Vette shit Peter! Inzending zojuist gepost:
Als jij aan het hoofd stond van een drugskartel, hoe zou jouw eigen, gevreesde organisatie dan heten en waarom deze naam?
Dit lijkt mij vrij duidelijk. Dat gaat BLACKED heten natuurlijk. BLACKED is de ultieme term voor een gevreesde organisatie. Het is een krachtige term, dat staat voor de grootsheid, het zwarte, en het onbekende.
Als hoofd van mijn BLACKED kartel heb ik al die niggas onder m'n hoede. @Tiberius wordt mijn rechterhand. Dit is iemand die praatjes heeft. Iemand die alles platlult wanneer je het zelf even niet meer weet in een vergadering. Hij legt verbanden waarvan niemand dacht dat die uberhaubt bestaan. Een puur meesterbrein.
@Lethal AK47 , @Fiasco en @Kimi NL vormen hierbij het bestuur. Hoewel Kimi NL en Tiberius familie van elkaar zijn, vormt dit geen probleem in de rangen van dit kartel. Wij zijn een grote familie.
Ons product: Kratom. Dit spul is legendarisch. @Remcom00 is hierbij onze Supply Chain man. Hij fixt al die shit. We hebben 1000 hectare van dit spul, ergens in Bolivia. Ultiem voor lichaam en geest. Marketing? Ook dit is onze specialiteit. Scarlett is hiervoor ons gezicht. Met haar grote boezem verkoopt Kratom als een beest. Onze accountmanager @Tyrant is hierbij de man voor de sales. Hij rijdt met z'n dikke BMW standaard op de linkerbanen en popt Kratom zodat we fucking rich worden.
Onze organisatie kent een sterke verdediging. Verdediging? Ja, bodyguards inderdaad. Wanneer we fittie krijgen met een ander kartel, vegen wij daarmee de vloer aan. @Head Ninja , @Kevf en @UpInSmoke0611 deadliften al die guns voor ons en knallen iedereen neer met hun gespierde lijven. Ze doen de naam BLACKED eer aan.
Met dit zooitje gasten wil ik dan ook wel ff lekker coopen in Wildlands. Beetje Kratom poppen her en der, ons geld besteden aan de lokale hoeren, feestjes geven samen met ons Youtube fenomeen Furies. Zooitje snuiven met @L.A. Ik ben er klaar voor.
Geef me die shit.
Laatst bewerkt: 7 apr 2017