1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mi gado nee. Je zou net met je dronken harses zo een toilet hole inlopen en dan vallen terwijl. Je gehurkt zit. Hahahahah.

    Fuck no.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dit is inderdaad wel de kern waar het om draait. Biologisch is er een mannelijk geslacht, en een vrouwelijk geslacht; en maybe interseks.

    Gender gaat over waar je je mee identificeert. Wat jammer is in dit soort discussies is dat er een grote groep felle tegenstanders ontstaat die simpelweg tegen iets is waar ze zich niks bij kunnen voorstellen. Wat de acceptatie juist niet ten goede komt. Wat mij betreft is persoonlijke vrijheid juist heel belangrijk en is het heel goed als men in hun waarde wordt gelaten.

    De vraag is alleen..moet je hier dan ook je samenleving op gaan aanpassen. Zoals ik in vorige post al probeerde te duiden; het wordt tricky als seksuele voorkeur of genderidentiteit gaat samenvloeien met biologisch geslacht. We zouden immers ook geen aparte toiletten willen voor homoseksuelen. Waarom wel voor genderfluide mensen? Er zijn mensen die man zijn en zich heel erg vrouw voelen en andersom. Dat is helemaal prima. Maar de indeling van bijv. toiletten is puur praktisch naar het gereedschap. Je mag zo genderfluide zijn als je wilt. In sommige gevallen kun je ook echt niet zien dat iemand een man of vrouw is. Maar de indeling is puur praktisch, naar biologie, gemaakt.

    Als we wel onderscheid gaan maken op gevoel (wat mij eerlijk gezegd niet zou boeien) brengt dat wel problemen met zich mee. Je zou pisbakken bij de vrouwen wc's moeten toevoegen en toiletpotten bij de mannen. Daarnaast, je kunt dus als man met met baard snor en behaarde piemel de vrouwen wc inlopen en zeggen dat je je vrouw voelt. Overdreven, maar het brengt best wel etische dilemma's met zich mee waar je over na moet denken. Je kunt dus niet gaan weren, omdat identiteit een niet aantoonbaar gevoel is. Zoals we ook niet willen dat er een homo-toilet komt.

    Zou het niet mooier en praktischer zijn om vrouwelijk uitziende mannen met piemel en mannelijk uitziende vrouwen gewoon te accepteren op de desbetreffende toilet?
     
    Matrix vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mocht niet meer over islam gaan toch :whistle:
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Prima om het er over te hebben.
    Alleen het elkaar overtuigen wat 15 pagina's spant is overdreven. Respecteer een ander zn mening en duw jou mening niet door een ander zn strot. Lijkt erg lastig want de afgelopen 4 pagina's gaat over mensen die zelf niet weten wat voor geslacht ze willen zijn en de oorzaak/acceptatie hiervan in de grote boze wereld.

    Excuseer me. Ik ga even een Zuid Koreaans toilet opzoeken.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Iets met potten en ketels
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    LGBTQ persoon dude...
     
    CrazY, Jorrie, L.A. en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Echt ziek dit!

    Vader schrikt van ’IS-kaartje’ zoon ( 8 )
    [​IMG]
    © RV
    David Manhaeve uit het Belgische Waregem schrok vrijdagmorgen heel erg toen hij een opvallend vakantiekaartje van zijn 8-jarig zoontje in de bus kreeg. Zijn zoon was op kamp bij Chiro, een christelijk geïnspireerde jeugdbeweging. Op de foto was een groepje jongeren in ondergoed te zien, geblinddoekt en op hun knieën en met rode verf bespoten.

    http://m.telegraaf.nl/article/28793283/vader-schrikt-van-is-kaartje-zoon-8
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zijn er ook veel binnen de Islam, dus hou nu maar op kerel, dit werkt niet hier. Artikel is wel wat genuanceerder dat je post doet vermoeden. Dus hou aub op met opruien.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    probeer je dit nou goed te praten?

    Het is trouwens een artikel van de Telegraaf. Nuance en de televaag gaan nooit goed samen. Maar dat wist je wel..

    Ps. Ik doe niet aan opruiing. Dat laat ik wel aan anderen over. ;)

    Gegroet,

    Een stille lezer
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben blij dat je het zelf zegt. /s
    Een stille lezer die constant met deze "OMG TJEK HOE ERRUG DEZE IS" onzin aankomt. Dit heeft echt een nieuwswaarde van het niveau Patricia Paay die in haar mond laat zeiken. Waarom post je dit überhaupt? Je noemt het de Televaag? Wat probeer je te bereiken?

    Voor de rest doe je echt je best om niet over te komen als een volstrekte idioot die de boel aan het opruien is. Geeft niks. Je kan er vast niets aan doen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Daar heb je onze kontenkruiper die ook zijn zegje wil doen. Van mij mag je, als je daar opgewonden van wordt.

    Kun je de volgende keer ook ontopic reageren stp, of wordt het een beetje moeilijk? :D
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik reageer on-topic.
    Reageer namelijk op jou. Moeilijk he?

    Lees de laatste paar pagina's terug voor mijn deelname aan deze zinloze discussie(s). Maar die reacties komen niet overeen in het o zo bekrompen wereldje van jou. Je bent nou eenmaal niet wijzer. Het is alsof je mensen onbewust probeerd te bekeren? "Islam is goed, de rest slecht want "tjek deze Televaag bericht!". Vervolgens word je afgebrand waar je staat en vlucht je (nu wil ik niet stereotypen.. maar :+). En daarna kon je terug met NOG MEER ONZIN.

    Waar zijn jou reacties? O, die heb je niet. Want het ezeltje schopt liever dan dat hij een poging doet om enigzins intelligent over te komen en doet het af met het "stille lezer" excuus. Top man.

    Kontkruiper? Pot <> ketel.
    Tag ik @Tyrant wel. Genoeg ruimte tussen zn billetjes <3

    Probeer het nog eens? Wellicht word ik dan opgewonden
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2017
    Servantes vindt dit leuk.
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ^^
    <3

    Kunnen jullie kappen met dat zinloze gefoeter tegen elkaar?

    Ik lees nog liever 15 pagina's discussie over genderneutraliteit dan 1 pagina van dit soort gezeik op elkaar. Negeer elkaar, blokkeer elkaar of accepteer elkaar..maar aub niet deze drek posts tegen elkaar.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee, klaar met acceptatie. Anarchie ftw.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Z'n?
    Did you just assume my gender?!
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... nee... ik ... ik ging er vanuit dat je wel billen had.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet echt netjes naar de uni-aarsneutralen toe.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Met wie kan Rampage het hier wel goed vinden eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina