1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Afgezien van het beleid zou je als supporter zijnde de ogen uit je kop moeten schamen als je met elkaar (onderling dus) op de vuist gaat. Voor wat? Tegenvallende resultaten? Get the fuck out. Als je kinderen dan naar je schreeuwen "PAPA! PAPA!" en geen gehoor krijgen omdat papa zo nodig de bosmongool uit moet hangen ... tja.

    Walgelijk gedrag van bepaalde supporters.

    Bij NEC voeren ze momenteel een wanbeleid. Vraag me af wat er over is van de club die in de Jupiler League nagenoeg alles won.

    Ben als NAC supporter aardig wat gewend.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan van elke club vast wel beelden, quotes of whatever vinden van 'supporters' die met elkaar op de vuist gaan dusja, het is niet goed, maar het is niet uniek dat het nu toevallig in Nijmegen gebeurd.
    Van die club is weinig meer over, hele staf is er na promoveren uitgeflikkerd en alles is uitbesteed waardoor er vrijwel geen voetbal knowhow meer aanwezig is, dus ik snap ook wel dat die Boekhoorn er geen stuiver meer in pompt totdat er een fatsoenlijke directie zit.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Elk jaar moeten er nu eenmaal een paar ploegen onderaan eindigen he...
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    [​IMG]

    Haha gezien je avatar weet jij er alles van :p
     
    Fiasco, CrazY en Garrett vinden dit leuk.
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De tackle was puur en alleen om Messi te blesseren, en het is niet de eerste keer, het is dat Messi omhoog springt.

    Ramos stond ondanks al zijn domme rode kaarten en uitspraken best hoog bij mij maar door zoiets puur om een speler te blesseren dan ben ik ook wel klaar met die mafketel.
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja? Heb je Sergio gesproken?
     
    Tim vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoe kom je er bij dat hij Messi wilde blesseren?
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Voor dat voorval voor de hoofdingang mag menig supporter zich inderdaad de ogen uit de kop schamen.
    Vergeet alleen niet dat niemand nog echt de context van het roepen kent..
    Is het een vader die stond te rammen of is het een vader die z'n zoontje in alle tumult kwijt raakte en daardoor het zoontje in paniek raakte?

    Ikzelf denk het eerste, maar er is nog niks bekend.

    Verder is zoals @Distoration al aangeeft veel kennis eruit geflikkerd, omdat we vrij recentelijk al een keer gedegradeerd zijn.
    Dat jaar had schrikbarend veel gelijkenissen met het huidige seizoen.
    Een selectie vol vreemdelingen die niet alleen met de mond niet met elkaar kunnen spreken, maar ook met de voeten niet.
    Verder kwam het ene na het andere lijk toen uit de kast. Dat is nu niet anders.. Zo is recentelijk Danny Hoekman nog ff bezig geweest met z'n vuile was.
    Dan hadden we eerder dit seizoen nog het verhaaltje Futuralis (dat in het jaar van promotie overigens prima werk geleverd had).

    Al met al een grote teringzooi.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms ook kapot schaam voor supporters die het over "het geld van Boekhoorn" hebben.
    Zo hing er dit weekend een spandoek in het stadion met de tekst: "Liever niet degraderen dan twee pandaberen".
    Wat geeft jou als supporter godverdomme het recht om te bepalen wat iemand met zijn eigen centen doet?
    Al flikkert Boekhoorn z'n geld in het Pandaverblijf en vreten die beesten al het geld op.. Niemand heeft daar iets over te zeggen.

    Ik snap Boekhoorn donders goed. Geld dat hij op dit moment in NEC gooit ziet hij nooit meer terug.
    Zeker niet met het beleid dat de afgelopen 4/5 jaar gevoerd is.
    Toch is hij al vaak zat, samen met Bongers, bijgesprongen. Hadden ze dit niet gedaan dan was NEC in de categorie Haarlem en/of RBC gekomen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Vader van huilend kind bij rellen is NEC-vrijwilliger: 'Dylan was veilig bij opa'

    http://www.ad.nl/binnenland/vader-v...ijwilliger-dylan-was-veilig-bij-opa~ab6d0329/
     
    CrazY vindt dit leuk.
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk maar eens de tackle terug van Ramos, als je zo in komt met 2 benen heb je maar een doel en dat is de tegenstander uitschakelen.

    Daarvoor hoef ik geen speler te spreken. (al ontkent hij het uiteraard in de media dat hij nooit opzettelijk een tegenstander wilt blesseren)

    Zoek maar eens Ramos Red cards, daar kun je zien dat hij Messi regelmatig probeert te pakken.
    Zonde want het is zeker een goede voetballer, maar ook een hele domme.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2017
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1. Je hebt Sergio niet gesproken dus nee. Als je sprint en wil tackelen dan ga je hard. Feit. Ooit wel eens in het veld gestaan met een tegenstander die je ECHT wil blesseren? Ik kan het weten :+

    2. Ramos gaat wel vaker erg hard een duel in. Niet alleen bij Messi. Als ik opzoek of hij specifiek Messi wil blesseren kom ik uit op een pro Catalaanse site. Dus wederom, nee.

    3. Geef mij dan maar dat harde spel. Dat gejank, zeveren om een kaart of een toneelstuk opvoeren ala Busquets, Neymar of Suárez is niet nodig.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    1. Ik heb ook nooit gezegd dat ik hem gesproken heb, nogmaals ik zie het aan de beelden. en klopt dat je inderdaad hard gaat maar niet met twee benen in komen dat is onnodig (feit).
    Ik heb 20 jaar lang op het veld gestaan, en weet precies hoe het is als iemand je wilt pakken.

    2. 0.20 en 2.40 zijn enkele voorbeelden waarin hij bij de een keihard na schopt of wilt hij hem ook hier niet aanpakken? (lol) en de 2de is een kansloze tackle totaal onnodig bijna identieke situatie, verschil is dat Ramos gisteravond met 2 benen inkomt. als Messi niet had gesprongen had Messi minstens voor een jaar eruit geweest (en geloof me een enkel blessure is einde carriere)

    3. Oh zeg dat dan... dat harde spel waarin spelers geblesseerd raken heeft je voorkeur? misschien zou je eens naar de oorsprong moeten kijken waarom een Neymar of een Busquets dit doen?
    Messi kreeg gisteren ook een elleboog (was gewoon rood) van Marcelo, ligt op de grond en doet een prop in zijn bek en voetbalt verder.

    4. Ramos zonde domme dingen is de beste verdediger uit de wereld absoluut, maar dit soort dingen zorgen er bij mij voor dat ik geen enkel respect heb voor zo een speler, net als zo een Pepe ook zo een recidivist.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2017
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Mallakai

    De beste verdediger was Puyol. Daar zijn we het wel over eens denk ik?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Puyol was top, maar wat Ramos liet zien pfoe dat kwam wel erg in de buurt,
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Het blijft wel errrrrruggg lekker. Messi die in laatste minuut een genadeklap uitdeelt. Hahahahah
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk tip, film van Fernando Ricksen nu op RTL 7


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Johan Cruijff Arena! Dope :D
     
    Reckuuza, L.A., AnubisNefer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Leuk voor de fans van Ajax, maar weet niet of Cruijff hier zelf zo blij mee zou zijn geweest. Ergens vind ik het zelf ook nergens voor nodig, daarom denk ik ook dat dit meer voor de fans gedaan is dan voor Cruijff zelf. Ik geloof gewoon niet zo dat hij dit gewild had.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Oke.
     
    Reckuuza en Maddmonkey vinden dit leuk.
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij weet het beter dan de Cruijff familie? Anus.
     
    Reckuuza, RemcoM, Jorrie en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina