Net mn eerste ton verdiend. Ga wachten tot vrijdag om een groot gedeelte van de club te liquideren en dat met groot geld (200-300k) hopelijk kunnen handelen. Ben alleen niet super met handelen.
Speel 4-3-3 (4) met hem op links, bevalt heel goed moet ik zeggen. Scoort makkelijk en natuurlijk retesnel. Enige dat ik mis zijn 4* skillmoves.
Dat is Mane, ik bedoelde Sane. Maat klinkt goed Smirnoff, ik heb nu IZquierdo, ook niet slecht moet ik zeggen! Edit: Zojuist Aldwerweireld gekocht voor 34000 (PS4), had gister Vertonghen al. Ga nu doorsparen voor Morata en/of Sane!
In divisie 6 word ik nu eindelijk getest. Statistieken tot nu toe: 21-3-1 in seasons online. Ook eindelijk eens mazzel met kaarten, nu al 3x TOTW kaartjes gekregen van de Squald building challenges. Helaas waren ze niet heel bijzonder, Alleen Bernardischi IF leverde 40 k op.
Inderdaad. Dan zou ik eerder voor Gabriel Jesus gaan. Dat is echt een beest. Mijn voorhoede is nu Douglas Costa, Gabriel Jesus en Willian. Speelt echt heerlijk.
200K eindelijk na wat sales. Iemand wat tips qua investeringen? wil nu voornamelijk met wat duurdere spelers handelen (binnen de 200k natuurlijk) zodat ik eens serieus winst kan gaan maken
Damn, dat is me wel een lekkere voorhoede inderdaad. Welke flankspeler-opstellingen spelen fijn dit jaar?
Vrijdag belangrijke dag voor de handel, maar ook de kansen voor goede spelers in de packs. Voldoende op zak om packs te openen, desnoods via FIFA points. De enige vraag is: Kan ik al kans maken op goede gouden spelers als ik vanaf 0.00 zo meteen packs open of niet? Of is dit vanaf een bepaalde USA tijd, waarna Europa rond 8.00 volgt? Weet dat even niet, maar zou het graag willen weten. Hoop op een Neuer in elk geval, dan kan mijn reservekeeper weg.
Ik speel standaard 4-3-2-1 met de middelste cm als instructie achter blijven. Als de tegenstander er erg makkelijk doorheen komt switch ik naar 4-1-2-1-2 (2). Ik heb variaties van 4-3-3 geprobeerd, maar ik voel me met het nieuwe verdedigen nog te kwetsbaar in die formaties. ?
Was iets wat ik eerder tegen kwam in dit topic. Vrijdag is meer een dingetje omdat bijna iedereen weekend krijgt, dan verkoop je vermoedelijk sneller en beter. Wat betreft die packs schijnt het dat je mee kans maakt op een betere speler. Zoals ik eerder al zei hoop ik op een Neuer. Moet eigenlijks ook nog wat wisselen kwijtraken, want wil het liefst een volledig zeldzaam gouden team.
Vrijdag is een goede dag om populaire spelers te verkopen ivm de Weekend League. Ik zou vandaag geen spelers kopen voor je basiselftal, aangezien de prijzen nu op zijn toppunt liggen, tenzij je iemand kunt snipen. Wat betreft de hogere kans op betere spelers uit packs, dat is onzin. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar dat klopt niet.
grappig, JJ die zegt dat PES beter is... dat betekend nogal wat (als je JJ kent) https://www.gamekings.tv/videos/premium-de-titanenstrijd-tussen-fifa-en-pes/
Ga alsjeblieft geen pakketten kopen ed. Zonde van je coins, zit toch nagenoeg nooit iets in. Met handelen kom je veel sneller waar je wilt wezen. Heb zelf nu mijn team helemaal op de rit. Mede ook omdat de top-icons nog niet zijn uitgebracht.