1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nou, die Guldens werken niet echt, de Bitcoin staat ook laag en ik las goeie dingen over Ethereum. Nu heb ik op MyEtherWallet al een portemonnee aangemaakt, maar nu weet ik eigenlijk niet hoe ik mijn geld/winst weer kan overmaken naar mijn eigen rekening. Zie ik wat over het hoofd of is dit een hint dat ik me nog meer moet inlezen :+
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je kan via Slack of Telegram vaak in de groepen terecht waar de starters in zitten. Ik ben zelf Polybius in gestapt en ik stap in Tezos of CivicKey. SONM start ook vandaag maar er gaan veel geruchten dat het een scam is. Dus altijd oppassen! Via Google kan je alle links en sites wel vinden.

    Ik had het gister nog niet over de zomer dip of alles stort naar beneden. Weekje te vroeg eigenlijk. Mocht je willen investeren is nu wel het moment. Zou vooral inzetten op GNT. (Golem). Komt deze maand nog een Brass Release uit en goed kans dat als dat werkt hij richting $1 per coin gaat.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Flinke crash vannacht en vandaag. Vooral nu niet verkopen... Terugzetten naar eigen rekening kan via een aantal beurzen of bijvoorbeeld alles weer omzetten naar Bitcoin en dat verkopen aan via Bitonic.nl. Let wel dat die koers niet heel gunstig is, dus je moet best wat % winst hebben om er wat aan te verdienen dan.
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Verkopen doe ik niet nee. Ik had eergisteren m'n guldens overgezet naar bitcoins, maar dat was iets van €25 wat nu €20 waard is. Dat laat ik staan.

    Welke beurs bedoel je dan oa? Gaat dat gemakkelijk via bv poloniex?
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee, Polo heeft dat niet. Via Coinbase kan het wel.

    Ik handel zelf op Bittrex voornamelijk en een beetje Polo. Bittrex is het fijnst, geen lag en de meeste coins. Echter kunnen beide niet direct uitbetalen. Komende paar jaar wil je in principe toch ook niet uitbetalen, handelen is nog veels te leuk en lucratief ;)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oké, coinbase had ik volgens mij al. Af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer haha. Bedankt!
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ok, maar hoe kom je aan die coins dan?
    Overmaken naar die gasten? Heb je wallet nodig?
     
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Doe je aan daytraden?
    Ik heb een scala aan munten (kleine bedragen), maar ik weet niet goed hoe ik kan " zien" wat interessant is om in te investeren... :mad:
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben wel benieuwd hoe lang je al Gulden hebt. Gulden was één van de weinig munten die stabiel bleef en zelfs iets steeg, terwijl alle andere munten incl. Bitcoin aan het crashen waren... Mja daar kijken mensen niet naar, net zo min als er naar daadwerkelijk vernieuwing wordt gekeken. Zou je inderdaad aan raden om je eens wat meer in te lezen voor je nog meer geld in cypto gaat stoppen, je komt nog niet echt alsof je weet wat je aan het doen bent.

    Anyway, als je nou toch nog in Gulden wat meer wil verdiepen: http://guldenbites.nl/2017/06/14/guldenkoers-explodeert-zit-er-meer-in-het-vat/

    Andere munt die longterm nog wel interessant is: tatchcoin. Als je mij vraagt wat voorlopig het meest levensvatbaar gaat zijn dan zijn het Gulden, Ripple en Ethereum.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Klopt, ongeveer een week. Ik reken mezelf te snel rijk, vandaar dat ik eruit ging.

    Leuk stuk om te lezen. Ik hou de Gulden maar in de gaten :)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, alhoewel ik 1 eth heb gekocht hou ik mijn Guldens. Ik heb zo'n 8500 guldens. Gekocht voor 3 tot 6,9 cent. Als die dingen ooit een paar euro waard worden dan zit daar toch een leuke winst in. Echter mijn eth gaat misschien nog eens 3 a 4 keer over de kop.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De meeste nieuwe innovaties lopen over de Ethereum chain. Dus met je Etherium wallet kan je vaak storten. Maar bijvoorbeeld bij Polybius kan je ook gewoon geld overmaken, of bitcoins. Van je online wallet, of je lokale wallet.

    Nee, daytraden doe ik niet meer aan. Ik koop in, zet m'n sell zones en wacht tot ze gehit worden. Dan koop ik weer wat nieuws. Kan een dag duren maar ook 3 weken.

    Gulden geloof ik niet zo in persoonlijk. Beetje Chauvinistisch als je het mij vraagt. Ripple wordt erg opgeblazen en zijn veel "haters" van helaas. Veel bitcoin whales hebben een aversie tegen Ripple en houden de groei daarom voor zover mogelijk tegen. Risicovol als je het mij vraagt. Ethereum is wel interessant, zal nog wel wat dipjes hebben. Grootste valkuil als je het mij vraagt is de oneindige beschikbaarheid. Daardoor creëer je geen schaarste. Zelf Eth gekocht op 5$, echter ook weer te vroeg verkocht op 25$ (auw..)

    Ik geloof dat BAT (Basic Attention Coin) een mooie toekomst heeft, Golem en Waves ook. Waves lijkt erg op Ethereum maar is weer een stap vooruit. Ook interessant, Waves is nog goedkoop te krijgen en de prijs zal zeker toenemen.
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    En hoe bepaal je welke nieuwe coins je koopt? Hoe hoog zet je je sell zones? 10%?

    Ik heb ook wat BAT (voor 100 euro gekocht 2 dagen geleden). Verder heb ik ook nog best wat PIVX, op 0.80 gekocht maar blijft nu al tijdje op 1.50 staan.
    NEM heb ik een 2 maanden geleden wat gekocht, die heeft een mooie groei van 600% gehad in die tijd. Helaas ook maar 50 euro aan ingekocht.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik zat in een aantal Slack groepen waaruit Signals werden verstuurd. Nu zijn helaas wel de meeste betaald geworden. Dus sinds vorige week ben ik er uit. Wellicht, wanneer m'n sell zones gehaald worden ga ik een maandje premium op Coinvestment slack groep. (coinvestment.fund)

    De man die daar de signals gaf heeft het 99% bij het goede eind met profits van 20 tot 200% per coin.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Waarom BAT? Ik zat zelf ook al naar Waves te kijken. Helaas niet op voorraad bij litebit
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Litebit heeft toch gewoon Waves op voorraad? Tenminste, toen ik recent keek nog wel.

    Edit:

     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Omdat BAT weer iets heel nieuws doet. Een grote toevoeging kan zijn op advertentie gebied. En het is gemaakt door de maker van Firefox waardoor een implementatie ervan in browsers een kwestie van tijd is. Tevens is het gebaseerd op Ethereum chain en is het alleen nog bij Bittrex te verhandelen. Dat betekent dat ook Polo zal volgen en de coin dan sowieso weer een impuls zal krijgen.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is het niet mogelijk om coins als BAT, GLN te kopen met euro's? Kun je alleen dergelijke coins aanschaffen als je eerst een wallet met bitcoins/ ethereum hebt?
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik zou niet weten waar dat kan nee. Wellicht via Coinbase, dat je direct geld in kan leggen. Één van de redenen dat bitcoin zoveel wordt verhandeld is juist de rol die het vervult in trading alt coins. Veel is ook Altcoin/BTC in plaats van Altcoin/USD of EUR.

    Overigens is het aankopen bij Bitonic.nl en dan naar Poloniex wallet sturen gunstig qua koers. Daar verlies je niks op. (althans twee weken terug niet).
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Coinbase is volgens mij alleen eth, btc en litecoin.

    Dat vind ik dan weer zo handig aan gulden. Simpel en binnen 1 seconde van je bankrekening naar gulden en omgekeerd.
    Als gulden weer onder de 0,04 komt weer een bulk inkopen.
     

Deel Deze Pagina