1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, was het maar zo vanzelfsprekend!

    Nog een gouden tip voor mij?
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    @Saaslijer Kom dr maar in

    nvm, je was er al
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De enige tip die ik je nu kan geven is je spaarrekening plunderen en via marktplaats iets kopen.
    Wellicht worden er nu nog verkopers nerveus die hun kaart voor 750 euro (of zelfs minder) willen wegdoen.

    https://www.marktplaats.nl/a/ticket...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=25

    Ok. Nu zijn telefoonnummer zien te bemachtigen en vanavond de deal afronden. ;-)
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    ?
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Kaarten Ajax vak staan niet op naam trouwens.
    Dus die gok kun je nemen.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Hoppa!

    Horde 1 succesvol genomen.

    Op naar zondag!

    Hup N.E.C.!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bosz troeft Van Bronckhorst af in strijd om Rinus Michels Award


    Peter Bosz is verkozen tot Trainer van het Jaar in de Eredivisie. Vrijdagmiddag ontving hij de bijbehorende Rinus Michels Award. Maurice Steijn, coach van kampioen VVV-Venlo, werd uitgeroepen tot Trainer van het Jaar in de Jupiler Leauge.

    Bosz werd gezien als de favoriet, nadat hij Ajax naar de finale van de Europa League had geloodst. Een andere goede kanshebber was Giovanni van Bronckhorst. Aan zijn hand werd Feyenoord na achttien jaar eindelijk weer landskampioen. De collega-trainers kozen echter voor de hoofdtrainer van de Amsterdammers. Erik ten Hag (FC Utrecht), Henk Fräser (Vitesse) en Mitchell van der Gaag (Excelsior) waren de andere genomineerden.


    Feyenoord fans die het oneens zijn in 3, 2, 1.. ;)
     
    Mallakai en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oneens. :+


    PS trainer van het jaar in de eredivisie naar dat winnaar in de finale van de EL staat :p
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bosz heeft Ajax weer een gezicht gegeven. Niks ten nadele van de prestatie van Van Bronckhorst, maar in een tijd dat iedereen van mening was dat Nederlandse ploegen niet meer Europees wat kunnen betekenen toch een prachtige presentatie.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat ze Europees niets meer kunnen betekenen heeft imo meer betrekking op de CL. Wat Ajax dit seizoen heeft gedaan is toch helemaal niet zo gek of absurd? Wat geluk met de tegenstanders gehad en tegen de einige tegenstander van formaat (Lyon) hebben ze gewoon een heel goede wedstrijd gespeeld.

    Heeft imo meer met het falen de afgelopen jaren van de Nederlandse clubs in de EL te maken dat wij denken dat dit te hoog gegrepen is. Met een klein beetje geluk zou je eigenlijk wel om de paar jaar een Ajax,PSV of Feyenoord in een (halve)finale mogen verwachten
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dit stukje in jouw tekst maakt dat ik niet ga reageren op je antwoord.

    Dus, los van jouw bericht: In mijn ogen hebben beide trainers een topprestatie geleverd. Van Bronckhorst door het winnen van de titel met Feyenoord voor het eerst in jaren, Bosz door met Ajax een niveau te bereiken waar heel Nederland de laatste jaren van heeft gedacht dat dat nooit meer zou kunnen. Beide verdienen de waardering voor hun werk dit seizoen, er kan er echter maar 1 winnen. Nu is Bosz de gelukkige.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ach heb liever een prijs die meetelt :+
     
    Tim vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je gaat toch niet ontkennen dat Ajax relatief gezien makkelijke tegenstanders heeft gehad? Bijvoorbeeld Liverpool heeft vorig een heel stuk moeilijker gehad.

    Neemt verder niet weg dat het gewoon een top prestatie is, wilde alleen aangeven dat je met een goed elftal en wat geluk als Nederlandse top club gewoon eens in de zoveel jaar een EL finale zou moeten kunnen halen
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Topprestatie van Bosz en Ajax in Europa maar de award is zoals Tyrant al zegt voor de beste in de Eredivisie. Nu alleen wel nog even winnen woensdag.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Mee eens eigenlijk, Bosz laat wel zien dat je met jeugd toch succesvol kan zijn in Europa, gemiddeld 21 jaar en dan nog in een EL finale komen, dat is gewoon bijzonder.
    Scheelt ook dat de coaches van Nederland Bosz hebben benoemd tot coach van het jaar.

    Ook mooi is dat Ajax de beste jeugdopleiding heeft, maar dat is logisch.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als in trainers die in de Eredivisie actief zijn. Niet de trainer die kampioen wordt met zijn ploeg. Volgens mij heeft Ron Jans hem toen ook gewonnen door beker winst een aantal jaar terug. Het is overigens "maar" een keuze/mening van andere trainers over hun collega's.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heel eerlijk, tuurlijk Feyenoord is kampioen geworden maar het spel was niet altijd super. Waar bij Ajax een gigantische verandering heeft plaats gevonden bij het spel van Ajax. Soms wisselvallig, maar eindelijk begint Ajax weer Ajax te worden zoals het zou moeten zijn. Wat hij heeft gepresteerd in die tijd met de jeugd, nieuwe aankopen, nieuwe speelstijl is knap!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Interessant is wel dat Ajax tot februari ook gewoon écht dramatisch voetbal speelde maar iedereen denkt natuurlijk alleen aan de laatste paar maanden.

    Dat dit Ajax nog zó jong is en zó volwassen is, is inderdaad wel een prestatie (en ook beetje angstaanjagend :p)
     
    Killamonkey en Daz vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ondertussen zitten volgens de geruchten naast Barcelona, PSG en Chelsea nu ook Real Madrid, Manchester City en Bayern Munchen achter Sanchez aan.

    Ik mag hopen dat hij nog lekker een jaar blijft (als hij zo doorgaat is langer niet haalbaar voor Ajax).
    Anders op zijn minst 50 miljoen vragen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ligt dat ook niet aan de duur die zijn contract nog heeft? Ik meende altijd dat een langer contract bij huidige werkgever, vaak ook een reden is om hoger te bieden voor clubs met interesse in een speler. Het zou volgens mij wel de duurste transfer in Nederland zijn. Record was volgens mij 40 miljoen voor Overmars van Ajax naar Barcelona. Of dat moet alleen voor een speler zijn geweest van Nederlandse nationaliteit.
     

Deel Deze Pagina