Word de glitches nu wel kots misselijk. Kan geen normale avond spelen. Gister weer feest. Begint al dat we met 3e in de party zitten en 1 iemand niet zichtbaar is nergens. Complete we een missie ( waren we mee bezig ) krijg de niet zichtbare persoon alleen punten terwijl die niks deed en wij niet. Iedereen game afsluiten en herstarten toen ging dat goed. Daarna het probleem dat als ik een silencer erop had, zag de rest mij zonder silencer ( ook geluid ) en andersom. We werden dus constant gespot. Vervolgens 2 keer dat de missie failde omdat meneertje(AI) de autodeur niet open kon krijgen en ik hem dus niet kon exporten. ( einde missie ) Het concept is vet, game is zwaar kut als je met meer als 2 man speelt.
Terwijl Ubisoft zo goed is in het afleveren van complete spellen zonder bugs. Denk niet dat iemand dit aan zag komen.
ik heb tot nog toe ook nog niet echt ergens last van gehad ja hier en daar wat kleine bugs maarja dat drukt de pret niet.
Ik hoorde van maten dat er in de BETA ook een Ghost difficulty zat? Ik speel nu op extreme en een tandje moeilijker (lees realistischer) zou ik wel tof vinden.
Durf ik niet te zeggen ik speel ook op extreme, maar het is prima te doen soms zelfs te makkelijk zo lijkt t..
Als het goed is krijgen we morgenochtend een patch, met een aantal verbeteringen https://ghost-recon.ubisoft.com/wil....aspx?c=tcm:154-286964-16&ct=tcm:154-76770-32
Nog iritanter is dat je ong altijd gezien word door die Unidad squad ohoh ontkom je bijna niet aan zegmaar..
Hoi allemaal! Xboxworld speelt weer eens voor Sinterklaas en mag eenmaal de game Ghost Recon: Wildlands weggeven. Natuurlijk hoort daar een prijsvraag bij en die luidt als volgt: 'Als jij aan het hoofd stond van een drugskartel, hoe zou jouw eigen, gevreesde organisatie dan heten en waarom deze naam?' Je kunt je antwoord invullen bij de reacties onder dit artikel: http://www.xboxworld.nl/artikelen/prijsvraag/tom-clancys-ghost-recon-wildlands-prijsvraag/ Wees er snel bij, want je kunt tot zondag 9 april reageren!
Vette shit Peter! Inzending zojuist gepost: Als jij aan het hoofd stond van een drugskartel, hoe zou jouw eigen, gevreesde organisatie dan heten en waarom deze naam? Dit lijkt mij vrij duidelijk. Dat gaat BLACKED heten natuurlijk. BLACKED is de ultieme term voor een gevreesde organisatie. Het is een krachtige term, dat staat voor de grootsheid, het zwarte, en het onbekende. Als hoofd van mijn BLACKED kartel heb ik al die niggas onder m'n hoede. @Tiberius wordt mijn rechterhand. Dit is iemand die praatjes heeft. Iemand die alles platlult wanneer je het zelf even niet meer weet in een vergadering. Hij legt verbanden waarvan niemand dacht dat die uberhaubt bestaan. Een puur meesterbrein. @Lethal AK47 , @Fiasco en @Kimi NL vormen hierbij het bestuur. Hoewel Kimi NL en Tiberius familie van elkaar zijn, vormt dit geen probleem in de rangen van dit kartel. Wij zijn een grote familie. Ons product: Kratom. Dit spul is legendarisch. @Remcom00 is hierbij onze Supply Chain man. Hij fixt al die shit. We hebben 1000 hectare van dit spul, ergens in Bolivia. Ultiem voor lichaam en geest. Marketing? Ook dit is onze specialiteit. Scarlett is hiervoor ons gezicht. Met haar grote boezem verkoopt Kratom als een beest. Onze accountmanager @Tyrant is hierbij de man voor de sales. Hij rijdt met z'n dikke BMW standaard op de linkerbanen en popt Kratom zodat we fucking rich worden. Onze organisatie kent een sterke verdediging. Verdediging? Ja, bodyguards inderdaad. Wanneer we fittie krijgen met een ander kartel, vegen wij daarmee de vloer aan. @Head Ninja , @Kevf en @UpInSmoke0611 deadliften al die guns voor ons en knallen iedereen neer met hun gespierde lijven. Ze doen de naam BLACKED eer aan. Met dit zooitje gasten wil ik dan ook wel ff lekker coopen in Wildlands. Beetje Kratom poppen her en der, ons geld besteden aan de lokale hoeren, feestjes geven samen met ons Youtube fenomeen Furies. Zooitje snuiven met @L.A. Ik ben er klaar voor. Geef me die shit.
De winnaar van de prijsvraag is JKampmeijer! Gefeliciteerd! Houd de site in de gaten, spoedig volgt een Mass Effect-prijsvraag.