1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT 4

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 jan 2017.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    eeey joyride, zo ken ik Dirt weer. Leuk voor afwisseling. Nu nog wat dingen zoals een Infection modus in multiplayer (dirt3 ) en het is helemaal top :p
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zoek nog wat mensen die dirt4 ook hebben voor de PS4, leuk om tijden te vergelijken
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is al redelijk wat gameplay te vinden, maar ik ga ook lekker een streampje doen. Als iemand nog wat wil zien schreeuw dan even wat in de chat van de stream.

    edit, stream klaar. Na wat meer kilometers kan ik wel zeggen dat de physics echt verbeterd zijn hoor. Puur een beetje de grip levels die ietsie te hoog zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2017
    Arno S., hillss en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Checkte net je stream, maakt het uit of een classified totaled is geweest? Lijkt me sterk toch
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen idee eigenlijk hehe
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tot nu toe echt een heerlijk spel. Rijdt wat makkelijker dan DR maar voelt niet per se meer of minder realistisch. Met zo'n beginners Opeltje over een recht stuk in zijn 5, samengeknepen billen!

    Moet de AI wel wat hoger zetten, maar heb nog niet gevonden waar dat kan. Als ik gewoon op de baan blijf win ik standaard met een voorsprong van +- 5 sec.
     
    Smok3y, hillss en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ga hem zo ook maar even downloaden.. iemand al cup ideeen:+
     
    sv3nnie en Beltoni vinden dit leuk.
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Bij Raly heb ik op de AI op het moeilijkst, tough. Bij andere disciplines met meerdere tegenstanders zet ik hem een tandje lager want daar ze zijn echt cheap en oneerlijk.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat nafluiten van die Mitsubishi blijft lekker om te horen O-)
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Laten we eerst maar even oefenen. Moet wat meer kilometers maken wil ik überhaupt aan kunnen haken bij @GoldPwnageNL

    Ben de opties nog niet tegen gekomen. Ga binnenkort even zoeken!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2017
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  11. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ik heb nog 9 hechtingen in mijn hand zitten_O_. Dus heb de ffb erg laag gezet.

    Wel gaaf spel zo met stuurtje...

    Kende de rally alleen maar met controller.. :+
     
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik ben zo slecht in dat rally gedoe. Ligt misschien ook aan spelen met controller maar geen zin om stuur te pakken. Probeer nu weer Dirt Rally. Wacht nog maar even met kopen Dirt 4. Dirt Rally vind ik echt heel lastig.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is "simulation" een beetje vergelijkbaar met Dirt Rally?

    En zijn er mensen die deze game met een T300RS op de ps4 spelen? Hoe is de FFB?
    Vond de FFB bij dirt rally namelijk best matig.
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand zin om vanavond een paar rondjes online te testen?
    E3 is toch pas om 11 uur vanavond

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heerlijk geluid toch
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  16. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind die stages met mist gewoon niet leuk. Met heavy rain/snow zie je nog zat bv.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik vind de driving physics er een beetje nep uitzien. In dit filmpje is goed te zien dat de auto zweeft over het wegdek. De auto heeft nooit grip. Elke bocht is glijden en zweven.

     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb de algemene FFB en de centering force op 80% staan. De rest redelijk standaard gehouden.
    Speelt lekker zo en vereist nog wel enige kracht om de auto's uit een drift te halen.

    Op dit moment al meer plezier uit Dirt 4 gehaalt dan uit Dirt Rally. Auto's zijn een stukje voorspelbaarder, gecontroleerde drifts inzetten gaat voor mijn gevoel veel natuurlijker en het abrupte uitbreken is een stuk beter controleerbaar dan bij Dirt Rally.

    AI difficulty op de rallystages heb ik op Tough, maar dan kan ik nog redelijk eenvoudig winnen (8 - 9 seconden per stage). Ik ga nog allesbehalve soepel de parcours over en moet echt meer oefenen. Leukste toevoeging vind ik overigens "My Team". Hoewel ik het jammer vind dat je sommige auto's maar 1x in de career nodig zult hebben (de S1600 Rallycross auto's bijvoorbeeld), voel ik juist de drang om toch voor je eigen team te rijden in plaats van een ander team en stel ik sommige kampioenschappen uit, omdat ik nog niet de juiste auto kan kopen. (zoals die AWD 900pk sterke Landrush auto).

    Bij rallycross heb ik de AI difficulty 1 stapje teruggeschroeft. Die hadden zo enorm veel meer snelheid uit bochten dan ik (in de Crosskarts en RX2's) dat ik het onmogelijk kon winnen of in de final kon komen.

    Leukste klasse op dit moment vind ik de FWD rallycross en RWD landrush buggy's qua online racen. Vooral die Landrush-pickups's vragen echt wat afstelwerk voordat ik ze lekker de baan rond kan driften. Ook al redelijk veel cleane gevechten gehad online!

    Kutste vond ik verreweg de Rallycross-karts. Te fel, niet fijn te driften en een AI die constant de wielen tussen jouw wielen parkeert.
     
    Beltoni en Smok3y vinden dit leuk.
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jezus wat is die FFB om te huilen (T300RS op ps4)
     

Deel Deze Pagina