[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het was vooral de ongemakkelijke stilte en technische gebreken die #hermandeschermman legendarisch maakte.

Maar Dionne heeft beauty and the brains, o, o, o, o, oh voelt goed, voelt goed!

Ik vond z'n eerste speech na het bekendmaken van de Exitpolls typerend en kansloos van Kuzu.
    Weten jullie hoeveel stemmen de VVD haalde, in een bepaald stembureau in Rotterdam?
    349!, Weten jullie hoeveel stemmen DENK haalde, in een bepaald stembureau in Rotterdam?
    395!

Net alsof de grootste partij in alle stembureau's de meeste stemmen binnenhaalt.

Een hele nare man, met een hele negatieve en denigrerende intonatie.
    Bah.

Maar gelukkig VVD de grootste en doet CDA (mijn stem is naar Pieter Omtzigt gegaan) naar alle waarschijnlijkheid lekker mee met het kabinet. En links is nog steeds lekker klein!

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik lees tegenwoordig The Post Online. Dat is nog steeds zo rechts dat het zijn grenzen niet echt kent, maar het is een stuk meer fatsoenlijk en prettig om te lezen.
    Toch belangrijk om uit je filter-bubbel te blijven.

PVV heeft Limburg helemaal ingepakt. 19% en de grootste in de gemeente van mijn ouders, terwijl daar geen islam te bekennen is. Maarliefst 28% in Kerkrade.
    Bovendien was het opkomstpercentage maar 53% in de hele provincie; ik schrik daarvan. edit: Bleek fout, NOS faalde de fact check.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2017
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Geenstijl bezoek ik al jaren niet meer, die site is zo slecht geworden zeg..

Garrett vindt dit leuk.
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wil niet weten wat je aan het doen was hier...

Maar over Kuzu. Hij is ook een nare man maar hij weet wel precies hoe hij zijn achterban moet bespelen, die aanbidden hem. Helaas vergroot deze man en zijn partij het populisme in dit land alleen maar. Nederland dichter bij elkaar brengen is niet zijn doel.
    53%? Dat is wel extreem laag zeg.. Terwijl de opkomstpercentages in de grootste gemeente van limburg best goed zijn. PVV was in Limburg sowieso al groot en vooral in een arme regio zoals Kerkrade. Eigenlijk in alle Limburgse gemeentes waar arme volkswijken liggen.

Kimi NL vindt dit leuk.
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha lees jij the Post Online? Ik vind die nog iets extremer dan Elsevier, daar kom ik dan nog wel geregeld.

En dat van opkomstpercentage was klein rekenfoutje ;). Dus komt alsnog op 80%.

6. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben er ook niet trots op, maar ik had toch wel verwacht dat je het popliedje van Nielson wel zou kennen.

7. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    In dit topic was het niveau eerlijk gezegd de afgelopen dagen niet veel beter... :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hier werd prima discussie gevoerd, heb amper lompe oneliners gehoord.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    Valt mee toch? Heb op wat kleine uitzonderingen na alleen maar mensen gezien die goed konden uitleggen waarom ze het eens zijn met een partij.

EDIT: Zucht, wat Tyrant weer zegt. Ga nou es weg man, word er moe van om elke keer erachter te komen dat ik hetzelfde zeg

10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Waarom voel ik mij nu aangesproken? :p

Ik vind trouwens de sfeer hier prima! Goede redeneringen, uiteenzettingen en analyses.
    Ook leuk om te zien dat het hele politieke spectrum wel vertegenwoordigd is op deze site, maakt de discussies en analyses des te interessanter en leuker.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja god hoe denk je dat ik me voel? Ik ben net afgewezen door mn baas omdat ik onterecht flinke loonsverhoging vroeg.

Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    omg ik net ook!

Kimi NL vindt dit leuk.
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kom voortaan met een beter voorstel? Of trek je fucking broek eens 'n keer aan als je bij me binnenstapt.

Je zag er fantastisch uit.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Of trek juist de broek van je baas een keer naar benden. Choking for ze money! Je weet zellluf!

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    En jij beticht mij van weinig/niets toevoegen aan dit topic :p :p :p (Grapje, niet boos worden please!!!) :p

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Wat een kutverkiezingen. Ancilla heeft niet eens 1 zetel.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja een zetel ON MY DICK

Alexknl, Reckuuza, Fiasco en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Had je maar 3,5 uur moeten treinen om op haar te gaan stemmen.

Wie niet stemt moet niet klagen.

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Kimi NL vindt dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zou toch wat zijn als Rutten een Wilders weet te "controleren" en hem mee laat regeren. Moet meneer wel eerst zijn belangrijkste punt laten vallen (anti-Islam) ... want dat is het enige waar Wilders op heeft lopen harken de afgelopen weken :+

Ach, gebeurd nooit. Heel benieuwd of Rutten nu de "bad-ass" blijft zoals hij heeft bewezen tegenover Turkije.

Deel Deze Pagina