@Rossi46 : Ik weet het niet of die echt dezelfde content als de PC zal krijgen. De console versie zoals die nu is, is wel een stuk toegankelijker, waardoor je ook sneller kan reageren als er problemen in de stad zijn. Als je alle andere content er dan ook nog bij doet, word het voor de console gebruiker een stuk lastiger en drukker om deze game goed te spelen. Misschien dat ze het wel doen, maar ik kijk er niet raar van op als ze het niet doen.
Over de PC versie: Heb zelf nooit problemen ervaren en kan me dat van het PC topic ook niet herinneren. Game is in elk geval beter dan de laatste Sim City, als ik de spelers van die game mag geloven.
Hoop overigens net als jij dat deze game echt goede support krijgt, want je kunt hier in potentie honderden uren in kwijt en daarom verdiend de titel de support ook wel. En gelukkig is deze game nooit voor een nieuwprijs van 59,99 op de markt gekomen, zowel console als PC, dat vond ik ook wel tof aan de release van de game.
Ik ga er in het najaar denk ik wel mee verder, rond kerst, daar is deze game heerlijk voor.
Nu vooral nog met Skyrim en Witcher III bezig.
Klik om te vergroten...