Shippuden is dus afgelopen nu? Want ik zie wel episodes erbij komen maar volgens iemand die ik sprak was het verhaal nu echt afgelopen. Dat zou nice zijn, want lately ben ik echt flink aan het kijken. Ook iets van twee weken geleden wat meegemaakt in een winkel...een of andere dwarrel vond het nodig iets te spoilen over Naruto Shippuden.
Ik samen met wat vrienden gingen even zo'n fantasy shop binnen, ik was gewoon benieuwd. Toen bleek dat ze ook manga verkochten, zeker wel cool. Komt de vekoper (die stage loopt) naar ons toe en ik vroeg hoe duur hun manga waren...durfde hij niet te zeggen omdat hij er stage liep. Dat schiet lekker op. Maar hij merkte dat wij anime kijkers waren en hij begon over Naruto Shippuden, waarop een van mijn vrienden hem erop wees dat wij nog niet heel ver waren en beter er niet teveel over konden praten. Begon meneer gvd fijn te verkondigen dat er een
Boruto is. Oftewel Naruto's zoon. En hij wilde nog even doorgaan erover. Ik had echt geen idee dat hij een zoon zou krijgen, maar toch leuk als een eikel dat even spoilt voor je.
een van mijn vrienden die helemaal up to date is zegt dat het geen grote spoiler is, maar ik vind het toch knap kut dat ik het nu weet.
Hoe dan ook, ik zit nu bij episode 32. Eigenlijk nog nergens maar het is een begin. Ik merk wel dat de aanpak anders is dan bij Naruto. Er is humor maar het lijkt minder te zijn dan bij Naruto en de muziek is bij lange na niet zo epic helaas. Maar het boeit absoluut verder.
Klik om te vergroten...