Haha ja hij jankte er al goed over en wil m'n papiertje nog niet direct kwijt haha. Komt nog wel Sowieso ook nog es trackday les doen, zodat je redelijk veilig de limieten van de auto leert kennen, zonder direct een heg in te vliegen.
Ja idd, 1 op 8 maybe als je em doorstampt. Denk idd anders wel 1 op 12. Zit geen gewicht in de auto.
Is me bekend idd. Ga er absoluut niet in de regen mee rijden en mocht het es gaan regenen dan voorzichtig. Wanneer ze op zijn, gaan er "normale" banden onder. Het verschil is te klein voor mij om semi slicks eronder te houden. Regen moet je idd heel erg oppassen met deze banden. Leuk voor trackdays maar niet fijn met regen.
Absoluut. Mooi weer rijder met de Exige.
Bijna 35. Kon nu, en hou ze al 10 jaar in de gaten en de laatste jaren schieten ze omhoog in prijs. Over pakweg 2 jaar zijn ze niet meer te betalen. Ook mede daarom er nu voor gegaan en niet langer gewacht. Staan steeds minder mk2 exiges te koop. En de opvolger vindt ik echt lelijk en zijn insane duur.
Als je echt iets heel lang mooi vindt en geen opvlieging is er voor gaan als het binnen bereik ligt. Zal je geen spijt van krijgen.
Laatst bewerkt: 27 mrt 2017