De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gadverdamme. Deze post is zo cynisch dat ik het gewoon proef :+

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben je nu serieus?
    Klopt, het gaat toch ook over de recente vorm van beide clubs, wat heeft Rosenborg vorig seizoen bereikt? niets... in de voorronde al uitgeschakeld, daar waar Rostov het gewoon goed deed, en worden gewoon achter de grote clubs in een zwaardere competitie 6de.
    Tevens uitgeschakeld worden met 1 goal verschil door Manchester UTD in de EL..

Jij zegt dat Rosenborg 136 wedstrijden heeft gespeeld op Europees Niveau... en die voetballers die spelen nog allemaal voor Rosenborg.. damn.. waarom gaat het dan met Rosenborg niet zo goed in Europa de laatste tijd?

Maar goed, dank voor je beredenering, want je spreekt jezelf tegen nu gelijk, volgens mij zit Ajax aan 350 europese wedstrijden waaronder CL, en dan kom jij aan met dat ik arrogant spreek als ik zeg dat Ajax Rosenborg moet hebben?
    Volgens jouw exacte worden is meer wedstrijden de beter presterende ploeg --> dus Ajax.

Je hebt jezelf gewoon tegen gesproken, Rosenborg heeft gewoon weinig gepresteerd, en leuk dat Rosenborg het exacte aantal van 136 wedstrijden heeft gespeeld, Nottingham Forest heeft ook onwijs veel Europese wedstrijden gespeeld en zelfs nog 2x Europa Cup 1 winnaar, zelfs nog recenter een Rode Ster uit servie heeft een mooie geschiedenis met een CL winst en veel wedstrijden gespeeld op hoog niveau.. waar zijn deze ploegen btw?

Ik gaf je feiten, en die zijn recent.. zeker ook met prestaties, jij komt met een totaal aantal wedstrijden? zegt dat iets? nee totaal niet.
    Wel dat Rostov in een sterkere competitie speelt en zich prima staande hield in de CL, iets wat Rosenborg voor het laatst 10 jaar geleden heeft bereikt.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Weet je wat het leuke is aan jullie discussie?
    Dat Rostov en Rosenborg vrijwel op exact dezelfde plek staan op de wereldranglijst voor clubs, namelijk 118e en 121e (no shit).

Dus ik stel voor dat we gewoon weer met z'n allen even PSV gaan uitlachen ok? Dat blijft toch een verbindende factor in dit topic.

Distoration, Killamonkey en Rampage vinden dit leuk.
  4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok.

Met andere woorden, het zegt dus geen flikker. Ajax kan net zo goed verliezen van Rosenborg als Rostov.

Net zoals Rostov wel te doen was.
    Net zoals Rosenborg te doen is.
    Net zoals United te doen was.
    Net zoals ...

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee inderdaad, het exacte aantal wedstrijden wat jij net noemt zegt geen flikker.
    Ajax kan altijd verliezen, maar nogmaals wat ik gezegd heb Rosenborg is zeker te doen, en ik verwacht dat Ajax hier wel van wint..
    Ik begrijp nog steeds niet echt wat hier verkeerd aan is.

Heb ik dat gezegd joh over Rostov? volgens mij zei ik toen nog dat gezegd dat Ajax het helemaall niet ging redden tegen Rostov, heb ik dat ook gezegd over Man Utd? joh.. of waren dat beruchte Facebook en twitter reacties etc die dat zeiden?

Volgens mij ben ik hier regelmatig wel pessimistisch wat betreft kansen Ajax met tegenstanders.

Grappig! net geleerd overigens van Rampage dat Rosenborg hier 136 voor nodig had om op die plek te komen.. volgens mij speelt Rostov 3 jaar europees voetbal.

6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    20 augustus, eerste thuiswedstrijd van NAC. Tegen PSV.
    Kan best wel eens een mooie worden!

'PSV is te doen...'

Maddmonkey, Rampage en Mallakai vinden dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Meh... volgens mij heeft PSV meer wedstrijden gespeeld in de eredivisie en een grotere historie, dus NAC is bij voorbaat al kansloos.

RaouLioo en Garrett vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn ze ook.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Dan ga ik wel lekker naar de Efteling

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou Disney doen hoor. Heeft toch een rijkere historie.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Best een vermakelijke wedstrijd tussen Vitesse en Feyenoord. Vrij slordig (vooral in aanvallend opzicht), maar wel een aardig duel. Vitesse heeft best een aardig team zo.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gevechtje op het veld, alles! 8)

14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Jones held!

RaouLioo vindt dit leuk.
  15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Erg slordig. Gelukkig was Jones in vorm, Jeeh Cruyffschaal. Was trouwens lastig te bepalen wat er nou gebeurde met de videoscheids in het stadion. Mogen best wat aan de duidelijkheid doen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tering wat kwamen we goed weg. Haps was nog het beste.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat een slechte pot gister. Was echt niks aan gewoon. Daarna Dortmund vs Bayern gezien en daar is het gewoon stukken beter en vermakelijker. Hoger tempo, acties, dikke counters (goal Aubameyang) en gewoon veel beter qua passing.

Overigens haalt Marc nu een verdediger op bij dat clubje die PSV uitschakelde, als back-up en vervanging van Riedewald. Maar die gozer heeft een draaicircel van een vrachtwagen en totaal geen opbouwend vermogen. Godverdomme Ajax, waar zijn jullie weer mee bezig.

Mallakai vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Utrecht kampioen? :+

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dortmund - Bayern was een qua voetbal een toppertje, de Johan Cruijff schaal was slecht, bah.. ging echt nergens meer over.
    Jammer voor Bosz dat hij de prijs niet won.

Rampage en Daz vinden dit leuk.
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar heb je het over?

Deel Deze Pagina