De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh dat zeker. Zwolle deed aanvallend niets meer 2e helft. Toch vind ik het geen onverdiende uitslag. Het leek er weinig op dat Feyenoord ook echt wilde winnen hier. Enige uitgespeelde kansen waren er in de eerste helft. Daarna waren het grabbelmomenten en Afstandschoten.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Dure punten voor Feyenoord, op de 1e 20 minuten na een optisch overwicht, tweede helft nog steeds matig, maar Pec deed ook echt niks meer.

Met:
    60% balbezit, schoten 6 tegen 21
    Corners 1 tegen 7. En 70minuten een optisch overwicht vrsag ik me wel af hoe je een gelijkspel als verdiend ziet?

Oké als je begroting technisch en naar kwaliteit zwaar laat meewegenmaar wellicht, maar als je de twee clubs als gelijkwaardig beschouwd was er maar 1 club die aanspraak maakte op de overwinning imo

Enfin, super spannende eindfase van de competitie. :)

Zou wat zijn als zowel Ajax als Feyenoord volgende week verliest. Sta je op 2 punten met de top 3

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Verdiend als in PEC heeft het Feyenoord dusdanig moeilijk proberen te maken om niet te verliezen. Leuk hoor die statistieken, maar er waren geen uitgespeelde kansen. 2e helft was eigenlijk alleen toornstra met een goede actie dichtbij. De rest van de schoten waren allemaal kut.

Ik kan niet begrijpen dat je vind dat er meer te halen was met de manier waarop Feyenoord speelde. Zat amper vechtlust in en combineren ging redelijk tot aan het 16 meter gebied. Hopen dat de bal goed valt, maakt nou niet dat ik zeg dat Feyenoord meer had verdiend. Beetje een de boer argument om balbezit erbij te halen.

4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb meer van dit soort teksten gezien de laatste dagen :+

Top uitslag. Maakt het echt super spannend zo. Komend weekend verwacht ik weinig spektakel, maar daarna Feyenoord uit naar Vitesse en wij naar PSV, dat wordt leuk.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ach ja

Feyenoord had al 4 wedstrijden op rij niet in Zwolle gewonnen.

Daarnaast; kunstgras -- kampioensdruk -- geen Jorgensen, Karsdorp en Nelom...
    Genoeg ingrediënten voor punt verlies.

Als vd Hart niet op doel had gestaan hadden ze ook nog verloren.

Maar goed, als Ajax kampioen wil worden moet Feyenoord toch 2x punten verspelen.
    Dus een gelijkspel is ook prima.
    Op doelsaldo gaat Ajax Feyenoord niet meer inhalen.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vitesse zit met het hoofd bij de beker, PSV dat zou Ajax kunnen winnen, maar alsnog blijf ik erbij dat Feyenoord kampioen wordt, wel lekker dat het doelsaldo geen fuck meer voorstelt nu.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord begon weer als Feyenoord in een uitwedstrijd. Fijn mannen, dat jullie ons supporters even een flink trauma aan het bezorgen zijn.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sorry, maar ik ga toch keihard lachen als Feyenoord dit nog uit handen geeft :+. Ach, Feyenoord supporters zijn wel wat gewend toch.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker die gasten uit 010 aan het zweten maken, al zie ik Feyenoord nog we kampioen worden hoor.

10. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Als Ajax gelijkspeelt bij PSV, en Feyenoord verliest bij Vitesse, mogen ze zich toch echt aftrekken op het doelsaldo hoor..

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mee eens, de weg is nog lang. Maar het is nog niet gedaan.

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Het is juist goed dat iedereen dit denk. Neemt de druk alleen maar toe.

We hebben vorig jaar al gezien wat druk met een ploeg kan doen (zie laatste wedstrijd Ajax).

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je bij PSV gelijk speelt en Feyenoord verliest bij Vitesse dan verdien je die hele titel niet.
    Ajax moet gewoon alles winnen, ze hebben genoeg kansen gehad nu.. vandaar dat ik zeg dat die doelsaldo het issue niet meer is.. geloof me ook maar dat gaat helemaal niet meer spelen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja het is nu idd gewoon dat degene die de aankomende maand een wedstrijd niet wint, niet de kampioen gaat worden.

Ajax de betere vorm, maar ook een zwaarder programma. Wordt iig weer wat spannender dan alleen maar de 2e plek veiligstellen.

AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Feyenoord Netwerk over Nelom.

Daz, Mallakai en Maddmonkey vinden dit leuk.
  16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zat in het stadion bij PEC Zwolle - Feyenoord, geen denderende wedstrijd. Feyenoord had alleen wel moeten winnen.
    Had er sowieso weinig te zoeken met een voorkeur voor Eagles en Ajax, maar dat terzijde. ;)

Maar wat is El Ahmadi een koning op dat middenveld zeg.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel veel doelpunten, spannender geworden titelstrijd, spannende degradatiestrijd. Wat wil je nog meer als neutrale kijker. Heerlijk weekend gewoon!

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955

Fiasco, Daz en Mallakai vinden dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kkzooi

Daz vindt dit leuk.
  20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is het leuke er aan. Die gaan kapot van de stress.

Ik denk ook dat Feyenoord sowieso kampioen wordt, stiekem gun ik het ze wel. Maar als Ajax er over gaat dan geniet ik des te harder.

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina