1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Beelden uit Syrië waarbij een 10/11 jarig jongetje z'n hand word afgehakt omdat hij "gestolen" zou hebben
    Beelden waarbij een homoseksuele man van het dak word gegooid want ... hij is een islamitische homo
    Beelden van vrouwen die gestenigd worden (op een plein, met toeschouwers) omdat ze haar vreemd gaande man niet trouw was
    De vele beelden van ISIS waarbij ze gevangen/ongelovigen om zeep helpen d.m.v verdrinking, brandstapel, executies d.m.v een geweer of gewoon overreden worden met een bulldozer.

    Kan zo trouwens nog wel even doorgaan met dingen die op Facebook (wtf) voorbij zijn gekomen.
    Je zou toch denken dat elke Moslim/Islamiet hetzelfde geloof steunt? Blijkbaar niet.

    Ach, wij hebben hier Christelijke/Protestante mannetjes die het nodig vinden om aan kindjes te zitten.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    In Myanmar zijn het volgens mij de Rohingya (voornamelijk moslims) die door de Boedhistische meerderheid worden verdreven etc.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat vind ik ook opmerkelijk. Waarom zou je mensen die jou "geloof" supporten willen verbannen/verdrijven?
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Boedhisme en Islam zijn niet hetzelfde geloof he.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ah, te vlot gelezen. My bad :)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Fixed! YW!
     
    Servantes, CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik geloof ook niet, maar beetje respect mag wel.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch mooi dat we in 2000+ jaar niets hebben gezien wat ook maar enigszins bewijst dat er "iets" is.
    Ik zou, als ik God was, schijtziek worden van al die idioten die maar raketten door m'n vloer (lees, wolken) jagen.

    Sprookje? Waarheid? Houvast?
    We zullen het nooit te weten komen.
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Misschien is er wel bewijs, maar heb jij het gewoon nog niet gezien.
    Iets dat je niet ziet is geen bewijs dat het er, voor de gehele mensheid, niet is natuurlijk.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat is respectloos? Ik vindt gelovige juist respectloos. Zij doen wetenschap in mijn ogen te kort doen met hun verzinsels.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind het geloof een achterhaald iets. Het is nooit bewezen. Er is nooit bewijs geweest.
    Die doek waar Jezus in gewikkeld zou zijn, die is ook geen 2000 jaar oud ;) Maar hey, who gives a fuck. Het is geloof vs wetenschap. Heb ook nog nooit iemand over water zien lopen of water in wijn zien veranderen.

    Zelf zie ik het geloof als een houvast voor mensen die wat ... moeite ... hebben in de maatschappij. Een richtlijn.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    L.A. vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dat maakt het daarom niet even waarschijnlijk. Je gaat de fout in wanneer je beide overtuigingen evenveel waarde/waarschijnlijkheid toekent. De waarschijnlijkheid van het bestaan van God ligt rond de nihil, terwijl we voor de evolutietheorie toch redelijk forse aanwijzingen hebben.

    Je gaat er toch ook niet van uit dat een politieagent bij een moord ook gaat onderzoeken of het misschien aliens waren? Je kan op dat moment echter nog niet bewijzen dat dat niet het geval was....
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Eigen risico wss weer omhoog.

    Wat vinden we daarvan?
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Alexknl, Reckuuza en RO3Li vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geen invloed op? Je hebt dus voor pietlut gestemd?

    Okeu
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    M'n portemonnee hangt al aan de deur. Stel fucking graaiers. 400 euro.
     
    Reckuuza en L.A. vinden dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De verkieziningsbelofte van sommige partijen ''we gaan het eigen risico verlagen'' is gewoon een gedrocht om stemmen te winnen. Ain't gonna happen. Het blijft gelijk of gaat omhoog of het systeem moet op de schop (misschien nog beter). Dus het eigen risico verhaal van de partijen heeft geen invloed gehad op de stem die ik in maart heb uitgebracht. Jeeh maart alweer tijd vliegt en nog steeds geen regering.
     

Deel Deze Pagina