1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Salah en coutinho uit mega pack en bakayoko uit een rare player pack
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat zijn jullie ervaringen met Sane als linksbuiten in een 4-3-3?
     
  3. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Net mn eerste ton verdiend. Ga wachten tot vrijdag om een groot gedeelte van de club te liquideren en dat met groot geld (200-300k) hopelijk kunnen handelen. Ben alleen niet super met handelen.
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Speel 4-3-3 (4) met hem op links, bevalt heel goed moet ik zeggen. Scoort makkelijk en natuurlijk retesnel. Enige dat ik mis zijn 4* skillmoves.
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je die versie van de sbc?
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is Mane, ik bedoelde Sane.

    Maat klinkt goed Smirnoff, ik heb nu IZquierdo, ook niet slecht moet ik zeggen!

    Edit: Zojuist Aldwerweireld gekocht voor 34000 (PS4), had gister Vertonghen al. Ga nu doorsparen voor Morata en/of Sane!
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vond morata 3x niks
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    In divisie 6 word ik nu eindelijk getest. Statistieken tot nu toe: 21-3-1 in seasons online.
    Ook eindelijk eens mazzel met kaarten, nu al 3x TOTW kaartjes gekregen van de Squald building challenges. Helaas waren ze niet heel bijzonder, Alleen Bernardischi IF leverde 40 k op.
     
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Inderdaad. Dan zou ik eerder voor Gabriel Jesus gaan. Dat is echt een beest. Mijn voorhoede is nu Douglas Costa, Gabriel Jesus en Willian. Speelt echt heerlijk.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    200K eindelijk na wat sales. Iemand wat tips qua investeringen? wil nu voornamelijk met wat duurdere spelers handelen (binnen de 200k natuurlijk) zodat ik eens serieus winst kan gaan maken
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Damn, dat is me wel een lekkere voorhoede inderdaad. Welke flankspeler-opstellingen spelen fijn dit jaar?
     
    Santino vindt dit leuk.
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tip! Heb nu nog Batshuayi, is ook een prima spits trouwens!
     
    Santino vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vrijdag belangrijke dag voor de handel, maar ook de kansen voor goede spelers in de packs. Voldoende op zak om packs te openen, desnoods via FIFA points.

    De enige vraag is: Kan ik al kans maken op goede gouden spelers als ik vanaf 0.00 zo meteen packs open of niet? Of is dit vanaf een bepaalde USA tijd, waarna Europa rond 8.00 volgt? Weet dat even niet, maar zou het graag willen weten. Hoop op een Neuer in elk geval, dan kan mijn reservekeeper weg.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik speel standaard 4-3-2-1 met de middelste cm als instructie achter blijven. Als de tegenstander er erg makkelijk doorheen komt switch ik naar 4-1-2-1-2 (2). Ik heb variaties van 4-3-3 geprobeerd, maar ik voel me met het nieuwe verdedigen nog te kwetsbaar in die formaties.

    ?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Was iets wat ik eerder tegen kwam in dit topic. Vrijdag is meer een dingetje omdat bijna iedereen weekend krijgt, dan verkoop je vermoedelijk sneller en beter. Wat betreft die packs schijnt het dat je mee kans maakt op een betere speler. Zoals ik eerder al zei hoop ik op een Neuer. Moet eigenlijks ook nog wat wisselen kwijtraken, want wil het liefst een volledig zeldzaam gouden team.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vrijdag is een goede dag om populaire spelers te verkopen ivm de Weekend League. Ik zou vandaag geen spelers kopen voor je basiselftal, aangezien de prijzen nu op zijn toppunt liggen, tenzij je iemand kunt snipen. Wat betreft de hogere kans op betere spelers uit packs, dat is onzin. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar dat klopt niet.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn begrijpend lezen is toch al drama, dus vergeet het maar gauw.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ga alsjeblieft geen pakketten kopen ed. Zonde van je coins, zit toch nagenoeg nooit iets in. Met handelen kom je veel sneller waar je wilt wezen. Heb zelf nu mijn team helemaal op de rit. Mede ook omdat de top-icons nog niet zijn uitgebracht.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina