De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De waarheid is hard :)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Alsof het mij wat interesseert of een bepaalde speler vervangbaar is of niet. Feit is gewoon dat Messi de reden is dat Barcelona dit seizoen ook maar enigszins kans had op een titel.

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Blijkbaar wel?
    Niet zo op je kut getrapt zijn als iemand je held "afzeikt".

Messi is een fenomeen. Ja, Barcelona speelt minder zonder Messi. Iedereen is echter vervangbaar.

Saaslijer vindt dit leuk.
  4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Gisteren een aantal fases van de wedstrijd gezien. Duidelijk is dat de scherpte nog ontbreekt, wat denk ik logisch is na afgelopen week. Ziyech oogt totaal niet geïnteresseerd en gefocust. En ik begrijp het allemaal, maar toch hoop ik dat ze ergens de knop om kunnen zetten naar positieve kracht.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Ziyech ongeïnteresseerd/gefocust oogt is al langer aan de gang. Dat zou ik niet bij Nouri leggen ;) Prima dat de beste jongen beschikt over overzicht/eindpaas ... maar loopt er met enige regelmaat als een zoutzak bij.

6. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dat is ook wel weer zo inderdaad, maar dan speelde hij vaak nog wel een degelijke of goede wedstrijd. Gisteren was het echt 10 keer niets.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gebrek aan motivatie. Enkel inzet als Ajax moest spelen tegen grotere clubs ... want dan speel je jezelf in de kijker natuurlijk.
    Ziyech is geen harde werker helaas ...

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453

''Prima vervangbaar''

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Man je doet alsof het een drama is als die vervangen moet worden. Als Barca dan niet zijn puntjes kan pakken is het gewoon een kutclub. :thumbs:

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. Prima vervangbaar. Heb ik nu al meerdere keren gezegd dus zie niet in wat deze statistieken moeten zeggen?

Deze zeggen net zoveel;
    http://messivsronaldo.net/all-time-stats/

Niets dus

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Snap je zelf niet hoe dom het klinkt om te zeggen dat een van de beste spelers ooit prima vervangbaar is?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op langere termijn prima, op korter termijn niet. Voor Messi had Barcelona ook geen problemen om prijzen te pakken, waaronder de Champions League. Je doet alsof hij een God is en daar gaan mijn nekharen gewoon van overeind staan, denk dat @Rampage hetzelfe heeft.

Hij zal vroeg of laat toch een keer vervangen moeten worden, iets waar ze beter nu al naar moeten gaan kijken daar bij Barcelona. Vandaar ook dat ik zei dat hij niet op korte termijn vervangbaar is, maar wel op langere termijn. Naast dat blijf ik erbij dat Barcelona wel een echte kutclub zou zijn, Madrid idem dito, als ze hun sterspelers niet zouden kunnen missen.

Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap je zelf niet hoe dom het is als je zegt dat dat niet kan?

Tim en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik betwijfel het.

Zelfs de betrouwbare Catalaanse bronnen melden dat het bijna zeker is dat Neymar vertrekt. Ongelofelijk...

Laatst bewerkt: 20 jul 2017
  16. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb Ziyech wel degelijk hard zien werken in wedstrijden de laatste maanden van het seizoen. Hierin zag ik echt een stijgende lijn ten opzichte van het begin van het seizoen. Soms werkte hij juist te veel naar mijn mening. Dit ging ten koste van zijn aanvallende inbreng. Ziyech zal nooit een type Klaassen worden, maar dat moeten we ook helemaal niet willen.

Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Precies dit. Die zit gewoon nog met zijn hoofd bij Nouri joh. Die twee waren ook dikke maatjes volgens mij.

Richardson dicht bij een overstap van Fluminense naar Ajax voor 12 miljoen. Ken hem niet echt maar wat ik erover lees klinkt goed. Nu nog een nieuwe linksback erbij en we zijn ongeveer klaar. Geef Viergever eens een nieuw contract btw... Hij mag niet weg naar de Bundesliga maar je biedt hem geen contract aan!? Zo schiet je ook jezelf in je voet als hij transfervrij wegloopt straks...

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Santino vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou er niet wakker van liggen btw.
    Financial Fair Play is voor PSG ver te zoeken. Zeker als je 222 miljoen neertikt voor één speler. Dat is Neymar simpelweg niet waard.

Ronaldo naar United.
    Neymar naar PSG.

Uiteindelijk gebeurd er niks.

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Kom dan gewoon met een statement dat het allemaal onzin is. Elke zomer flirten met andere teams voor een beter contract gaat ook vervelen.

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik las ergens dat Richarlison procentueel gezien het minste aantal succesvolle dribbels heeft uitgevoerd dit seizoen in de Braziliaanse competitie. Best onhandig voor een buitenspeler. :x

Deel Deze Pagina