eeey joyride, zo ken ik Dirt weer. Leuk voor afwisseling. Nu nog wat dingen zoals een Infection modus in multiplayer (dirt3 ) en het is helemaal top
Er is al redelijk wat gameplay te vinden, maar ik ga ook lekker een streampje doen. Als iemand nog wat wil zien schreeuw dan even wat in de chat van de stream. edit, stream klaar. Na wat meer kilometers kan ik wel zeggen dat de physics echt verbeterd zijn hoor. Puur een beetje de grip levels die ietsie te hoog zijn.
Tot nu toe echt een heerlijk spel. Rijdt wat makkelijker dan DR maar voelt niet per se meer of minder realistisch. Met zo'n beginners Opeltje over een recht stuk in zijn 5, samengeknepen billen! Moet de AI wel wat hoger zetten, maar heb nog niet gevonden waar dat kan. Als ik gewoon op de baan blijf win ik standaard met een voorsprong van +- 5 sec.
Bij Raly heb ik op de AI op het moeilijkst, tough. Bij andere disciplines met meerdere tegenstanders zet ik hem een tandje lager want daar ze zijn echt cheap en oneerlijk.
Laten we eerst maar even oefenen. Moet wat meer kilometers maken wil ik überhaupt aan kunnen haken bij @GoldPwnageNL Ben de opties nog niet tegen gekomen. Ga binnenkort even zoeken!
Ik heb nog 9 hechtingen in mijn hand zitten. Dus heb de ffb erg laag gezet. Wel gaaf spel zo met stuurtje... Kende de rally alleen maar met controller..
Ik ben zo slecht in dat rally gedoe. Ligt misschien ook aan spelen met controller maar geen zin om stuur te pakken. Probeer nu weer Dirt Rally. Wacht nog maar even met kopen Dirt 4. Dirt Rally vind ik echt heel lastig. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Is "simulation" een beetje vergelijkbaar met Dirt Rally? En zijn er mensen die deze game met een T300RS op de ps4 spelen? Hoe is de FFB? Vond de FFB bij dirt rally namelijk best matig.
Iemand zin om vanavond een paar rondjes online te testen? E3 is toch pas om 11 uur vanavond Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik vind de driving physics er een beetje nep uitzien. In dit filmpje is goed te zien dat de auto zweeft over het wegdek. De auto heeft nooit grip. Elke bocht is glijden en zweven.
Ik heb de algemene FFB en de centering force op 80% staan. De rest redelijk standaard gehouden. Speelt lekker zo en vereist nog wel enige kracht om de auto's uit een drift te halen. Op dit moment al meer plezier uit Dirt 4 gehaalt dan uit Dirt Rally. Auto's zijn een stukje voorspelbaarder, gecontroleerde drifts inzetten gaat voor mijn gevoel veel natuurlijker en het abrupte uitbreken is een stuk beter controleerbaar dan bij Dirt Rally. AI difficulty op de rallystages heb ik op Tough, maar dan kan ik nog redelijk eenvoudig winnen (8 - 9 seconden per stage). Ik ga nog allesbehalve soepel de parcours over en moet echt meer oefenen. Leukste toevoeging vind ik overigens "My Team". Hoewel ik het jammer vind dat je sommige auto's maar 1x in de career nodig zult hebben (de S1600 Rallycross auto's bijvoorbeeld), voel ik juist de drang om toch voor je eigen team te rijden in plaats van een ander team en stel ik sommige kampioenschappen uit, omdat ik nog niet de juiste auto kan kopen. (zoals die AWD 900pk sterke Landrush auto). Bij rallycross heb ik de AI difficulty 1 stapje teruggeschroeft. Die hadden zo enorm veel meer snelheid uit bochten dan ik (in de Crosskarts en RX2's) dat ik het onmogelijk kon winnen of in de final kon komen. Leukste klasse op dit moment vind ik de FWD rallycross en RWD landrush buggy's qua online racen. Vooral die Landrush-pickups's vragen echt wat afstelwerk voordat ik ze lekker de baan rond kan driften. Ook al redelijk veel cleane gevechten gehad online! Kutste vond ik verreweg de Rallycross-karts. Te fel, niet fijn te driften en een AI die constant de wielen tussen jouw wielen parkeert.