De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is dit nou weer voor onzin. Die man mag toch teleurgesteld zijn dat hij niet speelde of wat? Zegt helemaal niks raars...

Alles wordt zo enorm opgeblazen man man man.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Die man hoeft dat niet iedere week te verkondigen. Met z'n streepje voor als aanvoerder. Z'n vervanger maakt er 2 en z'n club is goed bezig maar Kuyt denkt weer aan Kuyt.

RaouLioo vindt dit leuk.
  3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jij durft om je toekomstige dictator tegen te spreken.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha de interviewer vraagt hem er naar... Dan heeft ie antwoord. Hij valt gio niet af, sterker nog hij begrijpt de keuze zelfs. Alleen baalt ie er een beetje van, naja dat is z'n goed recht. Het is juist niet de grote Dirk Kuyt show.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Piet Keizer was een echte buitenspeler, linkspoot, actie maken en voorzet..
    Nu heb je een Younes.. een rechtspoot op linksbuiten, alles gaat naar binnen, de trechter in, waarin je alles en iedereen mee neemt en Dolberg overbodig is.
    Op links staat er een Traore een linkspoot, geeft 0 voorzetten.. wat heb je nu aan dit 3 spitsen systeem?

Heb dan 100x liever El Ghazi die moeite had met een Lantaarnpaal voorbij te komen, maar zijn voorzetten waren nog te pruimen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lol
    Tussen 4 verdedigers

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: Draaien, draaien, niet meer weten wat te doen en dan maar voor eigen succes gaan en met een ontiegelijke kutgoal nog scoren ook hahaha

Wel een slordig en traag Ajax gezien deze helft. Er zijn er maar weinig die het spel proberen te versnellen.

Mallakai vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heerlijk goaltje!

Nu gaan we beginnen hoop ik! Zelfs veltman is gek aan het doen 8)

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Veltman haha

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol beide backs maken deze wedstrijd de leukste acties haha.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, wedstrijd was doodgebloed. Ik vind het spel nou niet vaak echt aantrekkelijker dan onder de boer hoor. Vaak merk je aan de spelers dat er ingehouden wordt bij een voorsprong. Opzich niet erg, maar even los gaan zit er niet echt in tenzij een speler geniale Ingevingen heeft. Want zeg nou eerlijk, de laatste 3 jaar heeft er geen Kluivert, Dolberg of ziyech in het veld gestaan bij Ajax.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker Younes. Goede actie. Maar scoren kan die gewoon niet.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ajax heeft gewoon te weinig kwaliteit, je ziet een Ziyech die maar wat doet, buitenspelers die gewoon spitsen zijn, een Klaassen die de trechter in duikt.
    De backs zijn het enige positieve aan Ajax, het is treurig, al jaren.

Spelers zijn alleen met zichzelf bezig., zo een Nouri is een echte teamspeler, gooi hem erin ipv Ziyech.

Ajax heeft al heel lang geen coach gehad die spelers aanzienlijk beter maakt, Bosz ook niet.

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Het spel is niet zo aantrekkelijk door het systeem dat Bozs wil spelen. Vergt gewoon te veel energie.

Bozs mag voortaan ook wel wat eerder wisselen. Kluivert had er rond minuut 60 al moeten inkomen.
    En Nouri had er ook wel in mogen komen voor Ziyech. Ziyech had nog bijna onnodig geel gepakt waardoor hij volgende week geschorst zou zijn.

Traoré speelde ondanks zijn goal best bagger. En Younes, tja...die was weer ouderwets Younes.
    Snap echt niet hoe Ajax kan spelen met 2 vleugelspitsen die alleen maar naar binnen trekken. Vind je het gek dat Dolberg het moeilijk heeft.
    Het zou eigenlijk altijd Kluivert -- Dolberg -- Traoré of Younes -- Dolberg -- Kluivert moeten zijn.

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar Kluivert -- Dolberg -- Traoré.

Ach ja, volgend seizoen zal het sowieso Kluivert -- Dolberg -- Neres zijn. Traoré gaat vertrekken.. En ik kan me niet voorstellen dat Younes volgend seizoen nog basisspeler is.

Ik denk dat Ajax er de komende jaren alleen maar op vooruit zal gaan; De Jong, Nouri, Kluivert, Eiting, vd Beek en De Ligt.
    Talent zat. Als deze jongens zich goed ontwikkelen. Gaat er wat moois ontstaan.

Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kiss of Fire vindt dit leuk.
  17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Media proberen er inderdaad wel een verhaaltje van te maken. Alsof dat natrappen ook meteen aangeeft dat 'ie niet tevreden is en de boel wil verstieren. Worden gewoon kampioen. :cool:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is er eigenlijk met hem gebeurt? Vorig seizoen speelde hij toch wel aardig?

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Was aardig bezig tot aan z'n rode kaart tegen Heracles? Daarna eigenlijk niet meer aan de bak gekomen. De keren dat ie mee mag doen is het minder als een natte krant. Maar om meteen een sensatiestukje neer te pennen vanwege een kaart en een weigering van 2 man die eigenlijk nooit spelen is in mijn ogen een tikje overdreven. Volgens mij mogen die 2 gasten blij zijn als ze op de Coolsingel mogen staan, mocht dat gebeuren.

En volgens mij was het Dirk z'n droom om prijzen te winnen met Feyenoord. Schiet er gewoon 2 penalty's in tegen ADO en ga weer over tot de orde van de dag.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Heerlijk! Eindelijk weer eens lekker voetbalavondje.

Ik zit helemaal klaar in mijn barca pyjama te wachten tot Messi ze allemaal pakkie geeft.

Highfive @Nukem 007

Deel Deze Pagina