De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is het voor NL nog voordeliger als wit Rusland laatste wordt ipv Luxemburg?

2. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Nee, het gaat puur om het doelsaldo tussen Zweden en Nederland als Zweden en Nederland de volgende wedstrijd wint en vervolgens Nederland tegen Zweden wint.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Maar als je 2e wordt, worden alle resultaten tegen de laatste van de poule geschrapt toch? Weet niet wat we tegen die gasten gedaan hebben.

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Luxemburg speelde met B-team in Frankrijk; 9 internationals afwezig, 7 amateurs in de basis.

5. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ah zo, jij gaat alweer een stap verder. Nederland heeft 5-0 en 3-1 gewonnen van Luxemburg. Tegen Wit-Rusland hebben we 4-1 gespeeld en moeten we in oktober weer tegen. Waarschijnlijk maakt het weinig uit, misschien heb je dan liever Luxemburg laatste, als je dan verwacht dat we 2e worden, dus een grote overwinning op Wit-Rusland hebben gemaakt (deze kans acht ik groter dan een hele grote overwinning op Zweden). Maar zover zal ik nog helemaal niet kijken als ik jou was, want ik zou ons liever eerst überhaupt 2e zien worden wat al een minimale kans heeft. :whistle:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is dat zo? Vind het sowieso raar dat de nummers 1 en 2 niet direct doorgaan ... maargoed :)

Stiekem hoop ik gewoon dat Oranje af gaat tegen Zweden. Hoe makkelijk er nu gedaan word ... walgelijk.
    Je hebt het in 2 wedstrijden gewoon laten liggen. Bulgarije (0-2) en Zweden (1-1). Dat zijn dus gewoon dure punten geweest.

Gisteren was toch echt weer schrikbarend. Er zit totaal geen drive in de ploeg. Niets. Allemaal staan ze elkaar aan te gapen in de hoop dat iemand wat doet. En als Oranje dan een keer aanzet liggen er zo 2 in. Er zijn geen combinaties, niemand spreekt elkaar aan ... lijkt alsof ze het allemaal prima vinden.

2e worden op doelsaldo. Ja, het kan. Er van uitgaande dat Zweden niet nog meer gaat scoren tegen Luxemburg.

Zumpelvelder en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vind het zo belachelijk dat je niet hoopt dat Nederland naar het EK gaat.
    Sorry hoor, ook al verdien je het niet, het is toch gewoon mooi om op een eindtoernooi te staan.
    Echt typisch Nederlands.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoezo is dat belachelijk?
    Typisch Nederlands? Helemaal niet.

Snap gewoon echt niet dat mensen vrolijk worden van het idee dat dit Nederlands elftal het WK gaat halen? Het is zeker mooi, tuurlijk. Niets leuker dan Oranje aanmoedigen en bier drinken.

Vraag me echter af wie er vrolijk van word?

Wil je net zo'n eindronde als het EK van 2012? :+

EDIT
    Een eindronde op eigen kracht (door resultaat te boeken) halen. Dat moet het streven zijn. Niet gaan hopen op een slippertje van Zweden. Word nu al massaal geroepen dat we het klusje gaan klaren ... ik hoop het, echt. Maar mijn god. Wat ben je dan als ploeg ver afgedaald als je gaat hopen dat je het WK haalt op doelsaldo. Echt droevig.

Laatst bewerkt: 4 sep 2017
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Level van zuurgraad stijgt door t dak bij jou man.

11. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ik. Door de reden die je zelf geeft

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft geen reet met zuurgraad te maken. Hoef niet net zoals jou de blije kut uit te gaan hangen?
    Joepie! Doorgaan op doelsaldo! Hopen dat Zweden een foutje maakt! Fucking droevig man, schei uit.

Hoe je vrolijk kan worden van deelname aan het WK, met een Oranje dat zo speelt? Tering.
    "Oh, laten we hopen dat Zweden niet zovaak gaat scoren want anders kunnen wij niet naar het WK".

Hou even snel op zeg.

:'-(

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik zeg niet dat je blij moet worden van het spel of de manier waarop we ons hypothetisch kunnen kwalificeren, maar hopen dat we verliezen zodat we niet naar een eindtoernooi hoeven is gewoon sad. Maar das mijn mening hé.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Tuurlijk is het mooi als Nederland er bij is. We moeten ons alleen realiseren dat we misschien niet meer bij de top horen.
    Is toch mooi om mee te doen aan zo'n toernooi.

Tyrant vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zeg nergens dat we maar moeten verliezen?
    Geen idee wat voor ass-pull je nu weer doet.

Gaf enkel aan dat sommige internationals, na hun uitspraak dat ze "het wel even zouden doen", even in de spiegel moeten kijken. Als je zo zelfverzekerd bent van jezelf en de ploeg dan hoop je, stiekem, dat ze gewoon nat gaan. Waar de fuck baseren hun die uitspraken op? Op het geweldige resultaat van de vorige wedstrijden? Het is niet om aan te gluren. Helaas ontbreekt die zelfreflectie en drang/motivatie bij een hoop spelers. Lijkt wel alsof de meeste het geen fuck boeit?

Natuurlijk sta ik volgend jaar (als ze het halen) in de kroeg. Echter moet je ook gewoon reëel zijn en beseffen dat (zoals @L.a aangeeft) we niet meer bij de top horen. Van Gaal kreeg de jonge gastjes aan het spelen, die had een tactiek die werkte ... dat ontbreekt nu al bijna 3,5 jaar.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ah ok dus ik begreep t verkeerd zeker? :')

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De uitleg doet er niet toe dus. K.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Welke uitleg? Onder de streep is het gewoon tof, linksom of rechtsom, dat we naar dat toernooi gaat. Dat jij dan nog wat uitleg erbij verzint dat je de spelers het niet gunt omdat ze er te makkelijk over denken (dat is gewoon onzin btw. heb je daar een link van ofzo?) doet mijn mening niet echt veranderen. Maarja genoeg erover gezegd.

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Dames en heren,

ik heet u van harte welkom op het geheel vernieuwde vivaforum, met als url xboxworld.nl

Reckuuza, RaouLioo, Killamonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    viva forum ja, we houden van het leven, de liefde en de lust, we praten door tot 's avonds laat, @Rampage en @Tyrant zijn nog lang niet uitgeblust.

AntraXxX, CrazY, Rampage en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina