1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Fuck, vanochtend schoot het in mijn rug tijdens een deadlift. Ik ben onlangs van routine gewisseld die stiff legged deadlifts omvat ipv 'regular'. Uit automatisme zette ik de verkeerde in, waarna ik even schrok van verwarring en het in mijn rug schoot. Je kon het horen kraken. :x
    Het deed het eerste uur flink pijn, maar nu met wat ijs is de pijn te behappen. Hopen dat dit maar even duurt.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    180x3


    100x1

    Tijd voor deload denk ik
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Iemand die hier agmatine gebruikt? Ze hebben het bij Body and Fit, waar ik ook nog wat gember capsules moet bestellen alleen is het al een tijdje niet meer op voorraad. @Kevf weet jij toevallig fysieke winkels die dit soort supplementen verkopen in Groningen?

    Sporten gaat nu wel weer lekker, ben een stuk gezonder weer dus ik ben weer langzaam krachttraining aan het opbouwen, nu 2x per week.
    Meer reps met minder gewicht, stuk leuker en beter voor m'n conditie en aangezien ik niet zo veel energie heb sloopt het me ook niet compleet.
    Kratom is ook een geweldige pre-workout met lage dosis, heeft heel veel energie met geen rare bijwerkingen. Helpt me heel erg om het sporten vol te kunnen houden.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gaat het nu al beter? Waarom zou je conventionals helemaal vervangen door sldl? Gezien de pijn die je hebt gehad zou romanians een betere optie voor je zijn :)

    Lekker man! Volgens mij is er nog wel wat te winnen op je dl techniek. Heb je een filmpje van de zijkant?

    Kratom...dat is lang geleden. Agmatine ken ik helemaal niet.

    De meet in december is best ok gegaan. 182.5 squat (ging eigenlijk voor 190) een verrassende 110 bench met een fail op 120, was het gewicht niet gewend en een te gekke 232.5 deadlift. Tov de vorige meet zijn dat een 12.5, 40 en 10kg pr's.

    De deadlift, (kijk vooral met audio):

    https://www.instagram.com/p/BOT_SlKDaYj/

    Benchen gaan helaas nog met pijn maar ik druk er maar gewoon doorheen. Voor de vakantie van afgelopen week en eindelijk na twee jaar weer een paused pr gezet. Welliswaar maar 2.5kg maar toch. Beetje een misgroove maar het gewicht kon ik prima hebben:



    Mijn squat is om 1 of andere reden echt totaal all over the place. Krijg het niet op orde. Laatst nog wel een 170x3 als laatste set, maar dat hadden er 4 of eigenlijk 5 moeten zijn.

    En ik word eindelik geopereerd aan mijn schouder. Dinsdag 21 maart is het zover. Hopelijk is het herstel voorspoedig en kan ik snel alles weer.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Nee niet van die lifts. Maar ik zie zelf dat mn schouders teveel naar voren zakken. Hier filmpje van 1x175 met een beetje schuine angle



    Lekker bezig op die meets man! Dik vooruitgang geboekt nu je weer beetje kan liften. Draag je geen wraps voor bench? Arch ook goed verbeterd. Leuk hoe de camera pas focust nadat je klaar bent.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2017
    Mallakai en Kevf vinden dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @UpInSmoke0611 : idd dat leek er te gebeuren. Je kan ook wel eens proberen je schouders aan de voorkant 'vast' te zetten. Brett Gibbs doet dat ook en voor mezelf werkt dat ook beter omdat het iets minder vraagt van de bovenrug.

    Bij deze gewichten heb ik idd nog geen wraps nodig. Lifts gaan heel redelijk vooruit, nog drie weken om gains te maken en dan is het afwachten hoe de operatie uitpakt :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Aangezien ik 21 maart geopereerd ga ik voor die tijd nog een keer maxen. Bench gaat goed, deadlift ok, maar squat helaas niet. Techniek blijft echt achter. Gisteren de vierde single met 175kg gefaald, ik moest hem over mijn hoofd droppen :confused:

    Daarna 5 sets van 4 deadlift met 185kg, was na die squats redelijk vermoeiend maar de 5e set beweegt ook nog dikke prima.

     
    Mallakai en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  8. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik heb een vraag over voeding waarbij jullie me wellicht kunnen helpen. Toen ik veel krachttraining deed (3 a 4x per week) nam ik ook eiwitshakes. Ik nam niet veel, max 1 shake en mss 10 gram whey per keer. Alleen werd mijn huid heel onrustig. Destijds dronk ik het met water en halfvolle melk, maar weten jullie of het zal helpen als ik het zou vervangen door bijv. rijstemelk? Of dat ook die proteine ervoor zorgt dat je huid slechter wordt?

    En zou het dan helpen over te stappen op vegan proteine shakes?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan ook proberen eiwitten van een ander merk te drinken, dat helpt soms. Vegan shakes zijn vaak ook erg goed, vooral die van Silverback hoor ik de laatste tijd veel goede dingen over. Echter die shakes zijn wel een stuk duurder. 10 gr whey per keer is trouwens erg weinig je komt dan maar net over de leucine (aminozuur) drempel heen die er voor zorgt dat er mps (muscle protein synthesis) ontstaat. En dat is nu juist waarom je eiwitten neemt.

    Victor Mooren heeft er net een goed artikel over geschreven....hmmm kan het zo snel niet vinden. Kom er op terug :)
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Maar ik eet verder best eiwitrijk al, maar denk dat t geen kwaad kan nog iets meer te nemen. Morgen begin ik met sporten voor het eerst sinds mn operatie. Hoop dat het goed gaat en gelijk het ritme goed kan oppakken
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Laatst eens een PR testje gedaan met een bench press, zit met 130KG op 6 herhalingen nog niet eens zo slecht, terwijl ik totaal niet ben van het trainen voor PR's of wedstrijden o.i.d. :D

    Ben ook erg blij met mijn shape op dit moment, voel me goed, eet goed, train goed, al mooi ready voor de zomer. :D

    Al is dit weliswaar met een flinke pomp, ben wel erg blij. :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    130x6? Dat is wel heel fors! Heb je er een video van? Goed in vorm ook! Helemaal naturel?
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee, records interesseren me daar niet genoeg voor... :p Maar was zelf ook wel tevreden dus. :D

    Thanks man!
    Haha ja, alles is 100% naturel. Gebruik momenteel alleen een beetje pre workout omdat m'n motivatie even een tijdje kut was. Maar verder niet eens eiwit shakes, creatine, aminozuren of wat dan ook maar. :)
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    [​IMG]
     
    Mallakai, Fiasco en Head Ninja vinden dit leuk.
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo kunnen records nou niet interessant zijn....:'-(

    Ik neem aan dat je verder wel een dieet hebt?
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oh ik vind het opzich wel leuk, als ik voor mezelf weer meer kan, maar ik vind het totaal niet interessant of iemand meer of minder kan bankdrukken dan ik. Dat is niet waar ik voor train en overigens zegt het niks. Mijn lichaam kan wel 10x beter in vorm zijn en veel functioneler en mooier en alles dan iemand die meer squat, bankdrukt en/of deadlift ofzo.

    En eigenlijk niet, pas deze week ben ik echt begonnen met gezond eten, en eigenlijk is het nog puur op het oog allemaal, niks afgewogen of iets. Wel eet ik al tijden geen dingen zoals chocola, chips, patat, fast food en dergelijke meer. Ja heeeeel zelden als het even niet anders kan. :)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hmmm ik geloof je bijna niet dat je er nauwelijks mee bezig bent qua voeding. Zitten die genen in de familie? :p

    @Tiberius @Kimi NL
     
    Head Ninja en Tyrant vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn andere broer is er ook wel mee bezig, maar ikzelf ben vanmiddag nog naar de min 12 en de MC Donalds geweest. #lethalbodycondition. :+
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zal altijd iemand sterker zijn, dus het gevecht is sowiese moet jezelf. Als je niks met je dieet doet, hoe moet ik dat opvatten? Eet je dan elke dag min of meer hetzelfde en verhoog je als je wilt aankomen, of zelfs dat niet. Want als je ook dat niet doet en je komt er dan zo zonder dieet uit te zien dan laat je wel wat progressie liggen ;)
     

Deel Deze Pagina