1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    De lange arm van Turkije.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hahaha, respecteer de human rights! Jullie zijn niet meer veilig!
    Wat een komedie.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Koekoek.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mja, in sommige gebieden kun je als blanke in je eigen land al niet meer veilig over straat. Dus tja... Niks raars eigenlijk. :+
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Woord bij daad voegen kan hij wel.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dijsselbloem betreurt ophef om opmerking over 'drank en vrouwen'

    Watskeburt?
    Reacties?
    relletje hoor. wat vinden jullie van deze ophef?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dijsselbloem heeft natuurlijk gelijk. De standaard buzz woordjes zoals racist xenofoob en sexist komen weer uit de kast. Alsof ze weer wat nieuwe woordjes hebben geleerd ofzo. Het is sowieso al typisch dat de zuidelijke staten zich voelen aangesproken...

    Het is natuurlijk geen handige uitsprak als je voorzitter bent maar kon er wel om lachen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2017
    RaouLioo vindt dit leuk.
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze zien een vlekje en grijpen de kans om hem meteen helemaal af te branden. Politiek is altijd het naarst vanuit de oppositie, altijd dit soort 'makkelijke' aanvallen.
    Als je van mening bent dat Dijsselbloem vervangen moet worden, prima, die mening mag je hebben, maar kom dan met een inhoudelijk betoog.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    tja... ik zou de ophef volkomen terecht vinden, ware het niet dat hij die uitspraak als figure of speech gebruikt. nu is het inderdaad gênant openlijk opportunisme. maar ik vind wel dat die beschuldigingen met veel gemak en weinig nuance geuit worden. ik bedoel, het is toch een ander toneel dan, noem eens iets, hier op xbw :$
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Altijd dat softe gedoe. Hij beschuldigd niemand, hij zegt alleen dat je verantwoordelijk met geld moet omgaan...

    Slaat nergens op dat iedereen de begrotingregels mag verbreken. Hoe kun je een monetair beleid maken als niemand er zich aan houdt? Hoeveel geld spendeert Spanje aan voetbal? En alsnog krijgen ze zakken financiële steun. Daar mag wel eens wat van gezegd worden...

    Blij dat die z'n woorden niet terugneemt iig.
     
    Tim vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/27864320/___Aanslag_voorkomen___.html

    Ik denk dat de wereld eens een keertje harder op moet gaan treden tegen dit soort gevallen. Net zoals de man die gisteren de aanslag pleegde in Londen is het ook dit keer een bekende van de politie.

    Als je nu verdomme weet dat zo'n mongool extremistische trekjes vertoont ... dan pak je hem toch op en dump je hem met een betonblok om z'n poten in de oceaan?

    IS heeft de aanslag in Londen overigens geclaimd. Goh.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wordt een aardig volle oceaan dan.

    En IS claimt vrijwel alle aanslagen die niemand opeist...
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ook zoiets ja. Niemand weet nog of ze echt banden hadden met IS en IS claimt gewoon alles om ons kennelijk te doen geloven dat ze nog steeds leven. Dit terwijl hun kalifaat bijna verslagen is. Ben heel benieuwd hoe IS zich gaat gedragen als ze gereduceerd zijn tot hetzelfde niveau als Al Qaida en de Taliban, want die zijn alleen echt in Yemen en Pakistan en Afghanistan nog erg actief.

    Zou mooi zijn als IS binnenkort ook geen (echte) aanslagen meer kan plegen op grote schaal. Laatste grote Al Qaida aanslag in Europa was volgens mij Londen, paar jaar daarna kwamen de eerste tekenen van IS, maar het duurde nog jaren voordat wij er iets van zouden merken. Nu de landen in het Midden Oosten nog een beetje rustig zien te krijgen. Gaat nog wel wat jaartjes duren ben ik bang.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Alexknl en Kimi NL vinden dit leuk.
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    L.A. en Alexknl vinden dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    tja ik kan daar weinig van zeggen. ik denk dat 99 cent op de euro die ik besteed niet cruelty free is ;(
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Facking teringlijers. Dat zulke mensen bestaan :mad:
     
    Lethal AK47 en L.A. vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja, maak me er niet zo druk om als de meesten van ons ongetwijfeld vlees eten en er net zo moeilijk word gedaan als het andere dieren zijn. Punt is dat er dus alleen moeilijk word gedaan als het zo gruwelijk in beeld word gebracht, maar ondertussen eten velen van ons wel vlees.

    Ik kan er niet echt van schrikken, ook omdat een aantal van mijn vrienden dit soort filmpjes geregeld posten op Facebook. Naast dat heb ik wel ergere dingen gezien dan dit dierenleed, waaronder niet nader te noemen shit van IS. Onder de meeste omstandigheden schrik ik er bijna niet van.

    Aantal jaren terug hadden ze nog een vierdelige serie de Kalvenslachterij op Nederland 3, waar ook alles in volle glorie in beeld kwam. Is nog niet eens zo gek veel jaartjes geleden. Nou, dat was los van het mishandelen verder niet veel anders en gewoon op TV te zien. Beter maken we er ons niet te druk om, of stem anders Partij voor de Dieren of zoiets.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    gvd :')
     
    Fiasco, Reckuuza, L.A. en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina