Vrouwenvoetbal vind ik zelf geen hol aan, heb het een aantal keer geprobeerd, maar merk dat ik het gewoon teveel vergelijk met de mannen.
IK hoop voor ze dat ze het EK winnen, maar verder interesseert het me geen bal.
In ieder geval ander nieuws dat PSV uitgeschakeld is! onwijs zonde! je hebt als Nederlandse ploeg de punten keihard nodig en dan is Osjiek blijkbaar een tegenstand die te zwaar is voor PSV.
Ach Cocu en PSV is gewoon uitgewerkt, Cocu er nu uitgooien en een nieuwe trainer aantrekken zou ze misschien nog kunnen redden.
En Ajax uitgeschakeld helaas, ach Nice is een voetballend leuke ploeg, vind ze sterker dan een Lyon, je ziet ook dat ze veel beter voetballen als Balo eruit is, maar goed Ajax heeft de kansen gehad en niet benut, beetje het verhaal van vorig seizoen.
Alleen Keizer maakt wel weer van die debieuze beslissingen, zoals Kluivert eraf en Frenkie de Jong? waardcoor het een soort 442 wordt en even later de goal daaruit valt.
Wat dat betreft geef ik de schuld daarvan aan de onkunde van Keizer, durf een Schone geen basis plaatst te geven en Donny op zijn plek, en Frenkie op 8, je hebt dan zoveel meer voetbal dan met een Schone die echt al heel lang voorbij is.
Kluivert en Neres op de vleugels, dan heb je in ieder geval spelers die niet altijd naar binnen trekken zoals Younes en krijgt Dolberg meer lucht in het centrum, alles gaat maar die trechter in.
Maar goed, het komt goed, heb er vertrouwen in.
Laatst bewerkt: 4 aug 2017
Saaslijer vindt dit leuk.