[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Die shit is sowieso niet te vreten kil

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat.

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    En jij noemt jezelf Nederlander?

Bitterballen <3

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, echt hè... bitterballen zijn heilig gek!

Kimi NL vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zou op de lijst van Nationaal Cultureel Erfgoed moeten komen!

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Alleen mijn ballen komen daar op kils.

Zumpelvelder en WinterBase vinden dit leuk.
  7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja maar dat komt door die helderblauwe kleur, niet door de inhoud of de waarde.

Tim, Kimi NL, Dex en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956

Alexknl, L.A. en fredfenster vinden dit leuk.
  9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

fredfenster en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bijzondere melding van gifgas aanvallen bij Idlib. Kan me niet voorstellen dat Rusland of de SAA er achter zit eigenlijk...

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Telegraaf had zelfs een Twitter-poll: "Kan Rusland hier achter zitten?"
    :confused:

Nou heb ik vrij Rusland-kritisch, maar dit... ik kan me dit echt niet voorstellen. Wat zou het strategisch nut zijn? Je genereert enkel bad press en het is voor de strijd op geen enkele manier meer effectief. Rusland is te berekend om zoiets doms te doen. SAA...ja, geen idee, maar het lijkt mij voor hen ook doelloos in strategisch opzicht.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vermoed dat er een opslagplaats is geraakt waar terroristen Sarin hebben opgeslagen door een SAA luchtbombardement.

Hopelijk gaat de pers het niet zo draaien dat het een gifgasaanval van hen is, maar zoals al gezegd, het is echt een propaganda oorlog gewordne.

Edit: oh zo staat het nu ook op de ANP sites.

Laatst bewerkt: 5 apr 2017
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Doen ze echt slim.

Jorrie en L.A. vinden dit leuk.
  14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind de selectieve verontwaardiging altijd zo belachelijk bij een gifgasaanval.
    De afgelopen jaren zijn er duizenden burgers gedood door kogels, bommen en granaten maar als er 5 mensen door gifgas doodgaan DAN is ineens het hek van de dam.

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Week ervoor nog een US bombing in een woonwijk in Mosul, meer slachtoffers dan hier.
    Lees je niks over nee.

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat we nog meer van FvD gaan horen. Ik heb Thierry Baudet altijd doodeng gevonden en vol van verwerpelijke ideeën. Maar god...FvD speelt het spel goed. Het is de rechts-kritische partij voor mensen die de VVD te soft vinden en de PVV te belachelijk. Ze hebben écht een volwaardig programma dat ze summier maar stevig beargumenteren. Twee solide zetels en metéén een jongerenpartij opgericht vorige week, die al aardig wat leden heeft geworven. Blijkbaar is het FvD ook een van de meest succesvolle partijen op social media. Ik weet niet wat ze doen, maar het werkt en ik denk dat het vooral hoogopgeleide VVD'ers/PVV'ers weg zal trekken van hun partijen.

Het zou me niets verbazen als deze beweging 'here-to-stay' is.

edit:
    Vandaag op Geen Stijl (over wel een eerder incident) http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/dit_wat_theo_hiddema_bedoelde.html
    Haha. :D

Laatst bewerkt: 6 apr 2017
    RaouLioo vindt dit leuk.
  17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Vond de eerste speech van Thieme overigens ook erg sterk. In de comments wordt een vergelijking getrokken met FvD. Al liggen de standpunten wel ver moet ik zeggen..toch zit er wel iets in.

Beide namelijk partijen die echt iets willen veranderen en iets fundamenteel nieuws brengen. In dat opzicht eens met @Matrix .
    Ik geloof ook wel dat FvD een partij is die lang zou kunnen blijven. Het is in ieder geval geen one-issue partij zoals ik noem maar wat Nieuw Wegen. Dat vind ik echt weer de zoveelste afsplitsing van iemand die het op een paar puntjes niet eens was met partij waar hij bij zat en dan maar een nieuwe partij opricht; in feite allemaal verwisselbare standpunten.

Dit soort nieuwe geluiden als FvD juich ik wel toe :).

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Links Twitter gaat in ieder geval helemaal los.

En dan vraag ik me af.... als Thieme ermee op zou houden, overleeft de PvdD dat dan? De partij heeft zich stevig gevestigd, maar is jonge aanwas die even bevlogen en kundig is als Thieme?

edit:
    Trump heeft dit gedaan vanaf Mar-A-Lago. Ok...wtf? Oorlog voeren vanaf je golfbaan? :F:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Trump is dus ook niet meer serieus te nemen. Riep eerst dat hij niet meer zou interveniëren in het Midden Oosten, en wat doet ie nu? Hij is dus gewoon precies hetzelfde als Bush. Roepen dat je geen politieagent wil zijn en de Irak oorlog veroordeeld, dan doet ie dit.

Ik vind het walgelijk. Enige slachtoffer van dit bombardement is het volk? En de tegenstanders van SAA profiteren. Wie zijn dat? Juist... IS/AQ/JaN.
    Echt een bombardement om puur te laten zien dat de USA het afkeurt. Rusland en Assad voelen niks van dit bombardement maar US heeft weer eventjes de eigen gemoedstoestand goed gedaan denk ik. En die gifgasaanval is nog niet eens bewezen.

Hopelijkt treedt deze man heel snel af.

L.A. en Matrix vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina