[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    http://www.ad.nl/nieuws/nouri-vs-mh17~a488c0f9/

Moet zeggen vind het ook geen bijzonder sterke column; maar het is wel een eerlijke.
    Het heeft niet heel veel zin om hier je bloed door te laten koken - ze heeft immers het recht op een andere mening en andere beleving van bepaalde gebeurtenissen.

Ik vind de vergelijking tussen MH17 en Nouri wel wat overbodig. Staan totaal los van elkaar.

Garrett vindt dit leuk.
  2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.977
    Wat een onzin dit.

Ontopic: OJ!
    http://www.nu.nl/achterklap/4850919/oj-simpson-komt-vervroegd-vrij.html

Kan er niets aan doen, maar moet toch altijd gniffelen als ik nieuws over zijn leven zie. American Football ster. Voor bijna heel de wereld schuldig aan moord, door rechter onschuldig verklaard. Roofoverval, toch jarenlang de bak in.

En dan zijn magnum opus: De Naked Gun films

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo? Niet bepaald in het teken van gelijkheid dit.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vraag me af of ze haar antwoorden heeft gevonden door dit column te schrijven.

Ik vind het goedkoop scoren van AD en hoe mevrouw in kwestie daar bij RTL Late Night zit is echt tenenkrommend.

Matrix vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Uhm, het AD heeft weinig met die column te maken. Ja, ze bieden een columnist de ruimte om zijn of haar stuk te schrijven, maar wat die vervolgens schrijft is zo goed als vrij (buiten strafbare zaken als racisme, smaad etc). AD heeft er dus weinig mee te maken. En ach, het houdt de discussies levendig toch!? Dat Geel zijn mannenkutje weer begint te kriebelen is een andere zaak

Sent from my MI 5s using Tapatalk

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    AD/hoofdredacteur leest en geeft akkoord voordat ze het publiceren. ;)
    Mannenkutje, mag dat wel? @fredfenster

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik denk het niet nee. Ze vraagt zich alleen publiekelijk af waarom ze geen enkele emotie heeft bij een ramp en wel bij Nouri.
    Tja, wat voor vruchtbaar antwoord moet daar uitkomen dan. Het is geen opiniestuk..dus als lezer heb je er bar weinig aan.
    Je zou het zelfs als provocerend kunnen opvatten.

Matrix vindt dit leuk.
  8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Inderdaad, en dat komt omdat de posities nu al ongelijk zijn. Als de dominante groep wordt bespot, is dat minder erg dan wanneer de gedomineerde groep wordt bespot door de dominante groep. Zeker als op grond van eigenschappen die bepalend zijn voor het onderscheid tussen dominant/gedomineerd.
    Wie heeft het over mogen?

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat je nu roept is pure discriminatie.

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niet waar, maar waarom denk jij van wel?

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    KAPPEN NOU MET CONSTANT DAT BALLETJE TERUG KAATSEN.

Echt. Zullen we stoppen met die kansloze wellus-nietus discussie over geloof, racisme of andere bitterballen onderwerpen? Gaat nergens meer over. Afgelopen 15 pagina's alleen maar de vraag terug zien komen om vervolgens weer van voor af aan te beginnen Niemand verander hier van mening. Kunnen we nu weer verder met het posten van NIEUWS? Zoals de aardbeving in Griekenland/Turkije.

Op dit moment lees ik nog liever wat voor drol Trump in de pot heeft gescheten dan de fucking bullshit die hier voorbij komt.

Alexknl, CrazY, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.977
    Ik had deze reply al klaarstaan voor na de opmerking van Dyonko :p:

Ik snap je punt maar stop aub met deze zinloze discussies. Fred gaat nu weer melden dat vrouwen al iets lager op de ladder staan en seksisme enzo en kut erger en weet ik het. En de rest van het forum er weer tegenin. Nee, laten we het een keer niet doen

Mooi

Alexknl, Reckuuza, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Lap zeg

Garrett vindt dit leuk.
  14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.977
    Wat een geweldig land is dat toch: Friet. Bier. Garnaalvissen te paard. Alles

L.A. vindt dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Enge vent.

http://www.ad.nl/binnenland/van-der-staaij-in-nederland-vermoordt-de-dokter-je~af42b11f/

Yellow 13, fredfenster en Matrix vinden dit leuk.
  16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb het idee dat we in Nederland weer terug gaan naar de jaren vijftig qua beleid sinds balkenende. Qua progressiviteit worden we nog ingehaald door de Verenigde Staten qua drugsbeleid en misschien ook wel in het euthanasiebeleid. Vind dat iedereen het recht heeft om te leven maar ook om humaan te sterven.

Yellow 13 en fredfenster vinden dit leuk.
  17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    https://www.volkskrant.nl/buitenlan...en-in-levensgevaar-aan-hun-lot-over~a4507562/

Blijft een aparte zaak, veroordeelde en diens familie beweren dat veroordeelde de gevallen buurman te hulp schoot en probeerde te reanimeren. Volgens Chinese rechter was reanimatie van het slachtoffer echter een gevoel van schuldbekentenis aan het ongeval.
    Verklaart wel weer waarom in China slachtoffers vaak aan hun lot worden overgelaten, de angst om aangeklacht te worden.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap ik wel eigenlijk.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah, het is soms wel echt kwalijk. Wellicht al een keer eerder hier verteld, maar m'n pa is een keer beroofd en flink mishandeld na een bezoek aan een kroeg. De 3 daders waren in diezelfde kroeg.

De desbetreffende kroeg had meerdere werkende camera's hangen, maar de beelden zijn nooit door de politie bekeken of opgevraagd (nagevraagd bij kroegeigenaar). Na 3 maanden kreeg hij bericht dat het onderzoek was gestopt wegens te weinig bewijs.

Als ze al bij zulke misdrijven geen moeite doen, dan is er écht iets mis.

Deel Deze Pagina