1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Van gisteravond: Net een potje control 3-2 gewonnen na eerst kansloos te verliezen die eerste 2 rondes _O_ 62 elims waarvan 60 met Zarya

    Ik was daarvoor lucio en deed het prima, maar er werden geen kills gemaakt. Potje daarvoor had ik mensen die volgens mij geen zin erin hadden en maar allemaal gingen snipen. Ik bleef eigenwijs Ana aangezien niemand ging healen, maar ging echt voor geen meter (en had ik dus eigenlijk moeten switchen)

    Dus ja ik switch meer. "Ain't nothing to heal if nobody getting picks" roep ik dan in de chat :+ Ik zou wel sneller een tank pakken ipv nog een DPS, om zo meer 'body' aan het team te geven. Tanks zijn ontzettend belangrijk om de toon voor het team te zetten en ruimte te creƫren voor de rest van jouw team.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Zit rond de 2050SR @ xbox, kwam ergens vanaf de 1600 ofzo. Voeg maar toe hoor.. hoe meer overwatchers hoe meer vreugd! Ben best vaak online :thumbs:

    Korkss1986 (ouwe lul al)
     
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Korkss en tim91 vinden dit leuk.
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Niet alleen de mains hahah. Die skin is sick
     
    Korkss en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, die skin is wel gaaf. Ik speel zelf nooit Genji maar als deze skin komt misschien wel. :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop echt dat vanaf volgend seizoen het SR systeem op de schop gaat. Vandaag weer 3/4 kansloze potjes gehad waardoor je gewoon 120 punten zakt. Mensen die beweren dat er geen elo hell bestaat, hebben gewoon mazzel gehad, zijn fantastisch met aimen of zitten in teams.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hoop met je mee, maar verwacht niet te veel. Zullen vast wat "tweaks" gedaan worden, maar verwacht niet weer een heel "nieuw" sr systeem.
    Op het moment weet ik ook niet wat ik van mijn eigen skills moet denken. Blijf roepen dat ik "goud" verdien. Maar als ik zie wat het merendeel aan goud spelers laat zien, verdien ik meer. Verschil is echt bizar.
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Je moet ook echt geluk hebben met het team dat je krijgt als je solo speelt. 2 dagen geleden steeds leuke teams gekregen met mensen die wat communiceerden of iig samen probeerden te werken. Dan is het echt een heerlijk spel om te spelen. Eindelijk goud 2200 sr. vol goede moed de volgende dag weer in de que en ik krijg alleen maar teams die om de beurt de objective op gaan.

    Sta je dan wat ''group up'' te spammen terwijl genji aan de andere kant van de map ''i need healing'' staat te roepen :+

    Binnenkort met wat xbwers een groepje vormen?
     
    Korkss vindt dit leuk.
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Jij en @Maddmonkey hadden me inderdaad toegevoegd, binnenkort maar eens aan slingeren die hap.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had gisteren 6 losses en een draw voordat ik eindelijk weer eens een potje wist te winnen. 1 daarvan was daadwerkelijk een match te noemen. 3 potjes gingen er mensen direct uit, andere keren lijkt het wel alsof je quick play speelt. 250 SR kwijtgeraakt voordat ik begon te winnen :p en het was niet eens dat ik niet positief bleef of tilted raakte. Enige dat je kan doen, is zo goed mogelijk je best doen en proberen zelf het beste ervan te maken.

    Maar inderdaad het is gewoon een coinflip in solo queue. Je moet het geluk hebben op een winstreak te komen of je moet in een team gaan. Gisteren met Korkss en een engelsman 3 potjes gedaan waarvan 1 kansloos alweer iemand leaved, maar de andere twee vrij overtuigend gewonnen vooral door te kunnen communiceren.

    Overigens was die draw echt geweldig gedaan :+ 5 man in game chat, weer iemand die telkens "FOOKIN WANKERS" riep en we werden keihard gedefense cheesed op eichenwalde. Van alles geprobeerd, maar was geen doorkomen aan met Mercy, Rein, Bastion, Sym, Torbjorn en een soldier. Hadden bijna het eerste punt, maar helaas niet gelukt. Prima, kunnen wij beter :+ Full hold zonder dat ze ook maar 1 tick hadden op de objective. In een ronde had ik 3 rezzes en 10k health gehaald met mercy :+ Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    Korkss vindt dit leuk.
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja waren mooie potjes! Met 3 man squad heb je al zoveel meer mogelijkheden.
    Wel zuur dat je dan ineens maar 8sr krijgt voor een overwinning |:-:'-(
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ice wall is OP
    [​IMG]
     
    Korkss vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op dit moment is de apex finals bezig en ik ben echt onder de indruk van die gekke Koreanen. Ik heb wel meer pro tournaments gezien, maar dit slaat alles.


    Mooiste is nog dat een bij elkaar geraapt team zonder hele organisatie nu 3-1 voorstaat tegenover een team waarvan 4 de world cup met korea hadden gewonnen. Go Runaway!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lunatic Hai wint alsnog 4-3 van Runaway.. echt een bizarre finale.
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zat er ook even voor idd. Normaal vind ik zulke pro potjes redelijk saai en eentonig maar dit was wel vet hoor.

    Runaway mentaal helemaal geknakt na dat Hanamura potje
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die een link heeft om terug te kijken? Ben wel benieuwd
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is hun eerste echte toernooi samen en ze zijn helemaal nog niet gewend daaraan. Runaway won door wilskracht en elkaar hypen. LH won de rondes door betere spelers en veruit een stuk professioneler team. Als het best of 5 was, had Runaway gewoon gewonnen. Best of 7 lijkt mij ook ontiegelijk vermoeiend. Ik zou ook niet zoveel intense potjes achter elkaar kunnen spelen en constant maximaal presteren. Zelfde in topsport waar teams na 120 minuten gewoon op zijn en veel meer fouten maken.

    @Lijpe Mocro : alles?

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Trailer zelf:

     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina