Man man man, jij bevestigd mijn stereotype beeld van de gemiddelde Feyenoorder-supporter wel zeg, maar gelukkig zijn er ook nog Feyenoord-supporters met meer intellect. Of niet dan
@bulletproof010 , alleen die is dan wel weer erg koppig
. Maar in jouw geval: wedstrijddag verkeerd, laatste kampioenschap verkeerd, typefouten en als klap op de vuurpijl ook nog het homo-erotische lijflied (niets mis mee overigens) verkeerd! Chapeau vriend! Ik heb ter lering en vermaak hieronder de correcties aangebracht. Dat is niet alleen goed voor jouw taalontwikkeling, maar dan sta je over 18 of in jouw geval over 28 jaar niet zo voor lul tussen je mede Feyenoord aanhangers, als je rare dingen gaat lopen zingen.
En wat voor slang is dahsduhn eigenlijk. Zelfs als ik het Google, dan komen er nul hits terug.
Maar even on-topic. Ik, als gematigde voetbal-fan, ga wel genieten van de competitie vandaag. Er staat nog zoveel op het spel en dan heb ik niet alleen over Feyenoord en Ajax. Aan de ene kant gun ik de Feyenoorders het kampioenschap van harte. Ze hebben er zo lang op moeten wachten. Maar gezien de rellen van vorig weekend en die faalhazen die vervroegd tatoeages laten zetten hoop ik stiekem toch ook wel, dat ze keihard op hun bek gaan. We gaan het zien vandaag, moge de beste er met de titel vandoor gaan vandaag.
Klik om te vergroten...