1. Ik heb ook nooit gezegd dat ik hem gesproken heb, nogmaals ik zie het aan de beelden. en klopt dat je inderdaad hard gaat maar niet met twee benen in komen dat is onnodig (feit).
Ik heb 20 jaar lang op het veld gestaan, en weet precies hoe het is als iemand je wilt pakken.
2. 0.20 en 2.40 zijn enkele voorbeelden waarin hij bij de een keihard na schopt of wilt hij hem ook hier niet aanpakken? (lol) en de 2de is een kansloze tackle totaal onnodig bijna identieke situatie, verschil is dat Ramos gisteravond met 2 benen inkomt. als Messi niet had gesprongen had Messi minstens voor een jaar eruit geweest (en geloof me een enkel blessure is einde carriere)
3. Oh zeg dat dan... dat harde spel waarin spelers geblesseerd raken heeft je voorkeur? misschien zou je eens naar de oorsprong moeten kijken waarom een Neymar of een Busquets dit doen?
Messi kreeg gisteren ook een elleboog (was gewoon rood) van Marcelo, ligt op de grond en doet een prop in zijn bek en voetbalt verder.
4. Ramos zonde domme dingen is de beste verdediger uit de wereld absoluut, maar dit soort dingen zorgen er bij mij voor dat ik geen enkel respect heb voor zo een speler, net als zo een Pepe ook zo een recidivist.
Laatst bewerkt: 24 apr 2017