1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Middle-Earth: Shadow of War

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 8 mrt 2017.

1. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Heb dit ook gehad met halo, Xbox van t internet afhalen. Alle installatie bestanden verwijderen bij instellingen en opnieuw proberen zonder internet aan de Xbox.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Ik heb geeneens internet hier dus ik ben al offline.

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

X-Junk, KEN_123 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    AgentSmith vindt dit leuk.
  5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kon het niet laten om deze game te halen, genoeg plezier gehad met deeltje 1.
    Graphics en vooral omgevingen zien er wel echt veel beter uit! Nog geen eigen army maar zal wel later in de game komen. Wel vet dat je online andere spelers kunt revengen door captains/warchiefs te killen.
    Is het net als in deel 1 dat je captains/warchiefs kunt blijven killen in een regio maar dat er oneindig nieuwe blijven spawnen of is dit alleen als je doodgaat? Zelfde als met die missies in een regio waarbij captains het tegen elkaar opnemen etc.?

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    lijkt mij oneindig,,,...... heb al 3 keer eenzelfde dude gekilled,,... hij blijft het maar proberen :lol:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Damn

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind die vergelijkings filmpjes een beetje irritant worden. Beeld stil zetten, rood circeltje omheen en inzoomen... Zie je het, zie je het verschil. Its amazing o_O

Alleen ingame is het allemaal net wat anders, dan heb je weinig tijd om naar de vloer te staren. Ik let dan alleen op het driehoekje om tijdig te counteren ;)

10. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    niet alleen irritant,,.... zwaar overbodig.
    Maar ja, we leven in een vrij land dus het mag allemaal :rolleyes:

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nog nooit een filmpje van Digital Country gezien dan? Meetgegevens zijn ontzettend interessant. Daar gaat het juist *niet* om het spotten van verschillen met alleen de ogen.

Overigens zou ik bij Mordor meer schrikken wanneer er geen duidelijke visuele upgrade zou zijn voor de nieuwe Xbox.

12. Romanista

Romanista Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Dit soort filmpjes vind ik vermakelijk om te kijken, om een beetje een idee te krijgen van wat de One X in haar mars heeft. Tot nu toe ziet het er allemaal heel goed uit.

Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal mee eens! De console heeft ook veel in zijn mars! Omdat ik mijn LED TV nog niet ga (wil) upgraden volgend jaar stel ik de aanschaf denk ik nog een tijdje uit, maar zodra die 4K TV in huis is wordt het een ander verhaal. ;)

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    EDIT: behalve dat in het bovenstaande filmpje wel veel vergelijkingen op het oog worden gemaakt. DOH Zifnap. :x

Een wat algemener onderwerp, dat wel bovenstaande voort borduurt. Wat ik wel interessant vind is of console users dit allemaal zo leuk vinden... quality mode, performance mode, dynamic resolution... is dat niet vooral een PC dingetje, het tweaken van settings? Zoveel opties zijn natuurlijk allemaal geweldig, maar het neemt wel ten dele het "plug'n play" gevoel weg dat tot nu toe altijd de kracht van een console was.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Beetje klaar met betrayal en blood brother onzin. Kom niet verder dan 2/ 3 captains om vervolgens weer een betrayal aan m’n broek te hebben hangen, kun je weer opnieuw beginnen..
    Voegt echt geen hol toe.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja het is voor de Pro en X vooral. Dus voor gamers die wat meer interesse daarin hebben. Vind de opties verder wel goed. Zo diep gaat het ook weer niet. Ik bedoel je kan alles zo laten en dan is het ook goed. Waar bij je bij PC iets meer moet tweaken. Ik ben wel blij met wat meer opties. Zoals ook veel devs nu eindelijk FOV optie toevoegen aan hun game.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
  18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game tot nu toe tegenvallen, meer van hetzelfde eigenlijk, en een onwijs boring verhaal..

RaouLioo vindt dit leuk.
  19. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Het begin vond ik zelf ook saai,maar bij act 2 word het leuk

Verstuurd met Tapatalk

Mallakai vindt dit leuk.
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439