Vooruit, ik zal het proberen.
Het verschil tussen Mario en een Nioh en Dead Rising is dat bij de laatste twee titels het bedrijf de titels heeft gekocht.. dus een zak geld, hier wij willen dit exclusief weg houden bij de concurrent.
Mario is gemaakt door first party.. dit zal nooit op een andere console verschijnen, Dead Rising en Nioh zijn titels die gewoon hadden kunnen verschijnen op beide platforms mits er geen zak geld tegen aan gegooid wordt.
Kom dan als voorbeeld met God of War... of eventueel Halo.. tussen Mario, Halo en God of War zit inderdaad geen verschil.. tussen door mij genoemde titels wel.
DLC van een jaar is toch ook tijdelijk of niet, dat de laatste van Destiny niet is verschenen is verrot, en een jaar is ook lang.. denk even in aan alle Tomb Raider fans die een jaar lang moesten wachten op de PS4 release.
Maar stel he... dat Sony Destiny 2 volledig exclusief voor een jaar had gemaakt.. wedden dat jij dan toch liever die DLC voor een jaar had gekozen ipv 95% volledig weg.
Edit:
Offff wat je nu ook kunt doen met Destiny 2.. laat de game een jaar liggen, wacht tot alles inbegrepen is en koop dan de game, is hij en goedkoper en volledig.
Win win situatie lijkt me.
Laatst bewerkt: 14 jun 2017
Daz en Tyrant vinden dit leuk.