1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Beide neigen naar niet-grondwettelijke standpunten.
     
    L.A. en Oujdi vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Matrix en RaouLioo vinden dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    Een Erdogan aanhanger die klaagt dat er oppositie wordt tegengewerkt. Je begint een aardige karikatuur te worden van jezelf maat.
     
    RaouLioo, Tim, Kimi NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou Turkije ook flink zakken op de lijst van internationaal onderwijs? Ze stonden 17e voor de coupe, maar als je bovenstaande lijst ziet zou je zeggen dat gaat t.k. van het onderwijs.

    Erdogan begint al aardig te lijken op de Hitler van Turkije, terwijl die het moet doen afschermen met opmerkingen naar andere landen over Nazistische praktijken.

    Man, als er één partij makkelijk te doorgronden was in WW II, dan was het de NSDAP onder Hitler wel en nu de AK Partij onder Erdogan. Ik zie overeenkomsten genoeg.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Was eindelijk eens een goede post van je man, chapeau. Waarom edit je hem dan?
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben nu benieuwd wat er in de post van Yellow stond!

    @Oujdi Ik ben een groot voorstander van dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en deze mag uiten, maar een beetje objectiviteit zou je niet misstaan.

    Het is toch vreemd dat een politieke partij de media de toegang ontzegd. Betrapt is op het gebruik van valse socialmedia accounts, meerdere malen uitlatingen heeft gedaan dat de media liegt, ze onjuiste uitlatingen hebben gedaan zoals het feit dat doktoren minder inspanning zouden leveren op het redden van een patiënt als deze van buitenlandse komaf is, of getint is.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat het Turkije anno 2017 meer gelijkenissen toonde met nazi Duitsland dan Nederland anno 2017 dat doet.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lubach zet alle zaken rondom de Turkije-problemen op een rijtje op zijn eigenzinnige manier:



    Eigenlijk best ongelooflijk hoeveel inmenging we hier nog hebben geaccepteerd. En het voetbalfilmpje is super. Het idee is hem vaak te bekijken en te delen zodat die bovenaan youtube komt te staan :D

     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    hangt ervan af wat de motivatie is.

    wat is het probleem?

    wat is het probleem?

    bron? volgens mij gaf kuzu aan signalen op te vangen.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    We gaan toch niet een kant op waar het ok is om fake accounts te gebruiken om campagne te voeren, het ok is om media te weigeren en het ok is om het medisch systeem in Nederland in twijfel te trekken op basis van 'signalen', waarvan nooit de bron is gevonden en tevens wordt tegengesproken door vrijwel elke arts, OOK Turkse artsen?


    Tis geen bananenrepubliek hier he Fred ;)
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    leg dat uit waarom
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    1. Inderdaad, maar het lijkt mij behoorlijk schadend voor een niet al te best imago van een partij als Denk om je vanaf de start al defensief op te stellen tegen alles en iedereen. Maar binnenkort, als de media niet meer naar hen wil luisteren gaan ze natuurlijk weer de "zwarte schaap" kaart spelen.

    2. Valse accounts die valse informatie verspreiden, moet ik serieus gaan toelichten waarom dat een kwalijke zaak is?

    3. Je achterban achterdochtig maken voor alles wat de bevestigde media schrijft, zodat je zelf een monopoly krijgt op de "waarheid", is niet normaal. Daarnaast is het ook behoorlijk hypocriet om de media van onjuisteden te betichten, terwijl je zelf ook je politieke achterban probeert te vergroten met valse berichten, zoals punt 4.

    ‘We kunnen als Kamerlid niet accepteren dat er geprobeerd wordt om gekozen volksvertegenwoordigers monddood te maken met valse berichten. Ik ben nu genoodzaakt om via de juridische weg mijn recht te halen,’ aldus Öztürk.

    4. http://www.elsevier.nl/nederland/ac...sen-laten-allochtonen-sneller-sterven-457538/ Kuzu zei het in een FB-livestream die te vinden is op de pagina van Elsevier.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het legt uit dat Denk niet zo open is als andere partijen in ons politiek stelsel. Dat is natuurlijk helemaal prima, maar niet mijn keuze als volksvertegenwoordiging. Daarom heb ik ook niet op ze gestemd. Persoonlijk vind ik dat bovenstaande zaken niet fijn. Waarom, dat is natuurlijk een vraag die alleen Kuzu en co. kunnen uitleggen.

    Ik ben iig blij dat zulke zaken in het kabinet eerder uitzondering zijn dan regel, maar wellicht denk jij daar anders over? Hoor graag jouw mening, want met posts als 'leg dat uit waarom' snap ik nu niet echt wat jouw standpunt is.
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat een vuile racist, die Baudet. Je zou maar op hem hebben gestemd.



     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Kut man, ik hoop dat het gefilmd is of er meerdere getuige zijn, want ik zou er niet aan moeten denken dat zij als Anti-Zwarte Piet dit verzonnen zou kunnen hebben.
    Overigens grappig dat jij dit als aanhanger van Erdogan zegt "je zou maar op hem gestemd hebben".
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hah wow wat een vent.
    We wachten natuurlijk even op zn reactie voordat we hem veroordelen ;)
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is een bericht van 2013.. laat ook maar.
    Dat zij er nu over begint na de verkiezingen...lol.
     
    RaouLioo, Reckuuza en Kimi NL vinden dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Haar twitter-tijdlijn verklaard trouwens gelijk waarom ik haar verdenk dat ze de "Minderheid-kaart" speelt.
    Het feit dat ze een boek schrijft genaamd: "Hallo witte mensen", geeft mij al aan wat voor een toon dat boek krijgt.

    Ben ik de enige die helemaal klaar is met de hele "wij zijn een minderheid" beweging? Als je jezelf als minderheid ziet, hoe moet ik je dan helpen aan een zelfbeeld dat je niet minderwaardig bent. Als je jezelf al wijsmaakt dat je minder bent.

    Niet perse op rassen gebied hoor, maar onlangs met een transgender gesproken (oud huisgenoot, waarvan ik nooit wist dat hij transgender was) en daarnaast ook nog streng gelovig. Hij geloofde dat zijn god hem niet accepteerde als volwaardig persoon, omdat hij een geslachtsoperatie had ondergaan.

    Hij ziet zichzelf als minderheid, hoe verwacht je dan dat ik jouw een antwoord kan geven waarvan jij je zelfbeeld omhoog kunt krikken?
    Hij had meer baardgroei dan ik, dus de operatie/hormoon behandeling was goed gelukt, maar verder als dat kom ik ook niet.
     
    Reckuuza en Mallakai vinden dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Reageert die Oujdji uberhaupt wel op jullie? Of wil hij alleen zijn propaganda hier verspreiden? Gewoon niet meer reageren op die vent, enige die discrimineert is hij :)
     

Deel Deze Pagina