Ik had gisteren 6 losses en een draw voordat ik eindelijk weer eens een potje wist te winnen. 1 daarvan was daadwerkelijk een match te noemen. 3 potjes gingen er mensen direct uit, andere keren lijkt het wel alsof je quick play speelt. 250 SR kwijtgeraakt voordat ik begon te winnen en het was niet eens dat ik niet positief bleef of tilted raakte. Enige dat je kan doen, is zo goed mogelijk je best doen en proberen zelf het beste ervan te maken.
Maar inderdaad het is gewoon een coinflip in solo queue. Je moet het geluk hebben op een winstreak te komen of je moet in een team gaan. Gisteren met Korkss en een engelsman 3 potjes gedaan waarvan 1 kansloos alweer iemand leaved, maar de andere twee vrij overtuigend gewonnen vooral door te kunnen communiceren.
Overigens was die draw echt geweldig gedaan 5 man in game chat, weer iemand die telkens "FOOKIN WANKERS" riep en we werden keihard gedefense cheesed op eichenwalde. Van alles geprobeerd, maar was geen doorkomen aan met Mercy, Rein, Bastion, Sym, Torbjorn en een soldier. Hadden bijna het eerste punt, maar helaas niet gelukt. Prima, kunnen wij beter Full hold zonder dat ze ook maar 1 tick hadden op de objective. In een ronde had ik 3 rezzes en 10k health gehaald met mercy Heerlijk.
Laatst bewerkt: 7 apr 2017