1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Eindelijk Gold :cool:
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nja leuk icoontje, maar met matchmaking merk ik niks :+ nog steeds dezelfde retards vaak |:-
    Maargoed al is het alleen voor mijn eigen gemoedsrust dat ik geen silver meer ben :thumbs::lol:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit zijn van die potjes die Overwatch zo gruwelijk vet maken. Speelde met randoms maar iedereen wist gewoon wat ie moest doen. We hadden maar 1 minuut om beide cp te pakken en de enemy 4:34, uiteindelijk de game nog gewonnen! Heerlijk

     
    White Hawk vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook Overwatch voor de PS4 gekocht nu die in prijs gedropped was bij bol.com.

    Heb hem al vanaf release op de PC, was daar 2500 rating ongeveer.
    Lijkt mij juist een goede console shooter, omdat nauwkeurig aimen buiten een paar characters niet eens zo belangrijk is.

    Mocht je ooit willen spelen voeg mij maar toe op PSN: Acrillic

    Alleen jammer dat je lvl en skins etc. niet cross platform is :+
     
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Dit eerste stukje met Pharrah.. ik pis letterlijk in mijn broek van het lachen :+:D

     
    Maddmonkey en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Ik ben gewoon een heel quick play potje lang achterna gezeten door deze 2. Tweemaal een earthshatter op mij alleen en 3 pulse bommetjes op mij geplakt. Ik wist echt niet wat mij overkwam haha :p Zij stonden gewoon bij de spawn te wachten, lieten iedereen door lopen en probeerde telkens mij te pakken. Teammates liepen ook gewoon door (afgezien van deze genji die toevallig geraakt werd)
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Nieuwe hero? Nieuw event? We gaan het zien op 11 april :eek:
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doomfist???
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Liever een extra sniper, die zijn er te weinig volgens mij. Liefst meerdere zodat iedereen in mijn team kan sniperen! :+:+:whistle:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens iemand die bij Blizzard werkt, is de update van 11 april "een van de beste dingen waar ze sinds launch aan gewerkt hebben"

    Oh my :eek:

    Hier een lijst met wat er tot nu toe bekend is.
    Edit:

    Overwatch director Jeff Kaplan has revealed to IBTimes UK that the hit online shooter's next playable hero is a lot closer than fans may have expected just two weeks after the introduction of the game's last hero, Orisa.
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ben vanavond redelijk lucky in de matchmaking! Bijna @ 2100sr nu. De games dat ik zenyatta kan spelen winnen we allemaal. Hou zo van die char :cool:

    Nevermind, koekebakkers matchmaking was weer on point daarna!

    Sommige mensen verstieren ook gewoon bewust zo'n potje comp. Gewoon afk in de spawn gaan enzo |:-
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2017
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Korkss nieuwe event zal dus zich afspelen rondom die map die jij zo leuk vind :+ Kings Row


    Ohja en ik ben nu wat beter aan het worden met Zarya @ShadowDX en @Lijpe Mocro hadden gelijk over de carry potential met die hero. Zo heerlijk om iemand die totaal uit positie staat of een gekke ult doet te beschermen met een bubbel en vervolgens met zieke damage constante druk op de tegenstander uitoefenen. Net een potje control 3-2 gewonnen na eerst kansloos te verliezen die eerste 2 rondes _O_ 62 elims waarvan 60 met Zarya
     
    Lijpe Mocro, Korkss en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ben benieuwd! Gister vielen de potjes daar nog mee! Winston/zarya ging prima bij het chokepoint :whistle:

    Maar ook mooi om te lezen dat de widowmaker fanbase beloond wordt met een legendary skin :cool:. Kunnen ze straks nog meer pronken met hun sicke skills in een mooi pakkie :eek:
     
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Welke boys zijn hier nog actief? Wat zijn jullie SR?

    Voeg me anders toe: deadly seconz

    Ik ben wel 2600-2700, maar volgens mij geen probleem wel?
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit seizoen begonnen met 12xx SR en zonet de 2000 voorbij gegaan.
    De zoek een groep functie is echt awesome btw. Maakt gamen echt een stuk leuker.

    Hoop dat ze team chat nog eens gaan forceren in competitve voor group en party chat
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker geklommen! Beetje goed aan het worden met Solider?
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Thanks man! Ja sinds ik wat meer ben gaan focusen op mijn positioning en van de run and gun mentaliteit af ben gestapt gaat het echt lekker.
    Ben nu vooral bezig met het gebruik van de high ground... Maar rond mijn SR zijn er niet zoveel die daarin mee gaan.

    Wat doen jullie trouwens als de DPSers geen kills pakken of pharah negeren en je de healer rol op je hebt genomen?
    Ik blijf altijd stug door healen omdat ik graag een healer in het team heb maar soms denk ik dat ik soms beter had kunnen switchen.
     

Deel Deze Pagina