De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Het zou zo maar een sterk staaltje cynisme kunnen zijn. Maar het trieste is dat dit gewoon de waarheid is. Het is een soort nachtmerrie waar we ons in begeven.

Mallakai vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe ik me voel.

Yellow 13, Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Keizer die ook gewoon weigert zijn interviewtje te doen :lol: Kansloze shit hoor...

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe kut ook. Dit is alleen maar beter. Meeste spelers stonden vorig jaar ook basis bij Bosz. Ja er zijn 2 sterkhouders vertrokken, maar in feite zou min of meer dezelfde lijn doorgetrokken moeten worden ongeacht het vertrek van Bosz. Blijkbaar kan dat niet en versterkt alleen maar dat de reden van bosz' vertrek eentje is geweest door een verschil in visie. Wat er nu rondloopt bij Ajax heeft geen visie.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Dit is echt treurig. Niet alleen voor men clubbie, maar ook voor het Nederlands voetbal.

'We are Back', ja dikke anus... we are back to the original core, genaamd CRISIS!

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel of niet boos moet worden op Keizer. Die man is er ook neergezet en tuurlijk zegt hij ja op zo'n functie. Maar hij moet wel ontslagen worden, want echt... dit is wel heeeel errug slecht.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Had Keizer hoog zitten na zijn seizoen bij Jong.
    Maar in een paar weken tijd heb ik hem al op 3-4 lelijke fouten weten te betrappen.

Wat mij betreft pakken ze allemaal hun biezen; Bergkamp, Keizer, Winter, Spijkerman

Zie Ziyech en Dolberg nu wel vertrekken.

Wat een ramp seizoen (nu al).

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Voor zo'n keizer is het ook wel zuur. Zo verdienstelijk met jong Ajax een competitie afronden (zegt ook wat over het niveau in NL maar dat is een andere discussie) om een jaar later voor november eruit geflikkerd te worden. En niet onterecht want hij heeft geen idee. Projectje gefaald helaas (helaas voor iedereen)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Avondje hoor.

Ajax stinkt een beetje naar rot van binnen mannen. Technisch beleid krijgt van mij een 4.

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Jongens, genieten dit. Wat een directeur.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet je dat interview met van der Sar eens zien van FOX, ga je helemaal over je nek. 8)

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Iedereen wist al dat van der Sar een lulletje rozenwater is pur sang.. smerige lachje van hem haalt het bloed onder je nagels vandaan 8) En dan dat "dat ga ik jou hier niet vertellen, vriend"... Tis geen mokro :+ Goede keeper maar compleet kansloos voor de camera en sociaal gewoon kutje onhandig.

Ajax is al jaren dood. Afgelopen seizoen heeft een hoop verbloemd, maar er moet echt iets gebeuren. En dan vind ik dat Overmars het nog niet eens zo slecht doet. Die is volgens mij grotendeels aan de handen gebonden door die idioten achter de schermen. Wordt morgen smullen met alle kranten, reacties en interviews.

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Reckuuza en Daz vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sterkte, aan alle fans.

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402

Dit ja. Gisteren allerlei journalisten op Twitter die met excuses aankwamen als uitgeholde selectie. Wat een gelul. Dat die Overmars faalt is duidelijk. Bijna niks gehaald om de boel te versterken, met nog een paar dagen te gaan. En de trainer hadden veel mensen natuurlijk al twijfels bij ondanks de resultaten met het 2e.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach jongens... kom.

Over paar weken allemaal Feyenoord uitlachen!

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit kan toch niet? Lijkt wel GTST.
    Leuk die oud voetballers aan de macht bij Ajax, maar totaal incompetent voor de functies die ze uitvoeren.

Maar Ajax is natuurlijk een beursgenoteerd bedrijf. Heel veel miljoenen verdiend en weinig uitgegeven, blijkbaar geeft het bestuur dat meer voldoening dan het voetbal. Zonde man.

Laatst bewerkt: 25 aug 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tot dat ze wonder boven wonder 2 tot 4 van de 6 wedstrijden in de poule fase winnen en gelijk spelen, kan het alsnog gebeuren dat ze in europa blijven, zelfs al is het EL. Na zoveel jaren gun ik het Feyenoord wel, ook al weet ik dat het heel heel moeilijk voor ze gaat worden.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een dramatisch gedoe zeg.
    Tegenvallende prestaties en dan moet alles maar wijken bij Ajax.

Vorig seizoen begon ook dramatisch en dat kwam uiteindelijk toch goed. Dat je nu als Europa League finalist er al uitvliegt voordat het überhaupt begint is spijtig. Het is alleen niet het einde van de wereld. Dat constante gezeik wie de schuldige is. Spelers, staf ... en waarom? Alleen maar omdat er verwacht word dat je maar weer eventjes in de finale terecht komt. Want ach, Rosenborg, die moet je kunnen pakken!

Geen idee waar die wijsheid dan vandaan komt ... zeker als je ziet dat je tegen Lyon en Schalke gewoon goed weg komt, maar dat terzijde. Zou jij als staf/speler niet pissig zijn als je uitgeschakeld word? Dan heb je weer zo'n opinie geile kut viool van FOX voor je neus staan die het allemaal denkt beter te weten. Daar zou ik ook een beroerte van krijgen ;)

Anyway, je hebt 8 spelers in de basis staan die de Europa League finale hebben gespeeld. Het zit ook niet in het materiaal ... het zit hem in de manier van spelen. De Nederlandse manier van voetbal spelen is gewoon bekend. Als de tegenstander geen ruimte weggeeft komt geen enkele ploeg er doorheen. Dan zie je dat Ajax er simpelweg uitgecounterd word en gaan bij de 2-2 de kopjes hangen. Ze kunnen simpelweg geen andere manier van spelen verzinnen. Je hebt verdomme een Huntelaar voorin staan die wel weet wat hij doet ... maar dan gaat alles nog steeds via de flank. Leer toch eens opportuun te spelen als je tactiek niet werkt. Dat ellendige vast blijven houden aan "Nederlands" voetbal komt me gewoon m'n strot uit. Je bereikt er geen kut mee.

De enige die hier gewoon schuldig aan is is de coach. Ene Marcel Keizer die het bij de jeugd wel voor elkaar kreeg omdat dat mannetjes zijn die graag voor het A elftal willen spelen. Die zijn nog gemotiveerd en gebrand zichzelf te bewijzen. De beste man heeft glad geen idee wat hij doet nu en dat is best spijtig. Een aanvallende speler eruit halen terwijl de tegenstander net klaar is om kapot gespeeld te worden. Bij de 1-2 achteruit gaan lopen en nonchalant een hakje (Dolberg) gaan geven. Denken er al te zijn... Dan is het toch aan de coach om godverdomme je longen uit je lijf te schreeuwen? De manier waarop Schöne verdedigd is echt te lachwekkend. Een tackel inzetten op 20 meter van een speler? WTF ben je aan het doen?

Als je als coach niet ziet dat er 3 spelers in je elftal ondermaats (lees, niet) presteren ... dan hoor je geen coach te zijn. Om terug te komen op het eerste ... het komt wel goed. Ooit.

Echter zit er een verschil tussen Bosz en Keizer. Bosz motiveerde zijn spelers ... hij nam geen blad voor de mond en als je niet presteerde kon je lekker op de bank gaan zitten. Keizer durft (denk ik?) niet te zeggen tegen mensen dat ze ondermaats presteren. Op de één of andere manier vind hij ervaring belangrijker dan niveau.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Rampage snapt er weer geen kut van.

Reckuuza, Maddmonkey, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina