great War is over en zijn nu best vermakelijke afleveringen maar toch mag hij van mij wel eindigen. Het is nu mooi geweest, genoeg uitgemolken laat dit meesterlijke anime rusten haha. Wel zin in Boruto.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    True maar het schiet niet op dat wanneer iemand hem zegt dat hij zich beter kan stilhouden hij gewoon rustig doorgaat. Waardeloos dat soort lui.

    Het main verhaal van Shippuden is afgelopen nu toch? Zijn alleen nog maar fillers nu?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja daar heb je idd gelijk in. En ik weet eigenlijk niet goed of dit fillers zijn of niet haha. En ik kan het lastig uitleggen zonder dingen te spoile voor je. Maar de serie draaid nog gewoon wekelijks. Soort van zoveel jaar later epiodes zeg maar.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wauw, Naruto is af..... now what do i do? Mooi eind, mooie afsluiting ook. Op naar Boruto i guess haha
     

Deel Deze Pagina