Gaat het nu al beter? Waarom zou je conventionals helemaal vervangen door sldl? Gezien de pijn die je hebt gehad zou romanians een betere optie voor je zijn
Lekker man! Volgens mij is er nog wel wat te winnen op je dl techniek. Heb je een filmpje van de zijkant?
Kratom...dat is lang geleden. Agmatine ken ik helemaal niet.
De meet in december is best ok gegaan. 182.5 squat (ging eigenlijk voor 190) een verrassende 110 bench met een fail op 120, was het gewicht niet gewend en een te gekke 232.5 deadlift. Tov de vorige meet zijn dat een 12.5, 40 en 10kg pr's.
De deadlift, (kijk vooral met audio):
https://www.instagram.com/p/BOT_SlKDaYj/
Benchen gaan helaas nog met pijn maar ik druk er maar gewoon doorheen. Voor de vakantie van afgelopen week en eindelijk na twee jaar weer een paused pr gezet. Welliswaar maar 2.5kg maar toch. Beetje een misgroove maar het gewicht kon ik prima hebben:
Mijn squat is om 1 of andere reden echt totaal all over the place. Krijg het niet op orde. Laatst nog wel een 170x3 als laatste set, maar dat hadden er 4 of eigenlijk 5 moeten zijn.
En ik word eindelik geopereerd aan mijn schouder. Dinsdag 21 maart is het zover. Hopelijk is het herstel voorspoedig en kan ik snel alles weer.
Klik om te vergroten...