1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    3 'incidenten' tegelijk in de UK nu..
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ook al geloof ik niet meer, het is en blijft een actie van mensen, niet het geloof Kevf. Mij is altijd geleerd dat mensen die dit soort zaken in naam van een God doen, niet van het geloof zelf zijn. Er zijn ook goede moslims en niet elke terrorist is een moslim, of andersom. Laatst een artikel vanuit Islamitische hoek voorbij zien komen over Christelijke terroristen, daar zit o.a. USA vol mee. 1995 UNA Bomber is een goed voorbeeld. Dus nee, aub niet generaliseren Kevf, word ook vaak tegen mij gezegd. ;)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Wanneer is Nederland aan de beurt?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zeg nergens dat elke moslim een terrorist is, maar ik zeg wel dat er iets goed mis is met de islam. De daders zijn nog niet bekend en ik weet nu al wat hun achtergrond is, dat zegt toch al voldoende? En voor ik het vergeet, deze hebben we ook nog vandaag

     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is er al een paspoort gevonden? Of gaan ze die pas morgen vinden?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Kevf : Ik wil de Islam ook zeker niet goed praten, had ook al aangegeven dat ik niet meer gelovig was en dit soort zaken zijn daar o.a. de reden van. Wat betreft die Afghaanse man: Dat kan heel goed een oorlogsslachtoffer zijn Kevf, dat hoeft nog steeds niet zomaar gelinkt te worden aan terrorisme. Een traumatische ervaring die je doet vluchten, kan uiteindelijk ook dit tot gevolg hebben als je geen hulp krijgt op je vlucht naar de vrijheid.

    Neemt overigens niet weg dat ik wel voor strengere immigratieregels ben, want dit soort ongein kan een samenleving op termijn wel flink ontwrichten en dan met name richting onze solidariteit en de wetten die erbij horen. Ik probeer alleen zo goed en zo kwaad als het gaat een spreekwoordelijke gulden midden weg te vinden. Ik ben nog extreem links, nog extreem rechts, maar ik ben in beide gevallen niet voor teveel vrijheid.

    Geen idee hoe we dit verder zouden moeten aanpakken, maar ik mis de dagen dat mijn vader thuis kwam met mooie verhalen over grenscontroles. Laat het voor een deel maar terugkomen dan. :)
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zolang de westerse landen zich blijven bemoeien met oorlogen in het midden oosten en daar dood en verderf zaaien , blijf je deze aanslagen houden. In beide gevallen zijn onschuldige slachtoffers de dupe en niet de hoge heren die alles beslissen.
     
    L.A. en fredfenster vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, klopt, maar hoe kan zo'n oorlog dan in vredesnaam ontstaan? Ik vraag me vooral af waar Khadaffi, Assad, Ben Ali, noem ze maar, mee bezig waren dat dit uiteindelijk een flinke oorlog in het Midden Oosten teweeg bracht.

    Wilde Assad iets internationaals rond olie misschien, of op financieel gebied? Volgens mij heeft Syrië geen olie en zou Assad niet zoveel kunnen uitrichten op financieel gebied, maar wat zou Khadaffi met zijn oliereserves dan hebben gewild? En dan is er nog SA en Iran. Ik hekel het idee dat dit ontstaan is door die ene man die zich in Tunesie in brand heeft gestoken, leugen van de media, kan niet anders.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Excuus dubbelpost: Lees dat er nu 7 doden zijn bij de meerdere incidenten in de UK.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk nooit dude, maar het is absoluut begrijpelijk dat je je dit afvraagt. Het is ons nog steeds gelukkig bespaard gebleven. UK, Frankrijk, Duitsland en België. Tenzij ik me vergis zijn dit de meest populaire landen voor die idioten, ze moeten echt elke keer die landen hebben. Waarom blijft het ons bespaard?

    Don't get me wrong, please houden zo graag!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nog even terug komend op jouw post, dit zijn blijkbaar de reacties op een Arabische livestream

     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maar waarom pakken ze dan niet rechtstreeks onze regeringen terug die verantwoordelijk voor de daden maar onschuldige burgers die er niets mee te maken hebben?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo zie je maar hoe serieus ze de Ramadan ook nemen:rolleyes:
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De vraag is waarom het zover is gekomen dat het voor hun de enige manier in hun denkwijze is om nog gehoord te worden.

    As de enige manier om gehoord te worden, zelfdoding en onschuldigen vermoorden is, dan is dat niet juist.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Joh.

    Natuurlijk is dit niet de enige manier, maar de k je dat dit soort types uberhaupt de discussie opzoeken?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Haast bijna geen woorden voor , maar wat een held deze man om toch te proberen nog iets te doen ook al is het mischien tevergeefs.
    Wat zou er toch in je omgaan als jezelf hier in deze situatie beland!?

     
    CrazY vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan het niet lezen man. Stupid ass mobile browser.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    'Ik zag de mannen met z'n drieën een meisje neersteken'

    Man man man :mad:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Moest even een passende quote vinden na vannacht:

    ''Terreur bestaat voor het grootste deel slechts uit nutteloze wreedheden gepleegd door bange mensen om zichzelf gerust te stellen.'' [​IMG]

    Friedrich Engels
    Duits industrieel, filosoof en sociaal wetenschapper 1820-1895
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Aanslag zoals die in Alphen aan den Rijn en Koninginnedag Apeldoorn zijn gepleegd al vergeten?
     
    L.A. en fredfenster vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina