1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vond 't allemaal maar een beetje mwuah eigenlijk. Gebruik m'n 6S Plus nog wel een tijdje.
     
    Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga voor de iPhone X SpaceGrey. Twijfel nog tussen de 64GB of 256GB.
    Heb nu een 7 met 32GB en dat is opzich al voldoende. Hiervoor had ik een 6 met 64GB die ik al nooit vol kreeg.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan zou ik gwn voor de 64gb gaan. Heb hier zelf ook meer dan genoeg aan. Bijna 200 euro verschil is echt te gek.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wel een mooi toestel die Iphone X, maar die prijs gaat helemaal nergens meer over =(
    Wat zou je dan ongeveer kwijt zijn icm een onbeperkt abonnement ?
    Toch minimaal 75 euro :F:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zal de prijs van iPhone 7 soon iets zakken dan?
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ga die lichte x halen.

    En die tv 4k en die watch series 3
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Of iphone 8, twijfel nog of ik voor alleen het display die premium wil payen :oops:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat gaat echt helemaal nergens meer over.. de tering daar kan je wel een boel andere dingetjes voor kopen zeg.
    Maar goed, als je het er voor over hebt dan is het dus blijkbaar niet te duur. Ik hou het wel bij mijn simpele samsung..
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En dan ook gewoon 40-50% pakken per toestel. Gekkenwerk... Maja, de koetjes blijven ze kopen :+

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    32 is voldoende, 64 kreeg je nooit vol, maar je twijfelt nu om 200,- bij te leggen voor een 256 GB versie?

    [​IMG]
     
    Tyrant, AntraXxX en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Er is toch ook gewoon een iphone 8. Iphone x is weer next level.

    Ik twijfel hard of ik het moet doen. Wacht denk even de reviews af vwb face id. Ben benieuwd naar use cases. Als dat de "hype" waarmaakt en echt een vooruitgang blijkt tov touch id, dan kan ik het icm het display wel legitimeren.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    4K 60FPS zal wel wat ruimte in beslag nemen. ;)
    Echter zijn ze nu natuurlijk wel overgegaan op HEVC (h265) dus de bestandsgrootte is daardoor stuk kleiner.

    Ach, heb nog 1.5 maand om te beslissen. :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Altijd maar aankondigen dat het nieuw en revolutionair is dat ze doen, en dan elk jaar maar die prijs omhoog gooien.

    Ongelofelijk dat mensen die toestellen nog kopen.
     
    Killamonkey en tim91 vinden dit leuk.
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ga je een feature film ermee maken?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
    fredfenster, AntraXxX en tim91 vinden dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wil wel die edge to edge display eigenlijk :oops:
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Die bezels, lijkt wel of er een hoesje omheen zit en dan nog die cut-out voor de front-camera. |:-
    Lekker wachten op de X2 en hopen dat de prijs dan weer wat normaler wordt.

    [​IMG]
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Techradar's eerste impressie van de FACE ID is niet super. Maar ze zeggen dat ze nog niet grondig hebben kunnen testen. Wel bijdehand om te zeggen dat ze machine learning technieken hebben gebruikt en dat het dus na een tijdje wel goed werkt. Dat weet je alleen als iemand dat een tijdje gebruikt, maar ik denk niet dat mensen wachten met preorders tot die uitgebreide testen er zijn.

    http://www.techradar.com/reviews/iphone-x
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoe meer ik ernaar kijk hoe lelijker ik die cutout vind. Beter maken ze een zwarte doorlopende statusbar zodat het in elkaar overloopt. Dit lijkt me echt storend. Bezel-less display? Uhmm ik zie nog altijd een rand van dik 4mm. Maar ok liever dat dan een edge display.

    Vind de iPhone 8 dan wel weer een erg mooi design hebben met die glazen achterkant en matte rand. iPhone X is erg glossy/shiny door die spiegelmetalen rand en camera, niet mijn smaak. De camera steekt bij de X ook veel te scherp/hoekig uit.
    Is nog maar de vraag of FaceID een goede vervanger wordt voor TouchID, bij de demo ging het niet zo snel als TouchID. Echt een testfoon voor Apple die ik liever niet aanraak op dit moment. Vooral niet voor een absurd bedrag van €1329, want je zou inderdaad al de 256gb moeten kiezen als je 4K 60fps gaat filmen.
    Voor dat bedrag verwacht je toch op z'n minst dat TouchID ingebouwd zit in het scherm.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die cutout is idd wel fail in geval van fullscreen video. Las ook dat over face id nog niet iedereen heel enthousiast is. Denk dat ik gewoon die 8 ga halen en proberen 2 jaar mee te doen.

    Verwacht volgend jaar dan een 8s met nog de bezels, en dan in 2019 dat het rechtgetrokken wordt. Misschien heeft dat ook meegespeeld in de keuze om 7s over te slaan. Dan kunnen ze volgend jaar nog even cashen op die Xs, omdat dat de enige is met edge to edge. Maar in 2019 zal het heus wel industry standard zijn, dus dan denk ik dat de X en de 9 (of iig 2019 model) samenkomen.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    @Rivanov over een paar dagen ben ik in Hong Kong en Dubai. Nu zag ik dat de apple watch 2,888HKD kost in Hong Kong, omgerekend kom ik uit op zo'n 300 euro. Volgens mij doe ik wat verkeerd, scheelt nogal een hoop namelijk met NL, maar heeft een dergelijke aankoop hier ook consequenties met opladen, firmware, etc?
     

Deel Deze Pagina