^^ @B Tender ender: Wat voelde ik me daar een koe....Tender vertrekt bij het allereerste rode lichtje? En ik knal er gelijk achteraan??? Gelukkig was Racer ook zo'n sukkel --> Jimmy HELD!
Eindelijk ben ik sinds Fuji gegrepen door PC2…..,
Hoe vaak ik wel niet op het punt stond om toch weer Assetto te installeren en lekker rondjes te rijden,….en nu rijdt PC2 voor mij prima! Was het de update? Toch de extra tijd die ik erin stopte of een per ongeluk goede setup? Ik weet het niet maar ik ben iig weer “hooked”
Deze cup, rustig aan doen om te kijken hoe het e.e.a. allemaal werkt met de setups, pitstops en het weg gedrag. Ik was iig blij dat de lobby veel stabieler was en dat ik niet in de pit bleef hangen zoals vorige week heat 1 op Zolder. Bij de start van heat 1 rustig aan gedaan, geen gekke dingen en liever een plaatsje verliezen dan met veel risico er 1 winnen. Cold kwam me voorbij en Art ook. Daarna geen druk vanachter en ook niet dichter bij kunnen komen naar voren. Gewoon lekker uit gereden.
Heat 2, een paar vreemde momenten, bij de start in 1 keer een bord dat midden op de weg stond? (zag ook dat dat in de replay van heat 1 ook was? Iemand anders dat ook gehad?) en Jimmy die links en in 1 keer voor het aanremmen van bocht 1 in mijn motorkap zat? Kon hem niet ontwijken en full lock zijn achterkant aangetikt. Nogmaals excuus en vervelend, of dat nu verbinding of lagg was???
Ikzelf had veel aero schade aan de voorkant en meteen maar de pit ingedoken. Na Cold de pit in voor Cold er weer uit!! Go Crew Go Crew!! Toen eigenlijk tot 2 rondes voor de finish constant gevecht met hem gehad. Inderdaad Racer die voorbij kwam met de blauwe vlag was spannend, Cold die meteen mee dook achter racer en ik dus die plek kwijt weer kwijt was aan Cold. Toen druk opbouwen bij Cold en wachten op het foutje dat kwam J, er weer voorbij en uiteindelijk de schuiver van Cold in de voorlaatste ronde. Toen rust en cruisen……zweten.
Heb nu al zin in Brno…..
Kimi! GOED BEZIG!!
Mooie Foto's Gold
Laatst bewerkt: 17 okt 2017