Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies dit! Volgens mij zit Ferrari weer in de lift met een competitieve auto. De klik lijkt er te zijn.

Ik zou zelf juist graag een jonger talent náást Vettel zien zitten in de Ferrari. :rolleyes:

2. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Natuurlijk verlengt Vettel wel. Zelfs al zou Hamilton na dit jaar stoppen, dan nog zie ik Vettel nu niet bij Ferrari vertrekken.

Overigens, mocht Hamilton gaan vertrekken - omdat 'ie dan full-time kan gaan rappen ofzo - dan wordt het wel een heel interessante stoelendans :) Of ook weer niet eigenlijk, want ik neem aan dat Alonso dan dat stoeltje krijgt.

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als die stoelendans gaat plaats vinden, reken er maar op dat Max ook een sprongetje waagt.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Denk dat Max ook iets hoger op het lijstje staat van de meeste teams dan Ricciardo. Hij is sinds dit jaar sneller in kwalificatie en haalt makkelijker in dus in potentie kan hij meer races winnen + zijn leeftijd (wat alleen voor Ferrari misschien een nadeel is nog maar naast vettel zou dat weer prima passen).

5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik denk het ook.

Enige waar Ricciardo een echte voorsprong in heeft, is uitstraling.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En humor ook wel een beetje. Zweetschoen champagne met Patrick Stewart, like WTF. :+

7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier, Button vind het ook... :whistle:

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/228278/button-heeft-schoon-genoeg-van-dicussie-over-vettel

Lekkere commentaar ook weer van Lauda en Mostley. Uiteraard vindt Lauda het allemaal schandalig, kan alleen maar in het voordeel van Mercedes werken. Het vergelijk van Mostley is helemaal lachwekkend :lol: Nee, op straat mag dit inderdaad niet. Bumperkleven, rechts inhalen en 330km/h rijden ook niet :F:

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159

Hoosie vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    I was minus 6. 8)

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046

Indrukwekkende intelligentie van een paar Hongaren. O-)

Rossi46, Hoosie, ColdzeroNL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik begin steeds blijer te worden met de overname door Liberty Media. Zo veel extra content via het YouTube kanaal is alleen maar goed voor de fans en ontzettend leuk om te kijken!

Rossi46, Yellow 13 en Matrix vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ware het niet dat je nog steeds niet creatief mag zijn met een eigen filmpje. Ik mis de dagen van Antii uit Finland. Destijds 17 jaar, maar wat kon die verdomme vette filmpjes maken. Iedereen wou hem ook na doen. De gozer was serieus een legende op YT, maar te vaak geband, dus gestopt. :'-(

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice, dank je wel. Blij dat de legende nog een beetje leeft. :D

Op YT had je de reacties eens moeten lezen als weer eens een van zijn accounts verwijderd was. De man werd zowat gemist soms als een vader. 8)

Trouwens: Bij wie leeft er nog het idee dat Vettel nog wel eens extra gestraft kon worden? :)

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij de FIA!

Jammer dat het op deze manier gaat, het is absoluut niet goed wat hij heeft gedaan, maar je had hem direct moeten straffen tijdens de race.
    Hamilton reed achterlijk langzaam daar. Er is telemetrie vrijgegeven waaruit blijkt dat hij geen braketest heeft gegeven, maar ik zou wel eens willen zien hoe hard er eerder door die bocht gereden is tijdens de SC. Dat laten ze niet zien helaas

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er was een filmpje op de facebookpagina van de F1 waar ze beide restarts lieten zien.Bij de eerste zat Vettel er zelf een heel stuk verder achter maar ook toen ging Hamilton erg langzaam door die bocht.

Ben echt benieuwd met welke straf de FIA gaat komen. Alles wat invloed op het kampioenschap heeft zou kut zijn. Dus hopelijk geen straf of een boete

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Tim vindt dit leuk.
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Blijft een van de mooiste van het jaar. Over ruim een maand weer die kant op, zin in!

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hopelijk wel vol gas door de Eau Rouge :+

Deel Deze Pagina