De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Boeit me ook echt geen fuck wat jij er van vind.
    Ben blij dat je de moeite doet/neemt om te reageren.

Bedankt.

ALLES VOOR DE LIKES

Laatst bewerkt: 25 aug 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    tldr.

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jou kennende heb je het wel degelijk gelezen ouwe boef.

Santino en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nope. En sorry dat ik het zeg, maar je bent best wel een lul aan het worden. Cool down, dan kan je best een toffe member weer worden. ;)

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Rosenborg was zeker te pakken, je had gisteren gewoon kunnen winnen, maar door de manier van spelen heb je gisteren gewoon gefaald.
    Dat is op het conto van Keizer, Bergkamp en Spijkerman... ik heb het idee dat deze heren er geen reet van begrijpen.

Het stukje van der Sar was tenenkrommend, ik begrijp ook niet waarom hij iedere keer op de voorgrond treedt.. en als hij op de camera verschijnt dan is het tenenkrommend, ik schaam me een beetje voor hem eigenlijk.
    Het bestuur en de staf is verantwoordelijk dat er geen adequate spelers zijn gehaald, deze hadden er sowieso al moeten zijn, je verkoopt spelers voor miljoenen, en je haalt er 2 spelers voor terug die gisteren pas aanwezig waren.

Bosz wilde iets om de concurrentie onderling groot te maken, dit is tegengehouden door Bergkamp en van der Sar... omdat ze liever geld op de bank hebben, je ziet nu dat de selectie gewoon niet in balans is..

Keizer mag van mij ontslagen worden, maar Bergkamp en van der Sar mogen geroyeerd worden.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nee, jouw reactie van tldr is een lekkere... Lul

Sent from my MI 5s using Tapatalk

Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    haha wtf is dit

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Het is gewoon weer een chaos bij Ajax en dat zal niet veranderen tot de bezem er (weer) doorheen gehaald gaat worden.
    Bovendien loop je nu ineens het risico dat spelers als Ziyech en Dolberg vertrekken omdat ze Europees willen spelen.

Dat interviews tenenkrommend zijn is vrij logisch .. ik heb nog nooit een openhartig interview gezien na zo'n rampzalige wedstrijd. Het eerste slachtoffer zal Keizer worden en de rest volgt wel. Hetgeen waar ik me aan irriteer is dat Marc Overmars maar blijft kijken in het buitenland voor spelers terwijl je gewoon spelers weg kan halen bij de concurrent. Want, eerlijk is eerlijk, er zijn HEEL weinig buitenlandse spelers succesvol gebleken de afgelopen jaren.

En tja, de speelwijze. De speelwijze is gewoon dramatisch. Constant dat balletje terug, over de flanken en dan zonder enig resultaat. Dolberg liep er gisteren weer bij als een verloren ziel, Younes (ook al maakt hij de 0-1) was dan niet slecht ... maar gewoon weer oogkleppen op en gaan. Schöne gaf de schuld van balverlies weer lekker aan z'n team genoten (die sliding, jezus) en ga zo maar verder. Als je nu al 3 wedstrijden ziet dat die 3 personen beroerd presteren moet je een ander de kans geven ... en dat gebeurd niet. Nee, ram die bal een keer naar voren en profiteer van een kopsterke spits...

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wie bedoel je eigenlijk met concurrent? Denk maar niet dat er een speler is bij Feyenoord of PSV die nu naar Ajax wilt gaan. Sowieso zelden transfers tussen die clubs. AZ, Vitesse, Utrecht, Heerenveen etc. zie ik niet echt als concurrenten voor Ajax.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als het zo doorgaat, dit seizoen wel.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, nu niet meer nee. Had veel eerder geschakeld moeten worden m.b.t het aankopen van spelers. Daarom snap ik ook echt niet waarom er constant gevist word in het buitenland. Ja, snap ik wel ... want Ajax hoopt natuurlijk weer net zo'n situatie als met Sanchez (en Dolberg?) te creëren.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    VAN PERSIE TERUG BIJ HET NEDERLANDS ELFTAL

HYPE

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Er loopt geen drol rond in Nederland, zoals ik vorige week zei is die Stengs het enige wat Ajax zou kunnen versterken.. voor de rest loopt er echt niets rond voor Ajax.
    Bij Feyenoord of PSV kopen heeft geen zin, spelers willen niet en ze vragen de hoofdprijs voor wat ze waard zijn.
    Imo lopen er ook geen spelers bij Feyenoord of PSV rond die gelijk een meerwaarde kunnen zijn voor Ajax, met wat er nu staat.

Dus Ajax moet wel in het buitenland kijken, en tuurlijk is het geen garantie, net zoals het geen garantie is dat een binnenlandse aankoop succesvol zal zijn, het lijstje met buitenlands aankopen en binnenlands aankopen die succesvol zijn zullen even lang zijn..
    Echter heb je nogmaals in Nederland gewoon weinig tot niets lopen die Ajax zou kunnen versterken...

Ajax moet het salarisplafond ervan af halen voor briljantjes, maar goed daar ben je nu te laat mee, clubs vragen nu extreem veel geld, en vaak willen spelers ook echt niet meer omdat de competitites al begonnen zijn..

Ben het ook met je eens dat er doorgeselecteerd moet worden als spelers beroerd spelen, vandaar ook dat ik de keuze niet snapte voor Huntelaar als wissel, en Schone weer op het middenveld.
    Keizer kan er gewoon niet zo heel veel van... en dit is hem om aan te rekenen, alleen het probleem zit veel dieper.

Rampage vindt dit leuk.
  15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Ik ga nu maar naar de stad, anders ben ik niet dronken wanneer NAC - Sparta begint

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Stammeneke!

Tot zo!

Garrett vindt dit leuk.
  17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goede voetballer, maar bah wat een naar persoon.
    Net als die van Dijk en Coutinho.. ze moeten die gasten mega boetes geven voor het weigeren om te voetballen voor hun club.

RaouLioo en Daz vinden dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Basken > Spanjaarden > Catalanen

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Barca weer een mooie sierlijke speler op het veld erbij gekregen. Liever wat te veel betalen dan al die flut aankopen die hiervoor werden gedaan.

Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina