[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap je volkomen. Maak je maar niet druk.

Echter heeft het discussiëren met jou gewoon geen enkele zin. Want hetgeen wat de rest hier aangeeft/voorstelt word toch overboord gegooid door de ene-na-de-andere reactie (van jou kant) zonder inhoud. Waarom? Omdat je niet wil luisteren. Jij klampt je vast aan 1 ding en houd daar aan vast zonder ook maar iets in overweging te nemen. Je beticht andere van racisme, homofobisch gedrag en ga zo maar door. En waarom? Omdat de mening van een ander niet overeenkomt met die van jou. Dus =/= racist. Dus =/= kanker homo. Zo simpel is het.

Vervolgens wakker je een discussie aan waarin je aangeeft dat Moslims niet zoveel rechten hebben als de rest? Hier, in Nederland, krijg je ruimte zat om je geloof/gewoontes voor te zetten. Om het in perspectief te zetten; in Turkije word ik denk ik opgehangen als ik mijn geloof daar wil uitoefenen.

Anyway ... Als mensen jou mening onderuit halen met een klasse reactie dan ga je lopen schelden. Dan kan het beschaafde discussiëren niet meer.

@Maddmonkey

Klopt. Nu mag je hier je mening wel geven .. maar @fredfenster zijn mening is geen mening maar een feit. Althans, zo ziet hij dat.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Mwah het is in dit geval wel grappig aangezien de kids juist extra vrije dagen kregen ten opzichte van klasgenoten :+

Verder moet je de vrije dagen anno 2017 ook niet direct koppelen aan het geloof christendom an sich. Kerst etc zit gewoon in onze normen en waarden genesteld. Als je het zo bekijkt is het ook een minder zij vs wij discussie. Maar gewoon wij, de Nederlanders, mogen kerst vieren. Daar stoot je niemand mee tegen de borst.

3. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind het juist wel mooi om te zien hoe Fred zich dieper en dieper ingraaft.

Ik hoor hem gewoon stotteren, heerlijk toch :whistle:

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als de regering in Nederland weet zou hebben van wat er zich in jouw hoofd afspeelt, dan zou de doodstraf ook hier weer opgenomen worden in het wetboek van strafrecht ben ik bang. 8)

Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ahh dat is het dus, kreeg al bijna het idee dat hij te dicht bij een molen in de buurt is geweest.:+

SHiZ NL vindt dit leuk.
  6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    hoeft trouwens niet te schelden hoor, testosteronbom :')

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    jawel, door maankalender scheelt soms de dag tot vrij dicht vantevoren.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    /ignore

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    /ignore

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals ik zei, met een zwangerschap, weet je ook niet een exacte datum, maar kun je wel ruim van te voren aangeven dat er rond die periode vrij gevraagd kan worden.
    Vooruit denken is niet voor iedereen weggelegd overigens, daar kan ik mee in komen.

11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Pannenkoek = schelden??

Wat zijn de (eerder) door jou gebruikte woorden dan wel niet?

Rotstraal alsjeblieft een eind weg hier van het forum.

Daz, AntraXxX, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey @fredfenster ppsssst....... je kan tegenwoordig ook meerdere citaten in één post zetten en deze vervolgens beantwoorden. Of staat deze setting nog steeds op white folks only?

CrazY, Kimi NL en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    RaouLioo, CrazY, SHiZ NL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    we zittenniet in oman. ik heb al uitgelegd waarom hier sprake is van institutioneel racisme. mij is gevraagd om reactie, dan geef ik die. dat er vervolgens door iedereen op gereageerd wordt omdat ze het oneens zijn, moet toch geen reden zijn om boze emoji's en krachttermen mijn kant op te sturen

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    je hebt er echt last van he? vind het wel sneu voor je hoor, knul

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    nee hoor, mijn verhaal is ongewijzigd sinds mijn eerste reactie. maar prima als het je vermaakt.

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    maar die flexibiliteit is er lang niet altijd, daarom zou ik graag iets van regelgeving zien. bovendien is zwagerschap voor een langere periode, dus dan heb je een ruimere marge.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    was ook niet goed, heb dat eerder ook erkend hoor. en heb me daar sindsdien ook niet meer aan schuldig gemaakt

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jou post geeft mij sterk het vermoeden bij welke bevolkingsgroep je hoort. (#incomingracisme)
    Institutioneel racisme. Waar haal je deze stront toch vandaan? Ga je schamen man.
    Schoppen tegen een samenleving die ieder geloof respecteert en de ruimte geeft zonder ook maar enige onderbouwing.

Want Fred zijn mening = waarheid.

Er is inderdaad om jou reactie gevraagd. Jammer genoeg bewijs je zelf maar weer eens je totale onkunde. Zie hieronder.

Klasse post weer.
    Als het even kan zou ik graag weer willen discussiëren met iemand die jou account gebruikt die niet het IQ van een lintworm heeft.

Die flexibiliteit is er wel hoor. Alleen zijn het geen vaste vrije dagen ;) Weet je waarom? Omdat we hier in Nederland zitten. Pas je aan.

Anyway, ik ga denk maar Sinterklaas vieren in Turkije. Ben benieuwd of ze daar ook aan Pakjesavond doen.

Nogmaals;
    LEER JE POSTS TE BEWERKEN.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    ben zelf ook wit, maar zit op mobiel en dan vind ik dit makkelijker

Deel Deze Pagina