1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je leest dit en......wat kan je hier nog over zeggen? Sprakeloos gewoon. Fuck mensen gewoon soms man, echt walgelijk dit. Het kan ook echt iedereen overkomen, je zou er maar net op vakantie zijn. Mensen hebben godverdomme niets misdaan en ze worden gewoon aangevallen op beestachtige wijze.

    Mijn broer wil door dit soort dingen al niet snel meer op vakantie met zijn kids en vrouw naar Frankrijk, Duitsland of de UK. En ik begrijp dat, maar aan de andere kant leven in angst is ook niet de juiste manier. Gewoon eng allemaal en verschrikkelijk. En NOS is te bizar voor woorden.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja vrij sick, ook die shit in Turijn. Zo zie je al dat er angst is.
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mensen beginnen wakker te worden.
    Doet mij denken aan het Nazisme. Economische vrijheid. Onderdrukking van het individu. Totale controle door de overheid.

    Ze willen ons doen laten geloven dat er voornamelijk vrouwen en kinderen onder de vluchtelingen zitten, maar check de foto's eens zou ik zeggen. Meer dan 80% is man in de leeftijd 20-40 jaar. Stelletje kk lafaards die vrouwen, kinderen en ouderen in oorlogsgebied achter laten. Totaal geen respect voor die mensen.

    Alleen Putin begrijpt het. Rusland will rule the world again.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Leuk dat je van die tering eikels erbij hebt die dan ook voor de lol "bom" roept, als we de media mogen geloven that is.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben begonnen met lezen maar meteen gestopt toen hij dit filmpje liet zien. Die man is dus sowieso niet serieus te nemen



    toch nog een beetje verder gelezen

    :lol::lol:

    Ik kom niet meer bij:lol:

    @Oujdi bedankt voor dit stukje comedy :)
     
    Mallakai en Daz vinden dit leuk.
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een kneus.

    @Oujdi ; waarom ben je eigenlijk zo? Waarom kan je als Islamitische Nederlander niet gewoon de waarheid accepteren en uitspreken dat dit soort daden walgelijk zijn in plaats van full denial te gaan?
     
    Rampage, Reckuuza en Erasmus vinden dit leuk.
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat stukje wat Tim plaatste net dat het fake slachtoffers zouden zijn.........

    Fucking really? Te kk fucking zielig voor woorden zulke mensen. Man man man....

    Conspiracy theories kunnen interessant zijn hoor, maar dit is gewoon bizar zielig.

    Dit stukje dan ook...

    Groot respect durft hij te zeggen en later dat stukje over fake slachtoffers. Dude sterf! Zou me niets verbazen als deze tjap ook zijn twijfels heeft over alle andere aanslagen. Dus Manchester, Frankrijk, België, Duitsland etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2017
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat is de waarheid? Wat de mainstream media ons voorschoteld? De waarheid om zelf na te denken?

    Natuurlijk zijn aanslagen nooit goed te keuren van welke kant dan ook. Elke dode is er een teveel.

    Toch zijn er na elke aanslagen vele vragen en zaken die gewoon niet kloppen en men gaat twijfelen aan de ware toedracht.

    Ik zeg niet dat Martin Vrijland 'de waarheid' in pacht heeft. Hij heeft wel terechte vraagtekens bij zulke events die wij niet zomaar kunnen negeren.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Full denial dus
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    rest my case.
     
    Kimi NL, Reckuuza en Tim vinden dit leuk.
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok maar daar heeft hij een punt!

    hem een mongool noemen zou nog te goed zijn.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij begon er uit zichzelf net over en hij vind dat de idioot wel een punt heeft omdat er in de UK overal wel camera's hangen en toch hebben we geen enkele beelden.

    Tja als we al die aanvallen nu elke keer in twijfel gaan trekken.........
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    9/11 had wel beelden maar dat was ook niet goed.

    Het mooiste vind ik nog wel dat de overheid blijkbaar cryptische hints dropt door het op 3 juni te doen en zo te verwijzen naar 666. Echt tof van ze.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wie zegt dat die beelden er niet zijn, ze zijn misschien alleen (nog) niet vrij gegeven door de overheid
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Niet echt de moeite waard. Komt op mij meer over als het proberen recht te breien van de dood van onschuldige mensen.


    Nee, dat heeft hij dus niet. Hij verkondigd een hoop dikke stront.
    Zaken die niet kloppen? Moet ik me zorgen gaan maken om je Oujdi? Je gaat behoorlijk ver om ergens maar constant de sticker "HOAX" op te plakken.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Even terug naar Afgelopen donderdag, had geen tijd om te reageren dit weekend maar had je reactie in de File al wel gelezen.

    Dat bouwvakkers zonder werk kwamen te zitten was vrij logisch aan het begin van de kredietcrisis. Banken verstrekten geen geld meer omdat er onzekerheid heerste. Mensen gingen op hun geld zitten en nieuwe bouwprojecten werden massaal gestaakt in 2008/2009.

    Dan zijn de bouwvakkers één van de eerste mensen die je over hebt.

    Serieuze cijfers. Eerlijk gezegd had ik geen idee van de omvang en hoewel je gelijk hebt wat betreft het onder hun niveau werken, geeft dit ook wel een klein beetje aan dat er een "overschot" aan hoog opgeleiden is, of een tekort aan werk voor hoger opgeleiden.

    Nu ben ik ook wel van mening dat deze situatie beter is als andersom (een overschot aan lager opgeleiden).

    Mijn excuses, had ik niet moet zeggen. Was kortzichtig van mij en een gevolg van een stukje frustratie (niet XBW-discussie gerelateerd)
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ok top, dan kunnen we nu weer verder met islam-bashen! :D
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nice.

    Ik roep @fredfenster er al even bij :) Dan kunnen wij, nadat er hier goede argumenten voorbij zijn gekomen, weer elkaar afzeiken.

    Fred, de maandag hebben we over geslagen.
    Kunnen we nog ergens om lopen janken als een stel vrouwen?
     
    fredfenster, Reckuuza en bulletproof010 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina