De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik hou Feyenoord altijd in de gaten..:)
    Dat ik niet naar de wedstrijden gaat of ze niet allemaal kijkt wil natuurlijk niet zeggen dat ik helemaal geen fan ben. :p

Je denkt toch zeker niet echt dat ajax nog kampioen gaat worden....
    ik wacht je felicitaties wel af volgende week dan :+

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja maar echt. Zal echt een zieke sfeer zijn, d-day. Ga je erheen?

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik denk dat de sfeer bij een verlies van Feyenoord nog iets erger zal zijn :p

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

WinterBase, Scorp2111 en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als Feyenoord de titel misloopt ... dan breekt de pleuris echt uit. Dan zal het die dag erg onrustig zijn in Rotterdam. Dan

De druk ligt nu bij Feyenoord.
    Je mag, achteraf, heel blij zijn dat Ajax verloren heeft bij PSV. Want ik zie Ajax niet verliezen bij Willem 2. Dat ene puntje voorsprong wat Feyenoord nu heeft is o-zo-belangrijk.

Maargoed, met een volle Kuip, het Legioen erachter, moet Heracles gewoon over de knie gelegd worden. Heb alleen zo'n heel raar onderbuikgevoel.

Wat er gisteren gebeurde kan volgende week zondag ook gebeuren. Ik lach me kapot als Feyenoord het de laatste wedstrijd weggeeft. Dat mogen ze dan geheel bij zichzelf zoeken.

Er zullen bij Ajax en Feyenoord zat supporters zijn die naar de "ander" luisteren. Scoort Ajax, dan zal Feyenoord dat ook moeten doen.

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Daarom, zullen we vast een poeltje maken over de geschatte schade in de binnenstad van Rotterdam na het mislopen van de titel?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Niet naar stadion, maar ga net als gisteren weer de stad in. Was wel écht mooi sfeertje voor de wedstrijd.

Daz vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Dat sfeertje zal as zondag anders zijn, want iedereen poept nu in z'n broek. Hopelijk heeft de gemeente extra toiletten neergezet.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Iedereen gaat zondag weer achter de club staan.

WinterBase vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zondag gewoon weer op het seizoenkaartje aanwezig.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prachtig dit.

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=304895

Advocaat de nieuwe bondscoach. Goed, is natuurlijk beter materiaal dan Danny Blind ... maar dit is dezelfde man van www.slechtstewisselooit.nl en Oranje een dikke vinger geven om in Turkije aan de slag te gaan. Als deze man het WK niet weet te behalen pakt ook hij z'n spullen.

Wat 'n poppenkast.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Nouja, het zou knap zijn als ie het WK nog weet te halen, de schade is immers al gedaan. Ik verwacht echt niet meer dat we het WK in gaan.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gaan we ook niet.

Advocaat blijft tot en met het WK2018 bij Oranje als kwalificatie word afgedwongen. Met andere woorden, die is eind dit jaar gevlogen.

Het is kenmerkend voor de huidige gang van zaken bij de KNVB.

Ome Dick zal vast een zak met geld hebben gekregen om terug te komen. Hopelijk lukt het hem wel om Oranje weer op de rit te krijgen. Laat hem maar 'n team vormen zodat Koeman in 2018 in kan stappen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    KNVB is 1 grote grap. Van Breukelen? Really?

16. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    FIXED.

Advocaatje geld in het laadje is bij een beter bod sowieso eerder weg.
    Hoe kan een bond nou 2x in zo'n opzet stappen.
    Advocaat heeft eerder deze reeks Oranje nog de rug toegekeerd..

Koeman instappen? Die gaat zijn successen in de Premier League echt niet opgeven voor de rotzooi bij de KNVB!
    Koeman weet wel beter.

Zonder een hele grote bezem te halen door de KNVB waarbij niks of niemand ontzien wordt, komt dit niet meer goed.

Rampage vindt dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij blijft als ze het WK2018 halen. Is geen clausule in z'n contract opgenomen (hoezo clausule? Het assisteren of coachen van je fucking land zou je als eer moeten zien) Als ze dat niet halen, is hij weg. Met andere woorden, paar wedstrijden en er staat weer 'n ander voor de groep. Kunnen ze mooi Gullit een zetje geven. Is hij de nieuwe coach, loopt alles compleet de kut in.

Na 2018 (bij uitblijven kwalificatie) mag Koeman instappen. Dan is de druk van de ketel en kan je toewerken naar het EK2020. Zonder teveel druk. Valt er voor Koeman ook echt te bouwen i.p.v deze hopeloze ellende proberen te sturen.

We gaan van lieve Opa naar Blind(e) vink. Nu hebben we Sugardaddy Dicky.

18. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kan me er echt totaal niet druk om maken. WK in Rusland moet een land als Nederland sowieso niet aan mee willen doen, corrupte eikels daar. Überhaupt een zeer kleine kans dat we het WK nog zouden halen, ook al zet je Ancelotti neer als coach.

Deze paar wedstrijden lekker uitzingen met Advocaat als coach, en na het WK 2018 lekker beginnen met een schone lei.

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Waar staat dat? Overal lees ik dat hij een contract tot en met deze kwalificatiereeks heeft..
    Niks meer, niks minder.

Nogmaals.. Koeman zou gek zijn om hier (met deze bestuursleden) in te stappen. Het risico is en blijft veel te groot om zijn succes in Engeland hier voor op te geven.
    Het coachen van je land moet je op een normale manier kunnen doen en niet met de rare bokkensprongen en fratsen die het huidige bestuur levert.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als Nederland het WK niet haalt dan zal het vanzelf gaan schuiven bij de KNVB. Kan niet anders want je loopt zo inkomen mis. Je mist het EK 2016 en nu ook het WK 2018. Geloof me, dat heeft genoeg impact bij die idioten daar.

Daar lees ik dat. Komt als "quote" uit de persconferentie die ze hebben gehouden.

Laten we overigens wel reëel blijven he? Hiddink en Blind hebben prima Oranje kunnen coachen. Het is aan de 11 lapzwansen op het veld om het te laten zien. Dan kan een coach nog zoveel willen. Beide coaches (dus Hiddink en Blind) zijn veel te soft met deze spelersgroep. Er heerst geen eenheid. Niemand spreekt elkaar aan. Als je niet ziet dat een paar rotte appels in de selectie niet willen hoor je daar gewoon actie op te ondernemen. "Op de bank jij, wegwezen".

Blind is een tactisch onbenul en Hiddink is een veel te "lieve" manager. Van Gaal lukte het toch ook met het Eredivisie materiaal? Die hanteerde een harde hand. Niet presteren, op de bank. Niet willen wat ik zeg? Op de bank. Als de spelers niet willen ... dan houd het al op.

Deel Deze Pagina