1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inedrdaad. Volgens mij is het spel dan wel moeilijker, wat ik zo gelezen heb. Ga het toch proberen zonder Psi powers te doen.

    Daar ben ik ook (Arboretum). Voor het eerst zo'n Telepath tegen gekomen, damn, wat kan dat beest veel hebben. Werkt eigenlijk maar 1 ding goed tegen en dan nog kost het je veel ammo ...
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    This game fucking owns!

    Liep ik net rond in een kamer in Crew Quarters
    schoot ineens een big screen TV in de muur aan. Bleek dus zo'n Poltergeist Typhon te zijn. Daarna flikkerde hij allemaal voorwerpen op me af. Man wat tof allemaal. En ik schrok me de tyfus.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens! Wat een vette game! Mijn eerste ontmoeting met The Nightmare, dang! En die poltergeists hebben me ook al meermalen van mijn stoel laten schieten. Level design is prachtig, sfeer is top en het is best pittig, je moet op blijven letten. Ik neem geen Psi powers, human neuromods only en dat is volgens mij wel pittiger dan met Psi powers.
    kwam na wat backtracking weer vanuit Neuromods division Talos 1 Lobby binnen, staan er direct bij de uitgang twee technopaths en een voltaic phantom op me te wachten. Echt WTF dacht ik. Na mijn eerste schrik ze maar afgemaakt en toen kwam er nog een nightmare ...

    ook niet naar trophies gekeken, das vaak zo zonde bij dit soort games. Dan ga je op een bepaalde maniet spelen of bepaalde beslissingen nemen omwille van een paar trophies en dat wil ik niet. Ga er lekker blank in en doe mijn ding, love it!

    Snap overigens ook niet hoe mensen dit in 20 uur uitspelen. ik probeer alles te doen en te vinden, geen guide, ik houd notities bij waar ik nog wat moet, en ben volgens mij ongeveer halverwege de game met al meer uur dan dat....
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Word wel gek van al die laadschermen dat is tot nu toe me enige minpunt.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ze zijn bij mij vrij kort. Zeker als je dood gaat. Nieuw gebied wat langer. Maar heb wel een sshd in mijn Pro ...
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja doel op de laadschermen tussen te gebieden.
    En scheelt dat zoveel dan een SSHD erin?
    Dacht dat dat wel meeviel?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja net al zitten kijken bedankt tho.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    @Gakkie

    Damn alleen human powers? Ik kon de verleiding niet weerstaan. Ik las in de game wat er allemaal mogelijk was en dat klonk mij echt allemaal te goed in de oren. Wat ik echt de shit vind aan de game zijn de verschillende mogelijkheden.

    Zo was er net een machine die ik moet gebruiken om een luik te openen waar een belangrijk story item in zat, althans optional story item. Maar ik had de Repair 3 stat nodig en kost gelijk 8 Neuromods, terwijl ik die veel liever aan andere shit op dit moment besteed.

    Dus ik eens goed rond dat luik kijken en ik zie een opening. Te klein voor Morgan, niet te klein voor een theekopje :). En daar komt Mimic Matter bij kijken. Love it!

    Ach en dit kom je veel vaker tegen in de game. De game zit verdomd puik in elkaar en ook die optional quests zijn het gewoon echt waard.
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Holy fuck at die Nightmare!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat zijn pussies man.


    Met Psychoshock 3 dan ;)

    Gelukkig kun je je verbergen als het teveel wordt. Combat Focus skill is heel fijn om te hebben voor die fuckers. En een fully upgraded Margrave/shotgun.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de sshd INTERN. En dat scheelt idd toch best wel wat. Met Ghost Recon Wildlands zat ik ook altijd als eerste in de game na het laden :)

    En als je nog wat beter keek zag je door die opening een mooi wit oplichtend druk knopje. laat je die nu net met je boltcaster open kunnen schieten :) No mimic powers needed!

    3 recycler granaten en weg istie. Into the big nothing. En kun je gelijk een zooi exotic material van de grond afrapen :)

    Ik ga hard richting alle skills uit de human categories :) En mijn twee grote vrienden zijn fully upgraded q-beam en fully upgraded shotgun. No fucking with this guy :D
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat knopje had ik niet opgemerkt. Maar hoe tof is het dat je eigenlijk drie verschillende mogelijkheden hebt daar? Echt gaaf in die game. Goed om te weten want die recycle grenades. Ik ben er altijd een beetje zuinig op maar voor zoiets is dat zeer nice.

    By the way, de cafetaria. Heel gaaf stuk.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog een tip voor de grote enemies: Eerst een stuk met de q-beam raken, dan is health bar gedeeltelijk groen. Dan met de shotgun erop en dan schiet je het restje rode health bar weg en poef! weg enemy :)
     
    Arno S. en BigKabuto vinden dit leuk.
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Jup en Psychoshock is ook een goede. Ben nu in de Cargobay. Niet veel tijd gehad vorige week.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Praat allemaal zo door en ik koop die game NU nog.
     
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had hem even weggelegd omdat ik er echt de tijd voor wil nemen (dat klinkt wat tegenstrijdig als ik het zo lees maar goed). Nu dus wat verder gegaan en het exploren is echt meesterlijk. Rushen is met deze game echt dodelijk. Letterlijk en figuurlijk.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vandaag eindelijk weer een lange sessie gespeeld. Ondertussen weer een heel stuk verder en veel ontdekt. Ook weer een aantal nieuwe enemy types waaronder de hier beruchte Nightmare. Vond die eigenlijk helemaal niet zo spectaculair, maar combat focus is dan ook zeer OP.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fully upgraded Combat Focus en Shotgun + Golden Gun maken van vrijwel elke encounter een trivialiteit... Spanning is ook best wel weg nu, best jammer. Niettemin vermaak ik me nog opperbest met het verkennen van Talos I :) Morgen vrij dus dan snel verder!
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina