Heb dit ook gehad met halo, Xbox van t internet afhalen. Alle installatie bestanden verwijderen bij instellingen en opnieuw proberen zonder internet aan de Xbox.
Kon het niet laten om deze game te halen, genoeg plezier gehad met deeltje 1. Graphics en vooral omgevingen zien er wel echt veel beter uit! Nog geen eigen army maar zal wel later in de game komen. Wel vet dat je online andere spelers kunt revengen door captains/warchiefs te killen. Is het net als in deel 1 dat je captains/warchiefs kunt blijven killen in een regio maar dat er oneindig nieuwe blijven spawnen of is dit alleen als je doodgaat? Zelfde als met die missies in een regio waarbij captains het tegen elkaar opnemen etc.?
Ik vind die vergelijkings filmpjes een beetje irritant worden. Beeld stil zetten, rood circeltje omheen en inzoomen... Zie je het, zie je het verschil. Its amazing Alleen ingame is het allemaal net wat anders, dan heb je weinig tijd om naar de vloer te staren. Ik let dan alleen op het driehoekje om tijdig te counteren
Nog nooit een filmpje van Digital Country gezien dan? Meetgegevens zijn ontzettend interessant. Daar gaat het juist *niet* om het spotten van verschillen met alleen de ogen. Overigens zou ik bij Mordor meer schrikken wanneer er geen duidelijke visuele upgrade zou zijn voor de nieuwe Xbox.
Dit soort filmpjes vind ik vermakelijk om te kijken, om een beetje een idee te krijgen van wat de One X in haar mars heeft. Tot nu toe ziet het er allemaal heel goed uit.
Helemaal mee eens! De console heeft ook veel in zijn mars! Omdat ik mijn LED TV nog niet ga (wil) upgraden volgend jaar stel ik de aanschaf denk ik nog een tijdje uit, maar zodra die 4K TV in huis is wordt het een ander verhaal.
EDIT: behalve dat in het bovenstaande filmpje wel veel vergelijkingen op het oog worden gemaakt. DOH Zifnap. Een wat algemener onderwerp, dat wel bovenstaande voort borduurt. Wat ik wel interessant vind is of console users dit allemaal zo leuk vinden... quality mode, performance mode, dynamic resolution... is dat niet vooral een PC dingetje, het tweaken van settings? Zoveel opties zijn natuurlijk allemaal geweldig, maar het neemt wel ten dele het "plug'n play" gevoel weg dat tot nu toe altijd de kracht van een console was.
Beetje klaar met betrayal en blood brother onzin. Kom niet verder dan 2/ 3 captains om vervolgens weer een betrayal aan m’n broek te hebben hangen, kun je weer opnieuw beginnen.. Voegt echt geen hol toe.
Nou ja het is voor de Pro en X vooral. Dus voor gamers die wat meer interesse daarin hebben. Vind de opties verder wel goed. Zo diep gaat het ook weer niet. Ik bedoel je kan alles zo laten en dan is het ook goed. Waar bij je bij PC iets meer moet tweaken. Ik ben wel blij met wat meer opties. Zoals ook veel devs nu eindelijk FOV optie toevoegen aan hun game.