De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Robben wordt grijs

Letterlijk.

Man man man

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Van Persie bedoel je?

Robben wordt al kaal gewoon. Bizar.

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wie nu weer als coach dan?

Van der Gijp?

Rampage en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dick mag weg als Oranje zich niet plaatst volgens mij :+

Verder is Oranje gewoon verkracht.

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    PES 2018 besteld. Ik vond de game eerst onrealistisch makkelijk. Liep er steeds op mijn gemakje doorheen. Kan toch niet dacht ik. Vanavond een WK kwalificatie wedstrijd gekeken, en dat kan in het echt dus ook.....

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, die Van Dijk zit nog gewoon bij Southampton.
    En nu? Excuses maken en hopen dat hij weer bij de selectie mag aansluiten?

Lemar wordt de vervanger van Alexis Sánchez volgende transferperiode. ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gewoon 3 keer winnen, ik zie het ergens wel gebeuren. En dan gaan we gewoon door :D

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er even van uit gaan dat Zweden Luxemburg en Wit-Rusland niet van de mat veegt met 6 of 7-0.
    Dan heeft Nederland aan doelsaldo geen ruk.

Maargoed, vind het allemaal maar smerig optimistisch na gisteren. "Even 3x winnen en je bent er"...
    De vorige wedstrijd tegen Bulgarije vergeten? Verloren met 0-2. Gisteren werkelijk waar niets te vertellen gehad ... was droevig om te zien.

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als je 3 keer wint moet je ook nog play offs spelen.
    Gaat 'm niet worden !

Ach ja, dit Oranje hoort toch niet op een WK thuis. Heb zelden zo'n machteloos Oranje gezien als gisteren.

Het had ook zomaar 5/6-0 kunnen worden.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat 3x winnen kan. Maar je hebt de voorgaande wedstrijden 2-0 verloren van Bulgarije en 1-1 gelijk gespeeld tegen Zweden. Die 3e wedstrijd maak ik me niet echt druk om. Je hebt een Wijnaldum, die op 10 kan spelen ... maar defensief werk moet verrichten. Dat is niet zijn ding. Sneijder, die echt niets kon. Promes? Waarom krijgt hij een basisplaats?

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Omdat van Promes nog enigszins dreiging uitkomt?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zag gister echt alleen ballen naar voren gerost worden waar Janssen in z'n eentje of soms met Promes de bal moest vasthouden en weg was 'ie weer. Hoedt mag van mij verbannen worden en Strootman speelde ook als een krant. Wat een slecht Oranje is dit zeg. En de backs kunnen ook niet meer.

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Wijnaldum en Promes doen het erg goed bij hun club. Maar hebben ze ooit een goede wedstrijd gespeeld in Oranje ? Zelfde geldt voor Strootman. Wat ben ik blij dat hij zondag geschorst is. Nooit meer oproepen die jongen. Doet 9 van de 10 keer toch mee voor spek en bonen.

Sneijder is over the hill. Die moet je in topwedstrijden echt niet meer opstellen. Maar goed, echt veel alternatieven hebben we ook weer niet.

Laten we eerst maar eens zien of we zondag winnen. Want dat gaat nog moeilijk zat worden.

Mijn hoop is gevestigd op de nieuwe generatie; vd Beek, Ake, Fosu-Mensah, Frenkie, de Ligt, Chong, Bijlow Kadioglu etc etc

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ookal was Oranje goed, je zit alsnog met Frankrijk in de poule. Dan is eerste worden alsnog teringlastig.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en de laatste overwinning van Nederland tegen Frankrijk, in Frankrijk, dateert ook alweer van 1936. Volkomen gelijk dus. 8)

Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De laatste overwinning van Nederland, tegen Frankrijk, dateert uit 2008 :eek:
    De rest boeit niet zozeer. Nederland had ook kampioen kunnen worden in '74, '78 en 2010 .. :+

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Welke wedstrijd heb jij gekeken?

Wijnaldum moet op nummer 10 spelen. Gewoon dezelfde rol geven als bij Liverpool. Promes idem, laat die jongen vrij voetballen en leg hem geen extra taken op want dan verzuipt hij. Strootman is na zijn blessure nooit meer op hetzelfde niveau gekomen, helaas.

Geef a.s zondag vd Beek, Klaassen maar eens een kans om het defensieve blok op het middenveld te vormen. Vond het gisteren, nadat Vilhena inviel, een stuk feller.

19. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Kansloos ben je nooit
    Maar dan moet je wel wat meer weerstand kunnen bieden.

Zweden heeft ook gestunt tegen die Fransen. En in de thuiswedstrijd hadden we eigenlijk ook een punt verdient tegen dit Frankrijk.

Gisteren was het gewoon niet om aan te zien. Dit was het slechtste Oranje in jaren.

Ik mis de good ol' days

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was echt triest. Zelden zo'n niveauverschil gezien. Frankrijk had ook aardig wat jong spul staan, maar wat zijn ze goed zeg. In NL zie ik echt niet zulke jonge voetballers die al zo ver zijn. Ook vd Beek enzo niet. Leuke speler, maar die kracht en souplesse van die gastjes bij Frankrijkwauw

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina