Inedrdaad. Volgens mij is het spel dan wel moeilijker, wat ik zo gelezen heb. Ga het toch proberen zonder Psi powers te doen. Daar ben ik ook (Arboretum). Voor het eerst zo'n Telepath tegen gekomen, damn, wat kan dat beest veel hebben. Werkt eigenlijk maar 1 ding goed tegen en dan nog kost het je veel ammo ...
This game fucking owns! Liep ik net rond in een kamer in Crew Quarters Spoiler schoot ineens een big screen TV in de muur aan. Bleek dus zo'n Poltergeist Typhon te zijn. Daarna flikkerde hij allemaal voorwerpen op me af. Man wat tof allemaal. En ik schrok me de tyfus.
Helemaal mee eens! Wat een vette game! Mijn eerste ontmoeting met The Nightmare, dang! En die poltergeists hebben me ook al meermalen van mijn stoel laten schieten. Level design is prachtig, sfeer is top en het is best pittig, je moet op blijven letten. Ik neem geen Psi powers, human neuromods only en dat is volgens mij wel pittiger dan met Psi powers. kwam na wat backtracking weer vanuit Neuromods division Talos 1 Lobby binnen, staan er direct bij de uitgang twee technopaths en een voltaic phantom op me te wachten. Echt WTF dacht ik. Na mijn eerste schrik ze maar afgemaakt en toen kwam er nog een nightmare ... ook niet naar trophies gekeken, das vaak zo zonde bij dit soort games. Dan ga je op een bepaalde maniet spelen of bepaalde beslissingen nemen omwille van een paar trophies en dat wil ik niet. Ga er lekker blank in en doe mijn ding, love it! Snap overigens ook niet hoe mensen dit in 20 uur uitspelen. ik probeer alles te doen en te vinden, geen guide, ik houd notities bij waar ik nog wat moet, en ben volgens mij ongeveer halverwege de game met al meer uur dan dat....
Ze zijn bij mij vrij kort. Zeker als je dood gaat. Nieuw gebied wat langer. Maar heb wel een sshd in mijn Pro ...
Ja doel op de laadschermen tussen te gebieden. En scheelt dat zoveel dan een SSHD erin? Dacht dat dat wel meeviel?
@Gakkie Damn alleen human powers? Ik kon de verleiding niet weerstaan. Ik las in de game wat er allemaal mogelijk was en dat klonk mij echt allemaal te goed in de oren. Wat ik echt de shit vind aan de game zijn de verschillende mogelijkheden. Zo was er net een machine die ik moet gebruiken om een luik te openen waar een belangrijk story item in zat, althans optional story item. Maar ik had de Repair 3 stat nodig en kost gelijk 8 Neuromods, terwijl ik die veel liever aan andere shit op dit moment besteed. Dus ik eens goed rond dat luik kijken en ik zie een opening. Te klein voor Morgan, niet te klein voor een theekopje . En daar komt Mimic Matter bij kijken. Love it! Ach en dit kom je veel vaker tegen in de game. De game zit verdomd puik in elkaar en ook die optional quests zijn het gewoon echt waard.
Ah dat zijn pussies man. Met Psychoshock 3 dan Gelukkig kun je je verbergen als het teveel wordt. Combat Focus skill is heel fijn om te hebben voor die fuckers. En een fully upgraded Margrave/shotgun.
Ik heb de sshd INTERN. En dat scheelt idd toch best wel wat. Met Ghost Recon Wildlands zat ik ook altijd als eerste in de game na het laden En als je nog wat beter keek zag je door die opening een mooi wit oplichtend druk knopje. laat je die nu net met je boltcaster open kunnen schieten No mimic powers needed! 3 recycler granaten en weg istie. Into the big nothing. En kun je gelijk een zooi exotic material van de grond afrapen Ik ga hard richting alle skills uit de human categories En mijn twee grote vrienden zijn fully upgraded q-beam en fully upgraded shotgun. No fucking with this guy
Dat knopje had ik niet opgemerkt. Maar hoe tof is het dat je eigenlijk drie verschillende mogelijkheden hebt daar? Echt gaaf in die game. Goed om te weten want die recycle grenades. Ik ben er altijd een beetje zuinig op maar voor zoiets is dat zeer nice. By the way, de cafetaria. Heel gaaf stuk.
Nog een tip voor de grote enemies: Eerst een stuk met de q-beam raken, dan is health bar gedeeltelijk groen. Dan met de shotgun erop en dan schiet je het restje rode health bar weg en poef! weg enemy
Ik had hem even weggelegd omdat ik er echt de tijd voor wil nemen (dat klinkt wat tegenstrijdig als ik het zo lees maar goed). Nu dus wat verder gegaan en het exploren is echt meesterlijk. Rushen is met deze game echt dodelijk. Letterlijk en figuurlijk.
Vandaag eindelijk weer een lange sessie gespeeld. Ondertussen weer een heel stuk verder en veel ontdekt. Ook weer een aantal nieuwe enemy types waaronder de hier beruchte Nightmare. Vond die eigenlijk helemaal niet zo spectaculair, maar combat focus is dan ook zeer OP.
Fully upgraded Combat Focus en Shotgun + Golden Gun maken van vrijwel elke encounter een trivialiteit... Spanning is ook best wel weg nu, best jammer. Niettemin vermaak ik me nog opperbest met het verkennen van Talos I Morgen vrij dus dan snel verder!