[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja vond het wel geinig. Had precies dezelfde reactie als jou, maar achteraf idd waarom zo conservatief, dit kan prima.

Kevf vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die hele aanslag in Las Vegas is maar vaag .. van de berichtgevingen naar de dader. Raar dat de schutter (Las Vegas) bekend stond als een "normale" man die overal aan voldoet. Hoe kan het dan zo zijn dat die idioot over het randje gepusht word en 59 mensen om het leven brengt? Dan word er door de media gewezen naar z'n psychopathische vader? Ja? Dus? Dat betekend dat de dader zelf ook maar 'n debiel was? Maargoed, datzelfde was eigenlijk het geval bij de schietpartij te Sandy Looks.

Dan het "lek". Wat op zich al vreemd te noemen is. Waarom zouden deze foto's gelekt worden? Wat voor baat heeft "iemand" daarbij?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/473475/foto-s-hotelkamer-las-vegas-uitgelekt

Zo claimt ISIS de aanval via officiële kanalen en melden ze dat de man de afgelopen maanden geradicaliseerd zou zijn. Lijkt mij meer op een "wij claimen deze aanval puur omdat het kan" gevalletje. Echter heeft deze Stephen Paddock de aanslag maanden voorbereid. Tig wapens gevonden op zijn kamer ... bizar.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk persoonlijk niet dat er veel meer nieuws naar buiten gaat komen. Papa was niet goed bij zijn hoofd en blijkbaar zoonlief ook niet. Ik geloof er niks van dat IS hier wat mee te maken zou hebben. Het zwengelt weer de wapendiscussie aan in Amerika, al zal dat deze keer ws ook weinig uithalen.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok. Dus zoonlief heeft 63 jaar normaal gedaan, z'n rekeningen betaald, veel gegokt (en gewonnen) en word in het laatste jaar van z'n leven (voor hij een kogel at) ineens gek? :) Ik vind het wederom een walgelijk iets van de media dat deze man dus "ziek in zijn hoofd" was. Deze vent is net zo goed een terrorist als zo'n IS pipo. Er is echt ziek weinig bekend van de dader.

Als je kijk naar de schietpartij op Columbine wist de media al te melden dat die twee al weken/maanden zo bezig waren. Zichzelf filmen ... dreigementen e.d. De Sandy Looks schietpartij idem. Ontspoorde jongen en ook dat was bekend.

EDIT
    Waarbij we bij een IS pipo gelijk weten waar hij vandaan komt, wat hij gegeten heeft is het bij deze man maar gokken wat z'n motief was. Alhoewel op de gelekte foto's wel duidelijk een briefje met tekst op een tafel ligt.

Laatst bewerkt: 4 okt 2017
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je hanteert dan imo een onterechte definitie van terrorist. Er is nl nog geen motief bekend

Tyrant vindt dit leuk.
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Bij een IS pipo is het motief toch wat makkelijker te achterhalen?

Ik snap je punt niet echt. Omdat jij het gedrag van een mass shooter niet snapt is het opeens.. gek ofzo? Je vertrouwt het onderzoek niet ofzo?

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwa, dat niet zozeer. Je geeft het echter zelf (een aantal posts terug) dat ISIS niet zomaar wat claimt. Maargoed, er word door hun wel vaker wat geclaimed :+

Ik vertrouw het onderzoek. Vraag me enkel af waarom een 64 jarige man ineens besluit dit te doen.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

fredfenster, Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Charles Manson.
    Wanneer pleegde hij zijn eerste moord? ;)

Deze dwaas dacht dat er een rassen oorlog uit zo breken en vond dat hij moest moorden... ja. Dan is Paddock maar een tamme. Die heeft voor deze gebeurtenis weinig (lees, niets) uitgevreten i.t.t bovenstaande mafkees

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Oke. Maar ik denk dat je er nooit achter gaat komen waarom iemand zoiets ineens besluit te doen.

Rampage vindt dit leuk.
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Soms stap je gewoon met het verkeerde been uit bed.

Rampage vindt dit leuk.
  12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Beetje dit. Maar meeste mensen doen het niet, een enkeling denkt fuck it.

Yellow 13 en RaouLioo vinden dit leuk.
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    hij heeft nooit een moord gepleegd.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat zal :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hier gaat je bloed toch van koken. Er is een verdachte aangehouden in de zaak van de vermissen van Anne Faber. De man zat vast voor een dubbele verkrachting en meerdere afpersingen allemaal met pistool. Dat was in 2010. Straf: 16 jaar met in hoger beroep 11 jaar. Het is fucking 2017, wat doet die man op straat!

https://www.recht.nl/rechtspraak/uitspraak?ecli=ECLI:NL:RBARN:2011:BQ8628

Met een grote wtf quote uit het artikel:
    https://www.geenstijl.nl/5138896/br...ige-psychiatrisch-patient-aan-ivm-anne-faber/

Ik hoop dat de personen die verantwoordelijk zijn voor deze vervroegde vrijlaten zelf ook voor de rechter mogen verschijnen.

RaouLioo en L.A. vinden dit leuk.
  17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    "oordeel dat de samenleving zo lang mogelijk tegen verdachte moet worden beschermd. "

Nou dat is niet zo lang gelukt dan.

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe had de maatschappij hiermee moeten omgaan?

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Uiteraard een nekschot, de westerse wereld moet eens stoppen met al dat pappen en nathouden. Gewoon afmaken die lui, heel simpel.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gewoon keihard in zn kontje voor zijn moeder

Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina