[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Weinig nieuws uit Hamburg. Zat weer wat filmpjes te kijken.
    Hopelijk gaat men links-extremisme net zo serieus nemen als rechts-extremisme.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Sowieso vreemd dat links extremisme, dat net zo gevaarlijk is als elke andere vorm van extremisme, minder aandacht krijgt.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hah dat is iig betere taal dan wat Schwesig uitkraamt.

Wat mij nog wel het meeste opvalt is dat rechts extremisme (nog steeds het meest gevaarlijke) zich richt tegen specifieke personen/instituties (meer doelgericht) terwijl linkse activisten zich nu vooral richten op... de normale burger waar ze juist voor zeggen op te komen? Alsof Antifa anno 2017 beetje de nazis uit de late 90s zijn.

Het is ergens wel weer hilarisch maar als ik die beelden zie denk ik man man man.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    HOEZO WEET JIJ ZOVEEL VAN ALLES... Elke dag braaf het jeugdjournaal gekeken? Daarna, toen je oud genoeg was (net uit de luiers), het NOS journaal? De tering man.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ik wilde het meer in dit topic brengen omdat onze linkse vrienden van XBW (ik ga niemand taggen) er opvallend stil over zijn :+

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat niet ... maar ik lees godverdomme termen in jou posts waar ik helemaal scheel van ga kijken :+ Datzelfde geld voor @fredfenster (ik tag hem wel). Keep it simple. Het is een forum, geen toelatings-speech voor de Tweede Kamer.

De hele situatie in Hamburg is toch van de zotte.
    Protesteren en dan de halve stad afbreken. Hebben die mensen niks beters te doen? Zoals, werken?

Het nieuws item wat @CrazY post gaat mijn bloed ook van koken. Wat een verknipt gebeuren zeg.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha het is juist typerend dat je een term als Antifa niet kent maar bijv. Pegida overal in het nieuws hoort...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vraag me trouwens van die links radicalen wel af of ze überhaupt wel weten waar ze tegen zijn. :lol:

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.980
    Zo te zien tegen de middenstand, werkforensen met auto's en supermarkten

Matrix, Rampage en Tyrant vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was gewoon een excuus nadat een stel, overigens laf gemaskerde, mensen klem werden gezet door de politie.

Zodra je gemaskerde mensen bij een demonstratie ziet, weet je 100% zeker dat er gereld en veel gesloopt gaat worden. Kansloos gewoon, geen wereldleider die je serieus neemt.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Alexknl, Servantes, Reckuuza en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er hoeft niet altijd een punt te zijn.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Echt?
    Lees @Garrett z'n post nog een keer.

Pak overigens even je dosis sarcasme mee ... en lees.
    Kijk dan vervolgens naar mijn GIF.

Lees dan Garrett z'n reactie ... en KIJK dan naar mijn reactie.

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zou leuker zijn als je dan je post niet afsloot met een punt

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind wel dat je een punt hebt

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb persoonlijk nog niet veel kunnen volgen van de rellen; maar het lijkt me dat de grote meerderheid van links dit (en elke vorm van) geweld veroordeeld.
    Het is vooral jammer dat alle aandacht nu hiernaar uitgaat waar waarschijnlijk niets mee opgeschoten is en alleen eigendom van burgers is vernield.

Dat er geprotesteerd wordt vind ik prima; maar doe het dan vreedzaam..

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.980
    Godver L.A., hier kunnen we toch niets mee. Hier is iedereen het mee eens!

Tyrant vindt dit leuk.
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet eens: go geweld. Anarchie is leven.

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.980
    DEFQON.1 FESTIVAL - CAMPINGREGELS

Wat wel en niet is toegestaan:

1) Om te mogen kamperen op de Defqon.1 camping geldt dezelfde minimumleeftijd als voor het feest: 18 jaar. Neem dus je legitimatiebewijs (rijbewijs, ID-pas, OV, paspoort) mee.
    2) Op Defqon.1 wordt ieder jaar weer volop gebruikt gemaakt van gerecyclede materialen. Ook jij kunt bijdragen aan een beter milieu: gooi je troep in de afvalbak en maak geen puinhoop op het kampeerterrein.
    3 ) Feesten ok, overlast nee: geen geschreeuw of harde muziek op het campingterrein. Respecteer de nacht (en ochtend-)rust van je mede-partygangers.
    4) Het meenemen van glas is in verband met de veiligheid niet toegestaan. Hier zal bij de ingang op gecontroleerd worden.
    5) Op het campingterrein zijn lockers aanwezig waarin je je waardevolle spullen kunt opbergen. Maak hier gebruik van en laat je paspoort, portemonnee of camera niet onbeheerd in je tent achter.
    6) Het is verstandig om je spullen voordat je vertrekt van een persoonlijk merkje te voorzien. Mocht je onverhoopt iets kwijtraken tijdens het Defqon.1 campingweekend, dan is het makkelijker om deze spullen te achterhalen bij de afdeling gevonden voorwerpen.
    7) Zet niet zomaar je tent ergens neer, maar volg altijd de aanwijzingen van het aanwezige campingpersoneel op.
    8 ) Kamperen mag alleen in een tent. Campers, caravans en vouwwagens zijn niet toegestaan op het terrein. Ook is het verboden om je auto als overnachtingsplek te gebruiken; auto’s mogen het campingterrein niet op en dienen op de daarvoor aangewezen plekken te worden geparkeerd.
    9) Uiteraard is het niet toegestaan via een illegale weg het campingterrein te betreden. Probeer dus niet over de hekken te klimmen: net als bij Defqon.1 Festival zelf zal hierop streng worden toegezien.
    10) Neem je bovenstaande regels niet in acht of misdraag je je op de camping, dan ontzeg je daarmee de toegang tot geheel Defqon.1.

Wat je wel en niet mee mag nemen:
    etc

Tyrant vindt dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het word weer tijd voor een relletje. Topic gaat een te vriendelijke kant op

fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina